موضوعات داغ

رونمایی از کراس اوور KMC X5 کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ + فیلم و عکس

عکس مطلب اول

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو همین اینک در شهر مقدس مشهد و با حضور خودروسازان متعددی در حال برگزاری است. علاقه‌مندان از ساعت ۱۷ الی ۲۲ با حضور در نمایشگاه می‌توانند از خودروهای جدید بازدید کنند.

معرفی کراس اوور KMC X5 کرمان موتور

شرکت‌های بسیاری از جمله کرمان موتور، در این نمایشگاه حاضر شده‌اند و سه سوغاتی خاص در غرفه گروه کرمانی به چشم می‌خورد؛ پیکاپ KMC T9، کراس اوور KMC A5 و کراس اوور KMC X5.

خودروی KMC X5 جدیدترین فیس‌لیفت جک S5 است که در بازار چین با نام سهول X6 شناخته می‌شود. از آنجا که جک S5 در بازار ایران به موفقیت مورد انتظار رسیده، کرمان موتور تصمیم گرفته جدیدترین نسخه آن را نیز در دسترس مشتریان قرار دهد.

کی‌ام‌سی ایکس در مقایسه با جک S5 تغییرات قابل‌توجهی پیدا کرده و ظاهر بسیار مدرن و به‌روزتری به خود گرفته است. دیگر خبری از جلوپنجره مجهز به نوارهای افقی و چراغ‌های درشت نیست. در عوض یک جلوپنجره بسیار مشکی‌رنگ با حاشیه کرومی در میان چراغ‌های اصلی قرار گرفته و از دو گوشه بالا به دیلایت‌ها متصل شده است.

داخل کابین نیز دگرگون شده و سازگاری بیشتری با طراحی‌های جدید امروزی دارد. نمایشگر بزرگ اطلاعات سرگرمی به صورت ایستاده روی داشبورد، غربیلک فرمان با طراحی دی-کات، کلاستر دیجیتالی پشت فرمان، شیفتر تعویض دنده در کنسول مرکزی، دریچه‌های تهویه بدون حاشیه و ... همگی باعث شده‌اند کابین X5 هیچ شباهتی با کابین S5 نداشته باشد.

نمای عقب کراس اوور KMC X5

با وجود تمام تفاوت‌های ظاهری و باطنی، مشخصات فنی تغییر چندانی پیدا نکرده و در سطح معمول است. کراس اوور KMC X5 در زیر کاپوت به موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندره توربوشارژ با کد HFC4GB2.4E مجهز بوده که ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو وارد می‌کند. ایکس۵ تا ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت سرعت می‌گیرد و مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۹ لیتر در هر صد متر اعلام شده است.

قیمت کی‌ام‌سی X5 هنوز مشخص نشده است، با این حال خودروی جدید به محض عرضه در بازار ایران باید با حریفان قدری مثل تیگارد X35 و ام‌وی‌ام X55 پرو رقابت کند.

نمای داخلی KMC X5

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/6/11
sehol x6 نسخه ارتقا یافته تجهیزاتی جک s5 با پلتفرم مشترک اما با ظاهری جوان پسند تر و امکانات پیشرفته تر هستش که البته موتورش با همون نسل دوم جک s5 که در ایران با موتور 1.5 لیتری عرضه شدند یکسان هست و فقط ظاهر و امکاناتش فرق داره.
1402/6/11
جلو ماشین تو رنگ مشکی خیلی قشنگ شده.