موضوعات داغ

نگاهی به غرفه پادران موتور در نمایشگاه خودرو مشهد + عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پادران موتور یکی از شرکت‌های جدید در بازار خودرو ایران است که به واسطه محصول شاخص خود یعنی پیکاپ کینگ لینگ تاگا H شناخته شده است. این پیکاپ موفق شده است تا عنوان نخستین خودرو وارداتی را به خود اختصاص دهد، چرا که نخستین محموله آن پلاک شده‌اند و در اختیار مشتریان قرار دارند.

غرفه پادران موتور در نمایشگاه خودرو مشهد، چند دستگاه کینگ لینگ تاگا H را در خود جای داده بود. مشتریان نیز استقبال مناسبی را از این خودرو ترتیب داده بودند. درب‌های پیکاپ تاگا درون این غرفه باز بود و مشتریان می‌توانستند به فضای کابین و همچنین بخش پیشرانه خودرو دسترسی داشته باشند. یک پیکاپ نیز بر روی چند سنگ قرار داده شده بود تا توانایی‌های آفرودی این خودرو را به نمایش بگذارد.

کینگ لینگ تاگا H‌ را می‌توان یکی از بهترین پیکاپ‌های بازار ایران در حال حاضر دانست. شرکت‌های خودروسازی مختلف طی چند سال اخیر به حوزه پیکاپ‌ها علاقمند شده‌اند که حاصل آن تنوع بازار در این بخش بوده است. با این حال کینگ لینگ تاگا H‌ به واسطه اصالت ژاپنی خود، توانسته است تا نظر مشتریان را بیشتر از سایر گزینه‌ها به خود جلب کند.

غرفه پادران موتور

کینگ لینگ تاگا H‌ در واقع نسخه چینی ایسوزو D-MAX به حساب می‌آید که از نظر شاسی و همچنین قوای فنی، کاملا با پیکاپ ایسوزو اشتراک دارد. نخستین نمونه‌های این خودرو با موتور 1.8 لیتری بنزینی توربوشارژر به دست مصرف‌کنندگان رسیدند. این پیشرانه حداکثر 231 اسب‌بخار قدرت و 310 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. جعبه دنده شش سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به دو دیفرانسیل این پیکاپ را برعهده دارد. سیستم صوتی به همراه نمایشگر 10 اینچی، کروز کنترل، دوربین 360 درجه، روکش چرمی صندلی‌ها و سیستم ورود بدون کلید از جمله تجهیزات پیکاپ تاگا H‌ هستند. در ادامه می‌توانید تصاویر غرفه پادران موتور که به صورت اختصاصی توسط خودروبانک تهیه شده است را مشاهده نمایید:

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد