موضوعات داغ

بررسی لکسوس LS مدل 2024 در نمایشگاه خودرو قطر + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

لکسوس LS در مدل 2024از لحاظ ظاهری و تکنولوژی‌های نوین رانندگی تغییرات قابل‌توجهی را تجربه کرده است و به عنوان بزرگترین و لوکس‌ترین مدل لکسوس شناخته می‌شود.

مهم‌ترین به‌روزرسانی LS مدل 2024، تجهیز شدن آن به صفحه نمایشگر دیجیتال 12.3 اینچی است که ظاهر داشبورد را مدرن‌تر کرده است. علاوه بر این، دوربین ضبط وقایع به‌صورت استاندارد در جلو و عقب خودرو نصب شده است تا از محیط اطراف خودرو فیلم‌برداری کند.

یکی دیگر از نوآوری‌های LS مدل 2024، اپلیکیشنی است که گوشی هوشمند صاحب خودرو را به کلید دیجیتال تبدیل می‌کند و امکان قفل و باز کردن درها و حتی روشن کردن خودرو از راه دور را فراهم می‌سازد.

ویدیو بررسی لکسوس LS مدل 2024 در نمایشگاه خودرو قطر

بهبود عملکرد و افزایش ایمنی

علاوه بر نوآوری‌های ظاهری و تکنولوژیکی، LS مدل 2024 ارتقاهایی را در زمینه عملکرد و ایمنی نیز تجربه کرده است.

سیستم تعلیق در محور جلو و عقب بهبود یافته تا راحتی سرنشینان افزایش پیدا کند. همچنین زاویه بست‌های لاستیک اگزوز تغییر کرده تا ارتعاشات کمتری به داخل کابین منتقل شود.

علاوه بر این، سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب، که پیش‌تر فقط در مدل‌های محرک عقب ارائه می‌شد، اکنون در مدل‌های چهار چرخ محرک نیز به کار گرفته شده است.

از نظر ایمنی نیز، LS مدل 2024 مجهز به سیستم پیشرفته پیشگیری از تصادف شده است که با کنترل خودکار فرمان و ترمز، از برخورد ناگهانی با عابران پیاده، دوچرخه‌سواران و خودروهای پارک‌شده جلوگیری می‌کند.

نمای عقب لکسوس LS مدل 2024

مشخصات فنی و پیشرانه های لکسوس LS مدل 2024

موتور استاندارد LS یک موتور V6 دوجفت توربوشارژ با حجم 3.4 لیتر است که به نرمی 416 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این موتور در دورهای بالا صدایی قدرتمند و البته آرامش‌بخش دارد، اما در حالت حرکت معمولی بسیار ساکت است. یک گیربکس اتوماتیک 10 دنده‌ای تعویض دنده‌ها را به شیوه‌ای نامحسوس انجام می‌دهد. عملکرد این موتور بیش از حد انتظار برای یک خودروی لوکس است، اما مدل‌های مجهز به موتور V8 سری 7 ب‌ام‌و و کلاس S مرسدس بنز در تست‌های ترک سریع‌تر عمل کردند. مدل‌های با برچسب LS500h مجهز به پیشرانه هیبریدی هستند که از یک موتور V6 3.5 لیتری و دو موتور الکتریکی برای تولید 354 اسب بخار قدرت استفاده می‌کنند. در حالی که موتور دوجفت توربو V6 استاندارد بسیار نرم کار می‌کند، سیستم هیبریدی احساس نامطبوع و غیرلوکسی دارد. صدای این موتور خش دار و زبر است و گیربکس آن که ترکیبی از یک CVT و گیربکس اتوماتیک 4 سرعته است، تعویض دنده‌هایی به نرمی یک کرن فلکس خیس دارد.

فضای داخلی جذاب لکسوس LS مدل 2024

در مجموع، LS مدل 2024 یک به‌روزرسانی چشمگیر برای سدان پرچم‌دار لکسوس محسوب می‌شود که علاوه بر بهبود ظاهر و تکنولوژی، ارتقای قابل‌توجهی را در زمینه عملکرد و ایمنی نیز ارائه کرده است. انتظار می‌رود این مدل توانایی لکسوس را در تولید خودروهای لوکس و پیشرفته به نمایش بگذارد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/7/17
ماشین خوبیه ،،و حتما حتما یادم میمونه گوشیمو اونحا نذارم ☺️☺️☺️☺️
1402/7/20
به نظرم اس کلاس بي ام و بهتره خخخخ