موضوعات داغ

امحای بنزها و پورشه‌های قاچاق به دلایل نامعلومی منتفی شد

عکس مطلب اول
طی روزهای گذشته مسئولان تعزیرات حکومتی اعلام کردند که تعداد 13 خودروی بنز و پورشه قاچاق روز چهارشنبه هفته جاری در شیراز امحا می‌شوند.
در حالی که حکم این پرونده قطعی شده بود و هیچ مانعی برای امحای این خودروهای قاچاق وجود نداشت، ساعتی پیش اعلام شد که امحای این خودروها به دلایل نامعلومی منتفی شده است.
در حال حاضر متهم اصلی این پرونده نیز در شیراز زندانی است و در کنار حکم تعزیرات مبنی بر ضبط این خودروها، به جریمه نقدی حدود 14 میلیارد تومان نیز محکوم شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، از روز گذشته برخی شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی حاکی از این بود که عده‌ای در تلاش هستند از امحای این خودروهای قاچاق جلوگیری کنند.
یکی از شایعات مطرح‌شده در این زمینه این بود که عده‌ای با مراجعه به مرجع قضایی استان فارس مدعی پرداخت پول برای خرید این خودروها شده‌اند و با امحای آنها، پول آنها از بین می‌رود و به همین دلیل مرجع قضایی دستور به توقف امحای خودروها داده است در حالی که حکم قطعی این پرونده ضبط کالا به نفع دولت بوده و هیچ شکایتی در این خصوص توسط هیچ مرجعی قابلیت پذیرش نداشته است.
همچنین امحای خودروهای قاچاق قرار بود براساس آیین‌نامه اجرایی سازمان اموال تملیکی انجام شود که در حال حاضر و بنابر دلایلی که هنوز مشخص نشده، به تعویق افتاده است.
این در حالی است که امین دلیری مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در چند روز گذشته با اعلام ورود حدود 60 خودروی قاچاق به کشور گفته بود این خودروها امحا شوند.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/26
این وسط...
فقط بیچاره این همه ماشین لوکس که مردم خود آلمان آرزوی خریدشون و دارن و حالا گیر مسولین ___ما افتادن!!
حالا سرنوشت این همه پورش و بنز زبون بسته به نظر آقایون متفکر ما بستگی داره !
کاش با پرداخت جریمه این قضیه زودتر حل بشه...
1395/5/26
به نظر من این ماشین های قاچاق باید به جای امحا و از بین بردن و اسراف باید در خدمت کشور در بیان ، مثلا در خدمت تشریفات و استقبال از سران کشورها مورد استفاده قرار بگیرن تا آبرو برا کشور بیارن . فکر کنید چه کلاسی داره تیم اسکورت پورشه باشه
1395/5/26
يا پرس اش كنن يا تو كشور ديگه حراج بزارن اگه پرس كنن قاچاق ديگه يارو جرات نميكنه بياره و يا اين كه ارزون تر بفروشن تو كشور هاي ديگه كه پولش بره تو دولت كه به نظرم پرس بهتره چون تو كشور خودمون بفروشن ديگه چه كاريه خب تعرفه رو ور دارن يهو
1395/5/26
امحا کردن کار درستی نیست و مثل آتش زدن پول میمونه . میشه از این ماشین ها درست استفاده کرد .
1395/5/26
به دلیل خیانت دیگه
1395/5/26
ای بابا خب چه کاریه این ماشینارو بدین به چندتا بانک اونوقت قرعه کشی کنن هرکی برنده شد بهش جایزه بدن
1395/5/26
به هر حال آقازاده های از ما بهترون هم ماشین لوکس میخوان...
1395/5/26
احتمالا اقایون دیدن ماشینای خوبی هستن با خودشون گفتن چه کاریه امحا شون کنیم خودمون سوار میشیم لذت میبریم
1395/5/26
خب امحا کردن جز سوزوندن پول چه سودی داره حداقل به جای این ماشین پلیسای داغون و قدیمی از این ها استفاده کنن یا بفروشنشون که یه سودی برا مملکت داشته باشه هرچی باشه بهتر نابود کردنشونه .
1395/5/26
به خدا اگه این همه جدیتی که تو مبارزه با خودرو های لوکس داشتن تو جاهای دیگه ای داشتن الان ما دیگه هیچ مشکلی نداشتیم!
1395/5/27
یه شکری خوردن جو گیر شدن گفتن امحا کنیم..دست های پشت پرده زدن تو سرش
1395/5/28
توی جاده های آلمان برای یک سری تخلفات مثل حرکت در لاین اضطراری ماشینتونو چه پراید باشه چه بنز با یه لودر میرن روش برات صافش میکنن
حتی توی قرآن هم گفته شده وقتی سامری برای قوم موسی گوساله ای از طلا درست کرد حضرت موسی وقتی گوساله را دید اونو به نفع بیت المال تصرف نکرد بلکه اونو ریز ریز کرد و توی آب نیل ریخت تا ذات این کار را از بین ببره اینجا هم همینطوره اگه اینجا ماشینو از بین ببرن خود اون فرد و بقیه افراد بسیار بهتر میفهمن که اگه اونها هم همچین ماشینایی قاچاق کنن باید با کارتک از رو زمین جمع شون کنن دی:
پس به این قانون عیبی وارده؟عایا؟