موضوعات داغ

تقویم و گزارش مسابقات و رویدادهای خودرویی را در خودروبانک دنبال کنید

عکس مطلب اول
معمولاً در طول سال و هر ماهه گردهمایی ها، رویدادها و مسابقات زیادی برگزار می شود که خودروبانک سعی کرده است تا به حال در حد توان رویدادهای جذاب و پربازدید را پوشش دهد. همچنین برای اینکه علاقمندان به این مراسم ها از آنها اطلاع داشته باشند، چند روز قبل در سایت اطلاع رسانی نیز کرده ایم، اما موردی که در هیچ سایت و مجله ای پیدا نمی شود، لیست جامع و کامل تمامی این اتفاقات و رویدادهایی است که در سطح کشور در حال برگزاری است و این که بدانیم در چه تاریخی چه رویدادی رخ خواهد داد تا در صورت تمایل بتوانیم در آن حاضر باشیم.
از این رو خودروبانک در جهت خدمت رسانی بیشتر به شما عزیزان تصمیم گرفت صفحه ای ساده ولی کاربردی را در سایت ایجاد کند که می توانید از طریق منوی اصلی به قسمت "تقویم رویدادها" بروید و در آن لیست تمامی گردهمایی ها، نمایشگاه ها، مسابقات خودرویی متنوع و ... را به همراه تاریخ و مکان آنها مشاهده کنید و در صورت تمایل برای حضور در آنها برنامه ریزی کنید.
همچنین در صورتیکه خودروبانک در هر کدام از این مراسم ها حضور داشته و گزارشی از آن تهیه کرده است، به علاوه اطلاع رسانی در صفحه اصلی سایت، لینک آن در صفحه تقویم رویدادها نیز وجود دارد تا به راحتی بتوانید به آرشیو آن ها دست پیدا کنید.
قطعاً یکی از جذاب ترین اطلاعات این قسمت مربوط به گردهمایی هایی است که اخیراً در کشور پرشور تر شده و به عنوان مثال اگر به تاریخ جمعه این هفته مورخ 29 مردادماه نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که دو رویداد مختلف در شهر تهران در حال برگزاری است که در صورت تمایل می توانید در آنها حضور داشته باشید.
در صورتیکه رویداد، مسابقه و یا گردهمایی قرار است در تهران و یا هر شهر دیگری به زودی برگزار شود و توسط خودروبانک در این لیست نیست، مدیر این رویداد می تواند از طریق صفحه تماس با ما اطلاع رسانی کرده تا در لیست ما قرار بگیرد.
امیدواریم با خدمات بهتری که توسط خودروبانک انجام می شود بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم و به همراه یکدیگر از اتفاقات خودرویی کشور لذت ببریم.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/27
دست شما درد نکنه . کار خوبیه .
1395/5/27
خیلی عالی
1395/5/28
خواهشا اگه میشه مسابقات فرمول یک و موتو جی پی رو هم پوشش بدید.