موضوعات داغ

رکورد سرعت هند شکسته شد

عکس مطلب اول
این رکورد که پیش از این در دستان راننده فرمول 1 تیم "تورو روسو"، یعنی "ژائومه آلگرسوآری" بود، توسط راننده مسابقات تورینگ هندی، یعنی "آدیتا پاتل" شکسته شد که الان در تیم آئودی هند فعالیت می‌کند.
پیش از این راننده اسپانیایی تیم فرمول 1 "تورو روسو" یعنی آلگرسوآری، سال 2011 میلادی در پیست مسابقات فرمول یک و گرند پریکس هند با خودروی فرمول 1 خود، موفق به ثبت رکورد سرعت 324.2 کیلومتر بر ساعتی شد تا این سرعت به عنوان رکورد سرعت هند لقب گیرد.
اما حالا شاهد جابجایی این رکورد توسط یک دستگاه آئودی R8 V10 پلاس به دستان آدیتا پاتل هستیم. برای شکستن این رکورد، آدیتا پاتل جاده 158 کیلومتری حیدرآباد هند را انتخاب کرده است و مقامات محلی و پلیس راهنمایی و رانندگی این کشور با بستن ورودی‌های این جاده، مسیر را برای شکستن رکورد سرعت آدیتا پاتل آماده کرده‌اند تا در نهایت این جوان 28 ساله موفق به جابجایی رکورد سرعت هند با 333.2 کیلومتر بر ساعت، در حلقه بیرونی جاده حیدرآباد شود.
این رکورد سرعت با آئودی R8 V10 پلاس در حالی به ثبت رسیده که شرکت خودروسازی آئودی حداکثر سرعت این خودرو را 330 کیلومتر بر ساعت عنوان کرده است و این درحایست که آدیتا پاتل موفق شده 3 کیلومتر از حداکثر سرعت عنوان شده توسط آئودی، سریع‌تر برود.
برای ثبت این رکورد هم نمایندگانی از فدراسیون اتومبیل رانی هند حضور داشتند که شکستن این رکورد سرعت را تایید کردند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد