موضوعات داغ

کیا K5 به سامانه خودروهای وارداتی آمد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره خودرویی محبوب و شناخته شده برای مشتریان ایرانی از برند کیا در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی قرار گرفت. این خودرو کیا K5 است که نسل جدید کیا اپتیما به حساب می‌آید. کوشاخودرو مدتی پیش از کیا K5 در محل شوروم مرکزی خود رونمایی کرد و اکنون این خودرو برای سفارش‌گذاری اولیه در اختیار متقاضیان خرید خودروهای وارداتی قرار گرفته است.

به واسطه قوانین محدودکننده واردات، اکنون نسل جدید کیا اپتیما با مشخصات فنی و امکانات اقتصادی‌تر از همیشه به دست مشتریان می‌رسد. زیر کاپوت این خودرو موتور دولیتری تنفس طبیعی قرار دارد که حداکثر 150 اسب‌بخار قدرت و 196 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش سرعته خودکار نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را در این خودرو برعهده دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو نیز حدود 11.5 ثانیه عنوان شده است.

در بخش تجهیزات ایمنی هیچ‌گونه کمبودی در کیا K5 وجود ندارد و این خودرو به دستیارهای کمک راننده سطح دوم مجهز است. همچنین شش کیسه هوا در نسل جدید اپتیما از سرنشینان محافظت می‌کنند. سیستم صوتی به همراه نمایشگر 8 اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع دوگانه و رینگ‌های آلیاژی سایر تجهیزات کیا K5 را تشکیل می‌دهند. قیمت علی‌الحساب کیا K5 در حال حاضر یک میلیارد و 730 میلیون تومان اعلام شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد