موضوعات داغ

تصادف وحشتناک کونیخ زگ 1.3 میلیون دلاری

عکس مطلب اول
یک دستگاه خودروی کونیخ زگ CCX که براساس شواهد و قرائن از مدل‌های سفارشی با شماره شاسی #67 بوده است. در کشور مکزیک بر اثر سانحه تصادف به طور کامل نابود شد.
این خودروی سفارشی براساس گزارشات محلی، اخیرا از تگزاس آمریکا وارد مکزیک شده بود، ولی به خاطر میزان سرعت بالایی که در جاده داشته است، کنترل خود را از دست داده و به گاردریل‌های اطراف جاده برخورد می‌کند تا پس از چرخش‌ها و برخوردهای متعدد، با بدنه‌ای کاملا نابود شده در حاشیه جاده متوقف شود.
اکثر ماشین بازان آمریکایی و به خصوص آنهایی که خودروهای هایپرکار و سوپر اسپرت دارند، به خاطر محدودیت‌های پلیسی آمریکا به مکزیک می‌رود تا بدون داشتن مقررات سفت و سخت، در خیابان‌های این کشور با سرعت‌های بالا رانندگی کنند، اما این کار برای کونیخ زگ CCX چندان خوشایند نبوده و باعث نابود شدن آن به طور کامل شده است.
گفتنی است که تکه تکه شدن این ماشین به هنگام تصادف، بخشی از اهمیت این مقاله را تشکیل می‌دهد، اما بخش مهم‌تری که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، حال و روز سرنشینان این خودروست که در گزارشات محلی، دو مرد بالغ عنوان شده است.
اگر به تصاویر مربوطه دقت کنید، خواهید دید که تمامی قسمت‌های این خودرو نابود شده و حتی چرخ‌های خودرو از محورهایشان جدا شده‌اند، اما می‌بینید که کابین داخل و صندلی‌های سرنشینان تقریبا دست نخورده باقی مانده است. براساس گفته‌های شاهدان عینی، باوجود شدت بالای تصادف، دو مرد داخل ماشین به طور معجزه آسایی جان سالم به در می‌برند و با جراحاتی نه چندان عمیق، به اورژانس منتقل می‌شوند تا بار دیگر سطح ایمنی بالای خودروهای کونیخ زگ در حفظ جان سرنشینانش به اثبات برسد.
گفتنی است که کونیخ زگ CCX براساس آخرین تحرکاتی که در اوایل سال جاری داشته است، به قیمت 1.35 میلیون دلار به فرورش رسیده است تا امسال شاهد یکی دیگر از گران قیمت‌ترین تصادفات جاده‌ای باشیم.

تصادف بسیار سخت کونیخ زگ


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/13
فقط در دو کلمه خلاصه میشه: معجزه فیبر کربن...
1395/6/17
صد رحمت به پراید ترکیده خخخخخخخخ