موضوعات داغ

قرعه‌کشی 10 آیفون 13 پرومکس برای مشتریان نمایندگی 2103 لاماری انجام شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پیرو اعلام قبلی شرکت تلاش خودرو ایرانیان مبنی بر اهدا 10 عدد گوشی تلفن همراه آیفون 13 پرومکس به پاس قدردانی از مشتریان وفادار نمایندگی‌های تهران و تبریز که در سامانه یکپارچه خودرو لاماری با موعد زمستان 1402، نمایندگی 2103 را انتخاب کرده‌اند، قرعه‌کشی مدنظر را در تاریخ 10/12/1402 را با حضور مشتری منتخب در قرعه کشی قبلی سفر به جزیره کیش برگزار کرده و این هدایای نفیس را به مشتریان برگزیده اهدا کرده است. شایان ذکر است مراسم قرعه کشی 10 عدد گوشی تلفن همراه آیفون 13 پرومکس به صورت زنده در صفحه اینستاگرام و کانال آپارات شرکت تلاش خودرو ایرانیان منتشر شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده فیلم این قرعه‌کشی به حساب کاربری نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان در سایت آپارات به نشانی https://www.aparat.com/v/j8dxW مراجعه کنند.

قرعه‌کشی 10 آیفون 13 پرومکس برای مشتریان نمایندگی 2103 لاماری

لیست اسامی منتخبین قرعه‌کشی 10 گوشی تلفن همراه آیفون 13 پرومکس

پیرو برگزاری قرعه کشی 10 عدد گوشی تلفن همراه آیفون 13 پرومکس، اسامی 10 نفر از برگزیدگان این طرح به پیوست ارائه می‌شود.

• سرکار خانم الهام هاشمی از تهران

• جناب آقای جمال صحبت زاده از تالش

• سرکار خانم نگین دلقوی از پارس آباد

• سرکار خانم ثریا حسینی از میانه

• سرکار خانم سامره حسین پور نادری از تبریز

• سرکار خانم زهرا جعفری دوه بیونی از تبریز

• جناب آقای رضا زارع از تبریز

• جناب آقای محمد خواجوی پیرنق از اردبیل

• سرکار خانم مریم نژاد دهقان از تبریز

• جناب آقای رضا صمدی از تبریز

نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان

مزایای انتخاب نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان

از مهم‌ترین مزایای انتخاب نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان ویژه مشتریان منتخب سامانه یکپارچه با موعد تحویل آذرماه می‌توان به مواردی از قبیل بهره‌‎مندی از یکسال بیمه بدنه رایگان خودرو، امکان ارسال رایگان خودرو در شهرهای تبریز و تهران به درب منزل و به سایر نقاط در سراسر کشور، 8 نوبت کارواش رایگان و سرویس‌های غیرحضوری نظیر انجام صفر تا صد فرایند ثبت‌نام و خرید خودرو اشاره کرد. چرا که برای تکمیل ثبت‌نام نیازی به حضور مشتری در محل نمایندگی نبوده و کارشناسان این شرکت تمامی فرآیندها و مراحل را بدون حضور ایشان در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان

راه‌های ارتباطی با نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان

متقاضیان جهت تکمیل فرایند ثبت‌‎نام و علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت شرکت تلاش خودرو ایرانیان به نشانیtalashkhodro.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۹۱۱۲ و 02122386294 تماس حاصل فرمایند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان در تهران به نشانی سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک 60 ، سعادت آباد مرکز تجاری اپال طبقه GA و یا شعبه‌ تلاش خودرو ایرانیان در شهر تبریز به نشانی ائل گلی خیابان گلشهر و شماره تماس ۰۴۱۸۲۸۶۸۶۸۶ از جزئیات شرایط فروش لاماری ایما مطلع گردند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد