موضوعات داغ

اولین آمیکو آسنا با پلاک منطقه آزاد ارس + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در یک رویداد مهم نصب پلاک منطقه آزاد ارس بر روی خودروی "آمیکو آسنا" برای نخستین بار انجام شد.

این برنامه با حضور حجت‌الله عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، کیانی، رئیس سازمان منطقه آزاد ارس، و جمعی دیگر از مقامات برجسته در محل کارخانه آمیکو در منطقه جلفا برگزار شد.

آمیکو آسنا، پیکاپ قدرتمند و پرطرفداری است که با مشخصات فنی مناسب، گزینه‌ایی مناسب در بازار خودروهای سبک و سنگین کشور محسوب می‌شود. این وسیله نقلیه با موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه و حجم 2378 سی‌سی، از سیستم توربوشارژ برای تنفس موتور بهره می‌برد. انتقال قدرت در این خودرو از طریق دو دیفرانسیل انجام می‌شود و حداکثر قدرت آن به 218 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه می‌رسد. علاوه بر این، آمیکو آسنا گشتاور حداکثر 320 نیوتن‌متر در 2000 دور در دقیقه را ارائه می‌کند.

جعبه دنده این پیکاپ از نوع 5+1 دنده دستی است و ابعاد کلی آن شامل 5560 میلی‌متر طول، 1840 میلی‌متر عرض و 1840 میلی‌متر ارتفاع می‌باشد. فاصله بین دو محور این خودرو نیز 3405 میلی‌متر است.

نصب پلاک منطقه آزاد ارس بر روی آمیکو آسنا، گامی مهم در راستای توسعه و ترویج این محصول در منطقه ویژه اقتصادی ارس محسوب می‌شود. این اقدام، نشانگر اهمیت و جایگاه این خودروی ایرانی در منطقه آزاد ارس است و می‌تواند زمینه‌ساز گسترش بازار آن در سایر مناطق کشور و حتی صادرات به کشورهای همسایه باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد