موضوعات داغ

قیمت قطعی هوندا وزل اعلام شد + جدول فروردین 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت معین خودرو ایرانیان قیمت نهایی یکی از محصولات جدید و مورد توجه بازار ایران یعنی هوندا وزل را اعلام کرده است. این کراس اوور ژاپنی موفق شده با طراحی زیبا، مشخصات فنی مناسب و امکانات رفاهی و ایمنی خوب، نظر بسیاری از علاقه مندان به خودروهای شاسی بلند را به سوی خود جلب کند.

شرکت معین خودرو برای عرضه این محصول پرطرفدار از ماه های گذشته اقدامات لازم را انجام داده و نمونه های اولیه آن را در نمایشگاه خودروی تهران به نمایش گذاشته بود. حال پس از مدت ها انتظار و کش و قوس های فراوان، قیمت قطعی این کراس اوور متوسط اندازه از طریق فراخوان های پرداخت توسط این شرکت واردکننده اعلام شده است.

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، مدل 2023 هوندا وزل با قیمت نهایی 2 میلیارد و 475 میلیون تومان در بازار ایران عرضه خواهد شد. این رقم بسیار نزدیک به مبلغ اولیه اعلام شده یعنی 2 میلیارد و 359 میلیون تومان در گمرکات است و با احتساب هزینه های جانبی مانند حمل، بیمه، مالیات و سایر موارد تعیین شده است.

قیمت قطعی هوندا وزل فروردین 1403

نام خودرو قیمت نهایی (تومان)
هوندا وزل ۲,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰

هوندا وزل

مشخصات فنی هوندا وزل

اگر به ویژگی های فنی این خودرو نگاهی بیندازیم، هوندا وزل در سگمنت شاسی بلندهای متوسط قرار می گیرد و از یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با فناوری I-VTEC هوندا بهره می برد. این موتور قادر است 124 اسب بخار قدرت و 145 نیوتن متر گشتاور تولید کند. انتقال نیرو توسط یک گیربکس نوع CVT و به چرخ های جلو صورت می پذیرد. علاوه براین مصرف سوخت ترکیبی آن در حدود 6.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است که رقم بسیار خوبی برای این دسته از خودروها محسوب می شود.

در زمینه امکانات ایمنی و رفاهی هم، هوندا وزل مجهز به تجهیزات متنوع و پیشرفته ای است. از جمله می توان به کیسه های هوای چندگانه برای تمامی سرنشینان، سیستم های کنترل پایداری، کنترل کشش، کنترل شروع حرکت در سربالایی، نور بالای خودکار، مانیتورینگ فشار باد تایرها، کنترل حرکت در سرازیری، استارت دکمه ای، حالت های مختلف رانندگی، نمایشگر دیجیتالی پشت آمپر، صفحه لمسی سیستم مالتی مدیا، چراغ های LED، چراغ روز LED، اتوهلد، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، آینه های برقی، سیستم اتصال گوشی های هوشمند، درگاه USB و سقف پانوراما شیشه ای اشاره کرد.

فضای داخلی هوندا وزل

بنابراین هوندا وزل با داشتن طراحی شیک و اسپورتی، سواری نرم و راحت، مصرف سوخت مقرون به صرفه و سطح امکانات بالا، می تواند یکی از گزینه های مناسب برای علاقه مندانی باشد که قصد خرید یک کراس اوور خانوادگی با برند شناخته شده را دارند. حال باید منتظر واکنش بازار به این قیمت گذاری و استقبال مصرف کنندگان از این محصول جدید بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد