موضوعات داغ

گزارش عملکرد نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان در سال 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت تلاش خودرو ایرانیان به عنوان یکی از فعالان حوزه خودرو در کشور، سال‌هاست که با ارائه خدمات نوین و متمایز، توانسته اعتماد مشتریان زیادی را در شهرهای تهران و تبریز و حتی سایر شهرهای کشور به خود جلب کند. بر این اساس این مجموعه همواره در تلاش بوده تا با ارائه خدمات خاص و جدید، میزان رضایتمندی حداکثری مشتریان را بدست آورد. از این رو نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان، گزارشی از عملکرد فعالیت‌های خود در سالی که گذشت ارائه کرده که جزئیات آن به شرح زیر می‌باشد.

ارسال خودرو به سراسر کشور

همانطور که مستحضرید یکی از اقدامات نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان، ارسال رایگان خودرو به شهرهای دیگر است. نمایندگی ۲۱۰۳، از ابتدای سال 1402، تعداد 272 دستگاه خودرو لاماری ایما به شهرهای مختلف ایران که شامل 56 شهر در سراسر کشور می‌شود، ارسال کرده است. در این میان شهرهای اراک و همدان بیشترین میزان ارسال را به خود اختصاص داده و پس از آن شهرهای چابهار، اسفراین و بندرعباس به عنوان دورترین شهرهایی هستند که از طریق نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان خودرو به آن‌ها ارسال شده است.

نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان

صدور بیمه بدنه رایگان خودروهای لاماری ایما

یکی دیگر از فعالیت‌های قابل توجه توسط این مجموعه، صدور بیمه بدنه رایگان برای خودروهای لاماری ایما خریداری شده توسط مشتریان است که در سال 1402، نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان برای 241 دستگاه خودروی لاماری ایما به صورت رایگان بیمه بدنه صادر کرده است. این در حالی است که این آمار تنها برای دوره اول زمستان سال 1402 به بعد است.

انجام مراحل پس از ثبت‌نام به صورت غیرحضوری

یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان در راستای افزایش میزان رضایتمندی مشتریان، انجام صفر تا صد فرآیند ثبت‌نام خودرو به صورت غیر حضوری و بدون نیاز به حضور مشتری در محل نمایندگی است. بر این اساس در سال گذشته 180 قرارداد خرید خودرو لاماری ایما به صورت غیر حضوری و آنلاین در این نمایندگی منعقد گردیده که برای تسهیل در انجام امور مورد نظر، ارسال مدارک توسط پست انجام شده است. همچنین از این تعداد، امضای 90 قرارداد توسط مشتری، درب منزل مشتری در شهرهای تهران و تبریز توسط پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان انجام شده است.

سفر به جزیره کیش برای ۳۰ نفر از مشتریان به همراه خانواده

سفر به جزیره کیش برای ۳۰ نفر از مشتریان به همراه خانواده

در سالی که گذشت نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان برای ایجاد فضایی گرم و صمیمانه میان مشتریان وفادار خود، ۳۰ نفر از مشتریان نوبت پاییز سامانه یکپارچه را به قید قرعه همراه با خانواده (جمعا 120 نفر) به صورت کاملا رایگان به جزیره زیبای کیش برد و تجربه‌ای به یاد ماندنی از اقامت در این جزیره را با اسکان در بهترین هتل به همراه تفریحات مفرح برایشان رقم زد.

اهدای 10 دستگاه تلفن همراه آیفون 13 پرومکس به مشتریان

پیرو اعلام قبلی شرکت تلاش خودرو ایرانیان مبنی بر اهدا 10 عدد گوشی تلفن همراه آیفون 13 پرومکس به پاس قدردانی از مشتریان وفادار نمایندگی‌های تهران و تبریز که در سامانه یکپارچه خودرو لاماری با موعد زمستان 1402، نمایندگی 2103 را انتخاب کرده‌اند، قرعه‌کشی مدنظر را در تاریخ 10/12/1402 را با حضور مشتری منتخب در قرعه کشی قبلی سفر به جزیره کیش برگزار کرده و این هدایای نفیس را به مشتریان برگزیده اهدا کرده است.

نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان

راه‌های ارتباطی با نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان

متقاضیان جهت تکمیل فرایند ثبت‌‎نام و علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت شرکت تلاش خودرو ایرانیان به نشانیtalashkhodro.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۹۱۱۲ تماس بگیرند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان در تهران به نشانی سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک 60 و یا شعبه‌ تلاش خودرو ایرانیان در شهر تبریز به نشانی ائل گلی خیابان گلشهر و شماره تماس ۰۴۱۸۲۸۶۸۶۸۶ از جزئیات شرایط فروش لاماری ایما مطلع گردند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد