موضوعات داغ

آغاز فروش لیزینگی واسپاری کی ام سی X5 کرمان موتور

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت کرمان موتور فروش اقساطی خودرو KMC X5 را برای ماه اردیبهشت سال 1403 آغاز کرده است.

KMC X5 یک کراس‌اوور جدید است که توسط کرمان موتور به بازار ایران عرضه می‌شود. این خودرو در واقع دومین فیس‌لیفت از جک S5 محسوب می‌شود که قبلاً با نام سهول X6 در چین شناخته می‌شد. از لحاظ ظاهری، KMC X5 تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی داشته و طراحی آن متمایل به سبک خودروهای چینی شده است. در نمای جلو، شاهد یک جلوپنجره بزرگ و ذوزنقه‌ای شکل هستیم که جلوه‌ای تهاجمی به خودرو بخشیده است. همچنین از خطوط نارنجی رنگ و نوارهای کرومی برای اسپرت‌تر جلوه دادن ظاهر استفاده شده است.

از نظر فنی اما، KMC X5 همان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 181 اسب‌بخاری جک S5 نیوفیس را دارد که به جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک مجهز شده است. این خودرو دیفرانسیل جلو بوده و برای حرکت در جاده‌های آسفالت طراحی شده است. مصرف سوخت ترکیبی آن 7.9 لیتر در هر 100 کیلومتر برآورد شده است.

در فضای داخلی KMC X5، تغییرات قابل توجهی صورت گرفته و با یک نمایشگر لمسی 12.8 اینچی و پنل دیجیتالی روبرو هستیم. این خودرو از امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی از جمله چهار کیسه هوا، سیستم‌های کنترل پایداری، کروز کنترل، تریم چرمی، سیستم صوتی و رادار نگهدارنده بین خطوط برخوردار است. با این حال، امکان دارد کرمان موتور برای کاهش قیمت تمام شده، برخی از امکانات آن را در مدل‌های عرضه شده تغییر دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد