موضوعات داغ

ارزش گمرکی کیا اسپورتیج 2024 اعلام شد، کراس اوور کیا به سامانه فروش می رود + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در ادامه روند واردات خودروهای برند کیا موتورز به ایران، شرکت کوشا خودرو قصد دارد تا نسخه ساخت کشور چین از کراس اوور محبوب اسپورتیج را به بازار عرضه کند. پس از گذشت چند ماه از اعلام این خبر، هم اکنون جزئیات و مشخصات فنی این خودرو وارداتی به همراه ارزش گمرکی آن مشخص شده است.

براساس اطلاعات دریافتی از منابع گمرکی، ارزش گمرکی یا همان قیمت خام کیا اسپورتیج چینی با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ و سیستم انتقال نیروی تک دیفرانسیل، مبلغ 19 هزار و 600 یورو تعیین شده است. این رقم، پایه محاسبه مالیات، عوارض و سایر هزینه های گمرکی و واردات این خودرو به کشور خواهد بود.

ارزش گمرکی کیا اسپورتیج 2024 ویژه خرداد 1403

خودرو مدل مبدا ارزش گمرکی
کیا اسپورتیج 1.5L / 2WD 2024 مونتاژ چین ۱۹ هزار و ۶۰۰ یورو

کیا اسپورتیج

مشخصات فنی کیا اسپورتیج 2024

در بخش مشخصات فنی، کیا اسپورتیج وارداتی از چین، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با توان 167 اسب بخار و گشتاور 253 نیوتن متر مجهز شده است. این موتور قدرتمند به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل می شود. از دیگر ویژگی های این کراس اوور می توان به سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی و اتوهولد، سقف پانوراما، صندلی های برقی گرمکن، سنسورهای نور و باران، آینه های جانبی برقی و گرمکن، سیستم های ایمنی نظیر کنترل پایداری (ESP)، هشدار تغییر لاین و خروج از خط، رادار نقطه کور، کمک ماندن در بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، دو نمایشگر 12.3 اینچی با مجموع 24.6 اینچ، شیفترهای پشت فرمان و دسته دنده ماوسی اشاره کرد.

با توجه به مجموعه امکانات و ویژگی های ذکر شده، انتظار می رود کیا اسپورتیج چینی با استقبال مناسبی از سوی بازار خودروی ایران روبرو شود. البته قیمت نهایی این کراس اوور پس از محاسبه هزینه های گمرکی و سایر عوارض مشخص خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد