موضوعات داغ

دزدیدن چهار ماشین در 60 ثانیه + فیلم

عکس مطلب اول
سرقت‌های جسورانه و گروهی را تنها در فیلم می‌توان سرگرم کننده توصیف کرد که برخی از آنان از سرقت‌های واقعی الهام گرفته شده‌اند و عموما دارای زد و خوردهای زیادی هستند، ولی به تازگی یک تیم چهار نفره از دزدان روسی با کم‌ترین خسارت وارده، چهار دستگاه بی ام و را در عرض کمتر از 60 ثانیه به سرقت می‌رسانند.
فیلمی که توسط گروه خودروبانک برای شما خوانندگان در انتهای مطلب آماده شده است، واضح‌تر به این موضوع می‌پردازد که چطور چهار دزد روسی در کمتر از 60 ثانیه موفق به سرقت چهار دستگاه اتومبیل BMW و دور شدن از محل سرقت می‌شوند.
این اتفاق چند روز گذشته برای نمایندگی بی ام و در شهر "سنت پترزبورگ" روسیه اتفاق می‌افتد و در آن چهار فرد ناشناس که به نظر می‌رسد صورت خود را پوشانده‌اند، به طور همزمان وارد پارکینگ نمایشگاه شده و با عکس العمل سریع، هر کدام سوار بر یک دستگاه بی ام و می‌شوند و از پارکینگ خارج می‌شوند.
در این سرقت، به ترتیب یک دستگاه بی ام و X6، یک دستگاه بی ام و X5، یک دستگاه بی ام و سری 5 گرن توریسمو و در نهایت یک دستگاه بی ام و سری 7 دزدیده می‌شود که ارزش همگی آنان به صورت یک مجموعه، تقریبا به 310 هزار دلار می‌رسد.
این سرقت تاکنون توجه بسیاری از رسانه‌ها و مقامات قضایی را به خود جلب کرده است، زیرا ماشین‌های دزدیده شده به سیستم‌های ایمنی پیشرفته مجهز شده‌اند و سخت است که بتوان کلیدی برای روشن کردن و استفاده از ماشین‌ها کپی کرد. به همین دلیل چند نظریه بوجود می‌آید که یکی از آنان سوءظن به کارکنان سابق نمایندگی و دیگری هم بیرون نیاوردن کلیدها از جا سوئیچی ماشین‌های پارک شده در نمایشگاه است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/31
اگه واقعا تنها اینکارا کردن اینا دیگه کین