موضوعات داغ

لندروور دیسکاوری با کوله باری از تکنولوژی معرفی شد + فیلم

عکس مطلب اول
جدیدترین مدل از لندروور دیسکاوری که برخی از تکنولوژی‌های جدید آن را در مقاله‌های جداگانه معرفی کرده بودیم، با یک چهره تغییر یافته و کوله باری از تکنولوژی‌های نوین در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی پاریس 2016 حضور پیدا کرده است.
اول از همه در زیر کاپوت این شاسی بلند خوش تیپ لندروور، دو پیشرانه مختلف دیزلی فعالیت خواهند کرد که یکی از آنان پیشرانه‌ای 3 لیتری توربوشارژر دیزلی V6 با حداکثر قدرتی 254 اسب بخاری است و دیگری هم پیشرانه‌ای شش سیلندر 3 لیتری توربودیزل با نهایت قدرتی 340 اسب بخاری است که می‌تواند تنها در عرض 6.9 ثانیه این شاسی بلند لندروور را از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. برای هر دو پیشرانه ذکر شده هم جعبه دنده‌ای 8 سرعته اتوماتیک جفت در نظر گرفته شده که در مقایسه با مدل‌های قبلی بسیار کارآمدتر شده است.

لندروور دیسکاوری جدید

با داشتن پیشرانه‌های ذکر شده و همچنین استفاده از سیستم تعلیقی پیشرفته و سیستم فرمانی الکتریکی، می‌توان انتظار آفرودنوردی هیجان انگیزی را هم داشت که در این خصوص شرکت سازنده تاکید بسیار زیادی بر قابلیت‌های آفرودی آن کرده است که زاویه حرکت 34 درجه و زاویه پیچش 30 درجه برخی از ویژگی‌های بهبود یافته این ماشین در بحث آفرود نوردی است.
علاوه بر ارتقای قابلیت خارج از جاده‌ای، شرکت سازنده از یکسری تجهیزات ایمنی و کمک راننده هم استفاده کرده است که می‌توان سیستم‌های کروز کنترل تطبیقی، هشدار تراکم ترافیک، محدود کننده سرعت هوشمند، نور بالای اتوماتیک، سیستم نظارت بر وضعیت ماشین، دوربین فراگیر، سیستم هشدار خروج از خط جاده و در نهایت نگهدارنده ماشین میان خطوط جاده را نام برد.
ویژگی‌های ظاهری این ماشین هم در یک نگاه شامل جلوپنجره‌ای مشبک جذاب‌تر، مجموعه سپر تهاجمی‌تر، 12 طرح مختلف برای رینگ‌ها، چراغ‌های عقب LED و در نهایت شامل ضریب درگ تنها 0.35 Cd می‌شود که بهره وری بالاتری را برای لندروور دیسکاوری به همراه داشته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد