موضوعات داغ

میتسوبیشی زیر سلطه رنو نیسان می رود

عکس مطلب اول
منابع آگاه به خبرگزاری رویترز اعلام کردند نیسان موتور قصد دارد کارلوس گوسن، مدیرعامل این شرکت را به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره میتسوبیشی معرفی کند. به گزارش رویترز، منابع آگاه به رویترز اعلام کردند این دو خودروساز ژاپنی هنوز درمورد اینکه چه کسی مدیرعامل میتسوبیشی شود، تصمیم نگرفته‌اند. چندی پیش فاش شد میتسوبیشی آمار مربوط به بهره‌وری سوخت چهار مدل خودروی مینی را دستکاری کرده است. دو مدل از این خودروها برای شرکت نیسان تولید می‌شد. پس از این رسوایی ارزش سهام میتسوبیشی به شدت سقوط کرد و این شرکت در معرض ورشکستگی قرار گرفت، اما نیسان اعلام کرد برای نجات میتسوبیشی 34 درصد از سهام این شرکت را به مبلغ 237 میلیارد ین خریداری می‌کند. این سهام، سهام دارای حق رای است؛ بنابراین نیسان می‌تواند در تعیین اعضای هیات‌مدیره میتسوبیشی اعمال نظر کند. سخنگوی نیسان و سخنگوی میتسوبیشی از اظهار نظر درباره این خبر خودداری کردند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/29
رنو چند سال پیش با خرید سهام نیسان رو از ورشکستگی نجات داد حالا نوبت نجات دادن میتسوبیشیه کجان اون دوستانی که میگن رنو آشغال سازه ؟!!
1395/7/29
امپراطور آینده خودرو جهان، رنو خواهد بود!
قطعا با اضافه شدن میتسوبیشی به زیر مجموعه های رنو، این خودروساز فرانسوی رکورد تویوتا و فلکس واگن رو میشکنه!! کارش حرف نداره!