موضوعات داغ

با ویژگی‌های جدید فورد موستانگ 2018 آشنا شوید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
هفته آخر دی ماه سال جاری بود که شرکت خودروسازی فورد جدیدترین نسخه از فورد موستانگ GT را با همان پیشرانه‌های سابق 2.3 لیتری چهار سیلندر اکوبوست و همچنین پیشرانه‌ای 5 لیتری هشت سیلندر معرفی کرد که در خودروبانک به معرفی و بررسی آن پرداختیم، اما حال در این مقاله قصد داریم به تغییرات حاصل شده بر روی فورد موستانگ جدید و همچنین بهبودهای صورت گرفته بر روی آن بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با تغییرات نسل جدید اسب موستانگ آمریکایی آشنا شوید.
1- نصب سیستم MagneRide بر روی تمامی مدل‌ها
در حال حاضر اگر یک فورد موستانگ GT بخواهید سفارش دهید، می‌توانید به صورت کاملا اختیاری از کمک فنر و دامپرهای MagneRide بر روی اتومبیل خود استفاده کنید، ولی بر روی تمامی مدل‌های فورد موستانگ GT جدید این نوع سیستم تعلیق و کمک فنر به صورت استاندارد نصب خواهد بود تا عملکردی بهتر در کنار راحتی بالاتر داشته باشید.

فورد موستانگ 2018

فورد موستانگ 2018

2- بروزرسانی جعبه دنده دستی
برای بروزرسانی فورد موستانگ جدید، کمپانی خودروسازی فورد تنها به ایجاد تغییرات ظاهری بسنده نکرده و دایره تغییرات خود را به بخش فنی هم گسترش داده است که در این راستا شاهد بروزرسانی جعبه دنده 6 سرعته دستی بر روی پیشرانه 8 سیلندر آن هستیم که حالا به چرخ دنده‌های سریع‌تر و سیستم دریافت قدرت دوکلاچه مجهز شده است.
3- جعبه دنده 10 سرعته اختیاری
یکی از جدیدترین سیستم‌های نصب شده بر روی فورد موستانگ، جعبه دنده‌ای 10 سرعته اتوماتیک است که برای اولین بار بر روی فورد F-150 رپتور 2017 مورد استفاده قرار گرفت، ولی از حالا به بعد جایگزینی برای گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به شمار خواهد آمد که می‌توان به صورت سفارشی بر روی تمامی مدل‌های فورد موستانگ جدید نصب کرد.

فورد موستانگ 2018

فورد موستانگ 2018

4- سیستم تزریق مستقیم سوخت
برای پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر فورد موستانگ، شرکت سازنده از سیستم پاشش مستقیم سوخت داخل سیلندرها استفاده کرده است که نتیجه آن قدرت بیشتر در دورهای بالا، گشتاور بدست آمده در دورهای پایین‌تر و همچنین بهبود مصرف سوخت بوده است.
5- صدای منحصر به فرد فورد موستانگ GT
به صورت نوشتاری و با خواندن یک متن، قطعا نمی‌‌توان صدای اگزوز یک اتومبیل را تصور کرد، ولی در مدل‌های جدید با استفاده از سیستم اگزوز اسپرت با دو خروجی اضافه بر روی پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر، صدایی بسیار بهتر و خشن‌تر تولید شده است.
6- شخصی سازی گسترده
همراه با ارتقا عملکرد فورد موستانگ 2018، شخصی سازی آن هم بهبود قابل توجهی پیدا کرده است و براساس اعلام فورد، بر روی مدل‌های جدید موستانگ می‌توان رینگ‌های دلخواه خود را انتخاب کنید و یا چند رنگ جدید را بر روی بدنه اتومبیل خود نقاشی کنید، هر چند رنگ بندی جدیدی هم برای داخل کابین تعریف شده است که به هنگام سفارش می‌توانید انتخاب کنید.
7- چراغ‌های استاندارد LED
پیش از این به هنگام خرید یک دستگاه خودروی موستانگ GT، می‌توانستید به صورت سفارشی چراغ‌های LED بر روی ماشینتان قرار دهید، ولی این نوع چراغ‌ها بر روی مدل‌های جدید فورد موستانگ به یک گزینه استاندارد تبدیل شده‌اند.
8- کاپوت پایین تر و نگاهی تهاجمی تر
یکی دیگر از گزینه‌های اصلی تغییر یافته در پوست اندازی فورد موستانگ هم کاپوت موتور است که حالا موضعی پایین‌تر به خود گرفته تا شاهد یک طراحی آیرودینامیکی‌تر و تهاجمی‌تر از فورد موستانگ 2018 شاهد باشیم.

فورد موستانگ 2018

فورد موستانگ 2018

9- صفحه کیلومتر دیجیتال
قدم اول می‌تواند استفاده از یک صفحه کیلومتر جدید دیجیتالی 12 اینچی بر روی فورد موستانگ 2018 باشد، ولی مهم‌تر از همه، قابلیت تنظیم صفحه کیلومتر اتومبیل است که در این میان می‌توان رنگ پس زمینه را تغییر داد و یا حتی می‌توان فونت و اطلاعات نمایش داده شده را به صورت دلخواه تنظیم کرد.
10- ویژگی‌های ایمنی فعال
در آخر هم گفتنی است که فورد موستانگ 2018 با یک مجموعه گسترده از ویژگی‌های ایمنی فعال سفارشی عرضه خواهد شد که برخی از آنان شامل سیستم هشدار از راه دور، هشدار خروج از جاده، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم پیشگیری از برخورد، سیستم هشدار برخورد از جلو و در نهایت سیستم ترمز اضطراری خودکار می‌شود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/13
طراحی اش زیباست اما چراغ های جوش شبیه محصولات جگوار شده
1395/11/13
حسرت بخورم واسه چی؟ میدونم بمیرم حداقل میرم بهشت :) هرچی موستانگ بخوام سوار میشم.
1395/11/13
قسمت دماغه خودرو و برامدگی جلو خیلی شبیه داج هلکت شده.
1395/11/13
جلو ماشین اصالت سابق خودشو نداره و انگار یه ماشین دیگه شده و خشن بودن خودشو از دست داده مثل دوج چلنجر اصالت خودشو حفظ نکرده به نظر من
1395/11/14
من ک مدل قبل از فیس لیفتشو ترجیح میدم.