موضوعات داغ

نسخه‌ای ویژه از بزرگ خاندان تویوتا معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی تویوتا برای بازار انحصاری انگلستان، نسخه‌ای ویژه از تویوتا لندکروزر تحت عنوان "شکست ناپذیر X" یا به زبان لاتین، نسخه ای ویژه تحت عنوان "Invincible X" معرفی کرده است که هم در طراحی خارجی و هم در داخلی خود متحمل یکسری تغییرات جدید شده است تا بهانه‌ای برای فروش آن با قیمت 57 هزار و 880 پوند وجود داشته باشد.
باتوجه به تنها تصویری که متاسفانه از این خودروی شکست ناپذیر تویوتا ارئه شده است، می‌توان به یکسری تغییرات جدید در طراحی ظاهری این خودرو پی برد که مهم‌ترین آن‌ها شامل چراغ‌های مشکلی رنگ پیشانی، جلوپنجره‌ای مشکی رنگ رادیاتور، شیشه‌های دودی، چراغ‌های عقب جدید با تم نقره‌ای رنگ تیره، یک اسپویلر سقفی جدید و ... می‌شود، اما مهم‌تر از همه این موارد می‌توان به رینگ‌های جدید و اسپرت 18 اینچی آلیاژی اشاره کرد که با رنگ کاملا مشکی خود، جلوه خاصی با نمای اتومبیل داده است.
از تغییرات داخل کابین هم شرکت سازنده به مواردی همچون روکش‌های جدید ادوات داخل کابین، سیستم پخش Blu-Ray، سیستم سرگرمی جدید برای سرنشینان عقب، سانروف جدید و در نهایت سیستم چندرسانه‌ای جدید مجهز به صفحه نمایشگری لمسی اشاره کرده است، هرچند از لحاظ تجهیزات غیرقابل لمس هم می‌توان به مواردی همچون سیستم هشدار خروج از جاده و نگه داشتن اتومبیل بین خطوط، سیستم هشدار ترافیک در عقب و در نهایت سیستم هشدار نقاط کور اشاره داشت.
بر روی این شاسی بلند ویژه تویوتا هم تنها از پیشرانه‌ای 2.8 لیتری توربودیزل از نوع D-4D استفاده شده است که نیروی تولیدی خود را به کمک جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک به خروجی منتقل می‌کند که برای مسیرهای خارج از جاده‌ای به خاطر داشتن گشتاور بهتر، بسیار کاربردی‌تر از پیشرانه‌های بنزینی است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/17
دیگ بچه دو سالم میدونه این پرادو ن لندکروز حیف رای ک به خودرو بانک امسال دادم وقتی سایت مرجع خودرو اطلاعات غلط بده وای به حال بقیه جاها
1395/11/19
آقا مهدی دو ساله عزیز
پرادو در اکثر بازارها بهش لندکروز میگن، تو بازارهای خاورمیانه بهش میگن پرادو، شما اروپا برو متوجه میشی درست عزیزم