موضوعات داغ

سازمان ایمنی NCAP اروپا 20 ساله شد + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
تمام شرکت‌های بزرگ خودروسازی برای سالگرد تک تک محصولاتشان جشن می‌گیرند و مدل هایی ویژه از آنان می‌سازند و به تعداد محدود عرضه می‌کنند، ولی وقتی نوبت به سالگرد خود کمپانی می‌رسد، آنجاست که سورپرایزهای متنوعی از محصولات بزرگ و کوچک برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود. اما امروز می‌خواهیم در رابطه با یک سالگرد متفاوت صحبت کنیم که تاکنون شرکت‌های خودروسازی مختلفی را اذیت کرده و محصولات آنان را به چالش کشیده است!. بله، سالگرد 20 سالگی سازمان تست تصادف و ایمنی NCAP اروپا را تبریک بگویید!
شاید در ظاهر سازمان ایمنی و تست تصادف NCAP اروپا خیلی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی را اذیت کرده و محصولات تولیدی آنان را به چالش کشیده است، ولی بلااستثنا تمامی شرکت‌های بزرگ خودروسازی اروپایی بخش قابل توجهی از پیشرفت‌هایشان را مدیون این سازمان و سازمان‌های نظارتی دیگر هستند تا امروز تبدیل به قوی‌ترین قاره تولید کننده اتومبیل از لحاظ کیفیت و تکنولوژی در سطح جهانی باشند.
همراه با خبر سالگرد 20 سالگی سازمان ایمنی NCAP اروپا، فیلمی جالب و تامل برانگیز هم منتشر شده است که پیشرفت 20 ساله صنعت خودروسازی را نشان می‌دهد. فیلمی که در آن دو خودروی متفاوت روور 100 متعلق به سال 1997 میلادی و همچنین خودروی هوندا جاز مدل 2015 دیده می‌شود که پیشرفت‌های ایمنی آنان طی چند سال به تصویر کشیده شده و واقعا هیجان انگیز است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/15
اکر NCAP پراید فعلی رو تست کنه با همین شرایطی که این دو ماشین رو تست کرد ، فکر میکنین چه اتفاقی برای پراید میفته؟
اگر میلیاردر بودم یه پراید میخریدم میدادم به NCAP تا تست کنه و فیلمشو تو تمام دنیا پخش کنه چی میشد . پر بیننده ترین کلیپ قرن میشد. همه دنیا که هیچ ، مرغهای آسمونم به حالمون گریه میکردن.