موضوعات داغ

فیلم سرقت همزمان 5 خودرو + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
پیش از این پیرامون آمار ماشین‌های دزدیده شده در آمریکا صحبت کرده بودیم که گفته شد به ازای کمتر از 5 ثانیه، حداقل 2 اتومبیل در آمریکا به سرقت می‌رود که نشان از آمار بالای دزدی در سطح آمریکا دارد. حال این عدد را به صورت جهانی و با کمی بالا و پایین کردن برای سایر کشورهای جهان در نظر بیگیرید تا ببینید که چه عدد قابل توجهی به دست می‌آید.
معمولا درک این موضوع تاحدودی سخت است، به همین دلیل گروه خودروبانک فیلمی در انتهای مقاله قرار داده است که در آن می‌توانید دزدی همزمان چهار دستگاه خودروی BMW و یک دستگاه خودروی پورشه را تماشا کنید.
براساس اعلام پلیس محلی، ساعت حدودا 12:15 دقیقه صبح گروهی از سارقان وارد یک نمایندگی فروش اتومبیل در شیکاگو شده و اقدام به سرقت چهار دستگاه خودروی BMW در مدل‌های X3، مدل M3 و مدل Z4 بعلاوه یک دستگاه خودروی پورشه 911 توربو متعلق به سال 2003 میلادی می‌کنند تا آمار دزدی اتومبیل در آمریکا تاحدودی قابل باور شود.
گفتنی است که به لطف استفاده از GPS بر روی اتومبیل‌های داخل نمایشگاه، دو مدل خودروی BMW پس از مدت زمان کوتاهی در کناره دریاچه نمک رها شده بودند و یکی دیگر از مدل‌های BMW به همراه خودروی پورشه 911 هم اوایل صبح پیدا شده‌اند که سارقان آن‌ها را رها کرده بودند، ولی همچنان خودروی شاسی بلند X3 مفقود الاثر گزارش شده است.
باتوجه به موارد بالا، می‌توان نتیجه‌ای احتمالی گرفت که گروهی از جوانان برای خوش گذرانی شبانه اقدام به سرقت چهار دستگاه خودروی BMW به همراه یک دستگاه خودروی پورشه 911 کرده‌اند و پس از گشت و گذارهای خود، ماشین‌ها را رها کرده و همگی با یک دستگاه خودروی X3 فرار کرده‌اند تا در نقطه‌ای امن پیاده شوند، ولی خب هنوز خودروی X3 پیدا نشده است.




نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد