موضوعات داغ

دونات زدن با ماشین پُست + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا کم پیش می‌آید که یک ماشین باز حرفه‌ای علاقه‌ای به زدن دریفت و یا دونات نداشته باشد. مگر اینکه خودرویی محور عقب در دسترس نباشد و محدودیت تجهیزاتی مانع انجام این کار شود، اما در اولین فرصت پیش آمده قطعا کار خود را انجام خواهند داد، مثل این مامور پستچی که در نقطه‌‌ای از آمریکا شرایط را مساعد می‌بیند و با ماشین پُست، بر روی سطح برف خورده خیابان دونات می‌زند.
درست است که باید از شغل خود لذت برد تا کارتان تداوم و نشاط داشته باشد، ولی دونات زدن با خودروی پُست آن هم در ساعات کاری بسیار خطرناک است، زیرا در مرسولات پستی همیشه اشیاء شکستنی وجود دارد که بیشتر آنان گران قیمت هستند و ممکن است هنگام دونات کردن با ماشین به اطراف پرتاب شده و وسایل داخل آن دچار آسیب شود، هرچند احتمال خالی بودن ماشین پُست بسیار زیاد است که راننده فرصت را غنیمت شماره و شروع به دونات زدن می‌‌کند.
در آخر هم می‌توانید فیلم دونات زدن این پستچی را تماشا کنید، ولی قبل از آن بد نیست بدانید که این خودروی پُست سن و سالی حدودا 30 ساله دارد و نیروی موتور آن تنها به چرخ‌های عقب ارسال می‌شود که شرایط لازم برای دونات زدن بر روی برف را فراهم کرده است.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد