موضوعات داغ

نسخه‌ای جدید از هیوندای سولاریس معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی هیوندای برای یکی از اصلی‌ترین بازارهای بین المللی خود یعنی روسیه، خودرویی اختصاصی تحت عنوان "سولاریس" ارائه کرده که تا به امروز فروش خوبی برای هیوندای به همراه داشته است، حال هیوندای پس از 5 سال فعالیت متداوم هیوندای سولاریس در بازار، نسخه‌ای جدید معرفی کرده است که در ادامه مختصر صحبتی در رابطه با آن خواهیم داشت.

هیوندای سولاریس

هیوندای سولاریس


درست همانند سایر محصولات هیوندای، بر چهره هیوندای سولاریس هم طراحی نسل جدید کمپانی خودروسازی هیوندای دیده می‌شود که متشکل از یک جلوپنجره بزرگ شش ضلعی، چراغ‌های پیشانی کشیده به همراه چراغ‌های مخصوص روز و همچنین مه شکن‌های گردی شکل با قاب اطراف کرومی رنگ می‌شود که حالا به عنوان جایگزینی برای مدل‌های سابق هیوندای سولاریس در کشور روسیه فعالیت خواهد کرد، ولی نکته جالب این خودرو می‌تواند شباهت بسیار زیاد آن با نسخه چینی هیوندای ورنا باشد که بیشتر سیاست بازاریابی کمپانی خودروسازی هیوندای را با تغییر نام محصولاتش نشان می‌دهد.

هیوندای سولاریس

هیوندای سولاریس


در ادامه گفتنی است که هیوندای سولاریس جدید با 3 سانتی متر طول و عرض بیشتر نسبت به مدل قبل، یعنی با طول 4405 میلی متری و عرض 1729 میلی متری ساخته شده و همچنین 52 درصد از بدنه اتومبیل هم از فولاد مقاومت بالا ساخته و پرداخته شده است که برای ایمنی و راحتی بیشتر سرنشینان از 2 کیسه هوای ایمنی، سیستم ESP، سیستم کنترل هوا، سیستم ناوبری (GPS)، یک سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه، دوربین‌های دید عقب، سوکت برق 12 ولت، گرمکن‌های صندلی جلو و در نهایت قابلیت پشتیبانی از "آندروید اوتو" استفاده شده است.

هیوندای سولاریس

هیوندای سولاریس


در صورت بالا زدن کاپوت ماشین هم پیشرانه‌ای 1.4 لیتری تنفس طبیعی را خواهید دید که بر روی مدل‌های پایه نصب شده و می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی معادل 100 اسب بخار تولید کند، هرچند پیشرانه‌ای 1.6 لیتری تنفس طبیعی هم در دسترس خواهد بود که نیروی تولیدی آن به مرز 123 اسب بخار هم می‌رسد. برای تبدیل و انتقال نیروی تولیدی موتور هم از 2 جعبه دنده دستی و اتوماتیک استفاده خواهد شد.

هیوندای سولاریس

هیوندای سولاریس


در آخر هم می‌توان گفت که خودروی هیوندای سولاریس پایان ماه فوریه 2017 در کارخانه سن پترزبورگ و در کنار برادر ناتنی خود، یعنی نسل بعد کیا ریو برای تامین بازار روسیه تولید و مونتاژ خواهد شد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/25
چقدر شبیه چری آریزو 5 !!!
1395/11/26
عه چقد شبیه چری آریزو ۵
1395/11/26
فازتون چیه از این حرف ها ؟ چقدر شبیه فلان ماشینه !! بسه دیگه
1396/5/8
فازتون چیه از این حرف ها ؟ چقدر شبیه فلان ماشینه !! بسه دیگه
1396/5/10
خيلى هم ماشين زيبايي
1396/6/24
چه فایده!!!؟
قیمتش پول خون باشه!