موضوعات داغ

تکه‌ای دیگر از پازل آلپین تکمیل شد + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی رنو با معرفی یک صندلی کاملا جدید و اسپرت، تکه‌ای دیگر از پازل خودروی اسپرت و مورد انتظار "آلپین" را تکمیل کرد تا کم کم شاهد تکامل این خودرو و عرضه آن در آینده‌ای نه چندان دور باشیم.
جدای از بحث اصلی، بد نیست بدانید که در شهریور ماه امسال بود که کمپانی خودروسازی لکسوس در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی پاریس، از یک صندلی اسپرت و مفهومی با نام "Kinetic Seat" رونمایی کرد که به لطف طراحی لانه عنکبوتی، چندین و چند مزیت بسیار مهم در این صندلی نهفته شده است که در خودروهای آینده می‌تواند بسیار کاربردی باشد که در این مورد اولین مزیت این صندلی را می‌توان وزن بسیار سبک آن دانست. چون اسکلت آن با فلزهای سبک وزن ساخته شده و همچنین سوراخ‌های درون آن نقش بسزایی در کاهش وزن صندلی داشته‌اند. دومین مزیت این صندلی را می‌توان حالت ارتجاعی آن دانست که موجب حذف تشک‌ها شده و خود دلیلی برای کاهش وزن صندلی هستند. مزیت سوم این صندلی را هم در طراحی لانه عنکبوتی آن می ‌وان جستجو کرد، زیرا با سوراخ‌های ایجاد شده بر روی آن، تهویه‌ای مناسب برای کمر و نشیمنگاه سرنشینان بوجود می‌‌آید.
حال کمپانی خودروسازی رنو با ایده‌ای مقبولانه‌تر، از جدیدترین صندلی خود رونمایی کرده است که قرار خواهد بود تکه‌ای از پازل ناتمام خودروی اسپرت و جذاب "آلپین" باشد. یک صندلی اسپرت با طراحی خیره کننده و جذاب که تنها وزنی 13.1 کیلوگرمی دارد و در مقایسه با رقبای اصلی خود حدود 50 درصد سبک‌تر طراحی شده است تا تبدیل به یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد رنو آلپین شود.



نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد