موضوعات داغ

اطلاعاتی جدید از کیا پیکانتو 2017 منتشر شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خوروی جدید و جذاب کیا پیکانتو که تقریبا اوایل دی ماه سال جاری به طور رسمی معرفی شد و قرار است در نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 هم بر روی سکوی معرفی کیا قرار گیرد، حال اطلاعاتی جدید از جزییات فنی این اتومبیل ارائه شده است که در کنار اطلاعات از پیش ارائه شده، به بررسی آنان خواهیم پرداخت.
اولین چیزی که شرکت خودروسازی کیا در رابطه با آن صحبت کرده است، در حقیقت ابعاد و اندازه اتومبیل خواهد بود که با طول کلی 3595 میلی متری تقریبا دست نخورده باقی مانده است، ولی در این بین شاهد افزایش 15 میلی متری فاصله بین دو محور جلو و عقب نسبت به مدل‌های قبل هستیم که باعث شده فضای پای بیشتر در اختیار سرنشینان عقب قرار گیرد.

کیا پیکانتو 2017

کیا پیکانتو 2017


همانطور که در تصاویر منتسب به این خودرو می‌بینید، شرکت خودروسازی کیا برای ساخت مدل جدید پیکانتو از یک طراحی کاملا متفاوت استفاده کرده که از خصوصیات سابق آن تنها سگمنت هاچ بک پیکانتو بجای مانده است که در این خصوص می‌توان یک چهره کامل جدید در قسمت جلو با مجموعه سپر اسپرت و چراغ‌های پیشانی اخم کرده مشکی رنگ و در نهایت خطوط متعدد قرمز رنگ را در اطراف ورودی‌های هوای سپر و بر روی زنبوری جلوپنجره مشبک این خودرو مشاهده کرد. در عقب هم می‌توان خروجی‌های اگزوز جفت دوگانه و همچنین دیفیوزری کوچک در زیر سپر را به عنوان گزینه‌های اسپرت این ماشین تلقی کرد.

کیا پیکانتو 2017

کیا پیکانتو 2017


پیش از این هم گفته شده بود که کیا پیکانتو 2017 به احتمال زیاد از یک پیشرانه توربوشارژر 1 لیتری سه سیلندر با دو قدرت خروجی 100 اسب بخاری و 120 اسب بخاری استفاده خواهد کرد و در معرفی دی ماه هم وجود این پیشرانه بر روی کیا پیکانتو تایید شد، ولی در ادامه گفته شده بود که بر روی مدل‌های پایه از پیشرانه تنفس طبیعی استفاده می‌شود. حال با ارائه جزییات فنی از سوی کیا می‌دانیم که بر روی اتومبیل کیا پیکانتو علاوه بر پیشرانه توربوشارژر، از دو پیشرانه تنفس طبیعی هم استفاده می‌شود که یکی از آنان پیشرانه‌ای 1 لیتری با حداکثر قدرتی 66 اسب بخاری و دیگری هم پیشرانه‌ای 1.2 لیتری با حداکثر قدرتی 83 اسب بخاری است که برای تبدیل و انتقال نیروی تولیدی خود از جعبه دنده‌ای 5 سرعته دستی استفاده می‌کنند، هرچند برای پیشرانه 1.2 لیتری جعبه دنده‌ای 4 سرعته اتوماتیک هم کنار گذاشته شده است که به صورت سفارشی بر روی اتومبیل نصب می‌شود.

کیا پیکانتو 2017

کیا پیکانتو 2017


علاوه بر این‌ها، تجهیزات و امکانات متعددی هم برای کیا پیکانتو 2017 در نظر گرفته شده است که به ترتیب شامل صفحه نمایشگری 7 اینچی مجهز به سیستم ناوبری سه بعدی و قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و آندروید، شارژر بی سیم تلفن همراه، دوربین دید عقب، شش کیسه هوای ایمنی، کیسه‌های هوای ایمنی زانوها، سیستم رانندگی خودکار (احتمالا برای پارک)، سیستم ESC و... می‌شود که برخی از آنان به صورت سفارشی بر روی اتومبیل نصب خواهد شد.
در آخر هم باید گفت که خودروی کیا پیکانتو 2017 با چهره‌ای کامل جدید و اسپرت، ماه مارس 2017 و درجریان نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 به نمایش عمومی درمی‌آید و در 3 ماهه سوم سال 2017 میلادی هم وارد چرخه تولید کیا برای عرضه عمومی می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/26
با سلام. خواستم بدونم شرایط خرید و فورش این خودرو چگونه است.
آیا وام هم دارد ؟چقدر؟؟؟
نمایندیگی های مجاز تعمیر این خودرو در چه شهر یا استان است.؟؟؟