موضوعات داغ

برند اوپل 100 درصد آلمانی باقی می‌ماند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
براساس آخرین گزارشات بعمل آمده، کمپانی جنرال موتورز بر سر واگذاری شرکت خودروسازی اوپل به گروه خودروسازی پژو سیتروئن در حال مذاکره است و این ماجرا سوالاتی برای مخاطبان ایجاد کرده است که آیا شرکت خودروسازی اوپل همچنان آلمانی باقی می‌ماند یا خیر؟!. حال اخیرا کارلوس تاوارس، مدیرعامل گروه خودروسازی پژو سیتروئن اعلام کرده است که حتی اگر برند خودروسازی اوپل به زیر مجموعه این گروه خودروسازی اضافه شود، درست همانند سابق همچنان یک برند خودروسازی کاملا آلمانی به شمار خواهد رفت.
باتوجه به گزارشات اخیر، کارلوس تاوارس به حفظ ساختار فعلی مدیریت شرکت خودروسازی اوپل، در صورتی که این برند خودروسازی تبدیل به یکی از زیرمجموعه های گروه خودروسازی پژو سیتروئن شود، پایبند خواهد بود و اعتقاد دارد که شیوه فعلی مدیریت این شرکت بسیار خوب بوده و باعث شده محصولات اخیر اوپل در بازارهای بین الملی با اقبال بسیار خوبی همراه شوند. هرچند هدف اصلی حفظ و نگه داری آلمانی بودن برند خودروسازی اوپل است که کارلوس تاوارس به آن پایبند خواهد بود و درخصوص آن با آنگلا مرکل صداعظم آلمان و همچنین مدیرعامل شرکت خودروسازی اوپل گفتگو کرده است.
علاوه بر این‌ها، کمپانی خودروسازی جنرال موتورز که از سال 1929 میلادی مالک شرکت خودروسازی اوپل به شمار می‌رفته است، اعتقاد دارد که با اضافه شدن اوپل به زیرمجموعه گروه خودروسازی پژو سیتروئن، می‌توان فعالیتی دراز مدت و همچنین فعالیتی بهتر برای آن متصور شد، در حالی است که شرکت خودرسازی اوپل تحت مالکیت جنرال موتورز با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده و انتظار می‌رود که با واگذاری آن به گروه خودروسازی پژو سیتروئن، روند کاری اوپل هم بهتر و پویاتر شود.
در یادداشتی از طرف مری بارا، مدیرعامل کمپانی خودروسازی جنرال موتورز هم آمده است که واگذاری شرکت خودروسازی اوپل به گروه خودروسازی پژو سیتروئن، قطعا فرصت‌های بیشتری برای این خودروساز اروپایی تحت مالکیت یک کمپانی اروپایی فراهم خواهد آمد و از طرفی دیگر هم ارزش سهام اوپل پس از واگذاری می‌تواند کمک بسیاری به کمپانی خودروسازی جنرال موتورز بری توسعه برنامه‌هایش کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد