موضوعات داغ

جراحی زیبایی لوما دیزاین بر روی بنتلی بنتایگا

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروی شاسی بلند بنتلی بنتایگا، در حالت عادی و استاندارد هم به عنوان یک خودروی اسپرت و لوکس شناخته می شود، ولی بارها و بارها شاهد تقویت ظاهر و باطن آن توسط شرکت های بزرگ تیونینگ از جمله منصوری و... بوده ایم تا عطش قدرت بنتلی بنتایگا بیش از پیش شود. حال شرکت نام آشنای "لوما دیزاین (Lumma Design)" هم خودروی شاسی بلند بنتلی بنتایگا را به عنوان آخرین سوژه کاری خود انتخاب کرده است، ولی تنها به تقویت ظاهر اتومبیل پرداخته است تا آن را برای معرفی و نمایش عمومی در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 آماده کند.
برای ویرایش و تقویت این خودرو، شرکت لوما دیزاین از یک بسته تقویتی تحت عنوان CLR B900 استفاده کرده است که در بخش جلوی اتومبیل می‌توان شاهد بکارگیری مجموعه سپری کاملا جدید با ورودی‌های بزرگ‌تر هوا، چراغ‌های پیشانی جدید با پس زمینه‌ای مشکی رنگ، جلوپنجره‌ای مشکی رنگ، مه شکن‌های مشکی رنگ، یک کاپوت جدید با دو هود فیبرکربنی بر روی آن و در نهایت گلگیرهای باد کرده جلو برای جبران افزایش سایز رینگ و لاستیک‌ها بود.

بنتلی بنتایگا

بنتلی بنتایگا


علاوه بر قسمت جلو، در نمای جانبی و عقب اتومبیل هم می‌توان یک دیفیوزر نسبتا بزرگ، چهار خروجی اگزوز تیتانیومی، چراغ‌های تاریک‌تر عقب، اسپویلری سقفی فیبرکربنی، گلگیرهای باد کرده عقب و در نهایت رینگ‌های 24 اینچی آلیاژی مشکی رنگ 7 پره دوبل را مشاهده کرد که از پشت آن‌ها کالیبراسیون قرمز رنگ ترمزها به وضوح پیدا است.
در آخر همانطور که گفتیم، لوما دیزاین پروژه خود را تنها در بخش ظاهری معطوف کرده است و در بخش مولد قدرتی خودرو شاهد بکارگیری همان پیشرانه‌ای 6 لیتری دوازده سیلندر توربوشارژر شرکتی هستیم که می‌تواند حداکثر قدرت 600 اسب بخاری و گشتاور 900 نیوتن متری تولید کند که پس از انتقال آن توسط جعبه دنده‌ی 8 سرعته اتوماتیک، شتاب صفر تا صد حدودا 4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت بیش از 300 کیلومتر بر ساعت بدست را به ارمغان می‌آورد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد