موضوعات داغ

قبل از جراحی در بیمارستان، رولزرویس سوار شوید! + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کودکان هم درست مثل بزرگ‌ترها آرزوی داشتن یک اتومبیل دارند تا با فشردن پدال‌ها و چرخاندن غربیلک آن، غرق در رویاهای زیبای خود شوند، حال برای برطرف کردن این نیاز کودکان شرکت‌های بزرگ سازنده اسباب بازی، خودروهای کوچک شارژی با طراحی نزدیک به اتومبیل‌های واقعی تولید می‌کنند تا حس سوار شدن بر یک اتومبیل به کودک منتقل شود. اما این بار شاهد ساخت یک اتومبیل واقعی توسط یک شرکت خودروسازی واقعی برای کودکان هستیم که یک هدف قابل تقدیر برای آن تعریف شده است.

اسباب بازی رولزرویس

اسباب بازی رولزرویس

کمتر کسی را می‌توان در این جهان هستی پیدا کرد که با کمپانی خودروسازی رولزرویس و محصولات بسیار لوکس و عمدتاً دست ساز آن آشنایی نداشته باشد، حال این کمپانی خودروسازی انگلستانی به صورت کاملاً سفارشی برای بیمارستان انگلستانی St Richard's Hospital یک دستگاه خودروی رولزرویس طراحی کرده است، ولی در ابعاد و اندازه‌ای کوچک و بامزه ساخته شده است تا یک کار قابل تقدیر و بسیار مهم را به دست بگیرد و آن هم خوشحال کردن کودکانی است که برای عمل جراحی به این بیمارستان مذکور مراجعه می‌کنند تا قبل از ورود به اتاق عمل تجربه رانندگی با یک دستگاه خودروی رولزرویس داشته باشند و از استرس آنان پیش از ورود به اتاق عمل کاسته شود.
در آخر هم گفتنی است که برای طراحی و ساخت این خودروی کوچک حدود 400 ساعت زمان صرف شده و از چاپگرهای سه بعدی لیزری برای ساخت قسمت‌های مختلف آن استفاده شده است. علاوه بر این‌ها، برای تامین انرژی حرکتی این اتومبیل کوچک هم از باتری‌های 24 ولتی استفاده شده است که می‌تواند تا 6 ساعت شارژدهی داشته باشد و حداکثر سرعت آن را هم به 16 کیلومتر بر ساعت برساند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد