موضوعات داغ

فروش شاسی بند کلاسیک لامبورگینی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
باتوجه به جریانات اخیر صنعت خودروسازی، در چند سال گذشته شاهد سنت شکنی بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی برای دست گرفتن بخش بزرگ‌تری از بازار جهانی بوده‌ایم که در این میان شرکت‌های خودروسازی بنتلی، مازراتی، جگوار و لامبورگینی دیده می‌شوند که در کنار تولید خودروهای اسپرت و پرسرعت، به طراحی و تولید خودروهای شاسی بلند هم روی آورده‌اند.
احتمالا برخی از شما می‌دانید که برنامه تولید خودروی شاسی بلند توسط کمپانی خودروسازی لامبورگینی وابسته به جریانات اخیر صنعت و دیگر شرکت‌های بزرگ خودروسازی در طراحی و تولید خودروهای شاسی بلند نیست و سرآغاز طراحی شاسی بلند لامبورگینی هم به خودروی "اوروس" برنمی‌گردد، بلکه پیش از این هم شرکت خودروسازی لامبورگینی اقدام به طراحی و تولید و یا حتی عرضه خودرویی شاسی بلند تحت عنوان LM در سال 1986 میلادی کرده بود که نشان می‌دهد شرکت خودروسازی لامبورگینی برخلاف مازراتی، جگوار و یا حتی بنتلی، پیش از این‌ها به فکر ساخت یک خودروی شاسی بلند بوده است. هرچند برخی کارشناسان صنعت خودروسازی این محصول را یک پیکاپ می‌دانند، ولی شرکت خودروسازی لامبورگینی اسرار به گنجاندن آن در سگمنت شاسی بلندها دارد.
حال یکی از این خودروهای شاسی بلند تازه سرویس شده لامبورگینی که تنها به تعداد محدود 301 دستگاه تولید شده و از این تعداد، تنها 48 نمونه وارد بازار آمریکا شده است. قرار است در پایان این ماه در "فورت لادردیل" فلوریدا به مزایده گذاشته شود که کارشناسان فروش انتظار دارند به قیمتی 250 الی 300 هزار دلاری دست پیدا کند، هرچند قیمتی بالاتر از این مبلغ هم محتمل خواهد بود که تا اواخر ماه جاری مشخص می‌شود.
در ادامه گفتنی است که خودروی مورد نظر یکی از 48 خودروی عرضه شده در بازار آمریکا خواهد بود و در صفحه کیلومتر آن کارکرد 10 هزار مایلی ثبت شده است که نیروی تولیدی خود را از پیشرانه‌ای 5.2 لیتری دوازده سیلندر تنفس طبیعی با حداکثر قدرتی حدودا 600 اسب بخاری تامین می‌کند

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد