موضوعات داغ

قدرتمندترین لندکروزر جهان با سرعتی بیش از 300 کیلومتر! + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروی وحشتناک 2000 اسب بخاری تویوتا لندکروزر در نمایشگاه بین المللی "سما" را به یاد دارید؟ حال این خودروساز پروژه خود را تکمیل کرده و مراحل ساخت آن را به سرانجام رسانده است تا با استخراج 2000 اسب بخار قدرت از پیشرانه آن، بتواند رکورد بیشینه سرعت در سگمنت شاسی بلندها را به نام خود ثبت کند.
در زیر کاپوت این هیولای تویوتا از همان پیشرانه 5.7 لیتری هشت سیلندر استفاده شده است، ولی حالا با استفاده از دو توربوشارژر بسیار بزرگ‌تر، استفاده از پیستون‌های تقویت شده، منیفولدهای سفارشی، اتصالات بسیار قوی‌تر و اصلاحات سنگین نرم افزای بر روی این پیشرانه، باعث شده تا حداکثر قدرت تولیدی این پیشرانه به مرز 2000 اسب بخار هم برسد.

تویوتا لندکروزر 2 هزار اسبی

تویوتا لندکروزر 2 هزار اسبی

نتیجه نهایی در همین تقویت پیشرانه و رسیدن به قدرت 2000 اسب بخار ختم نمی‌شود، زیرا برای حمایت از قدرت تولیدی و همچنین حداکثر سرعت این خودروی شاسی بلند که به مرز 370 کیلومتر بر ساعت هم می‌رسد. علاوه بر کاهش ارتفاع محسوس، از رینگ‌های بزرگ و پهن پوشیده شده توسط لاستیک‌های "میشلن پایلوت اسپرت" استفاده شده است تا تحمل این خودروی شاسی بلند در حداکثر سرعت 370 کیلومتر بر ساعتی را داشته باشد.
اگرچه این رکورد هنوز تایید نشده است، ولی باتوجه به ادعای تویوتا و رسیدن به حداکثر سرعت 370.4 کیلومتر بر ساعت توسط خودروی شاسی بلند تویوتا لندکروزر و شخصی به نام"ادوارد" به عنوان راننده آن، می‌توان 30 کیلومتر دیگر به رکورد جهانی اضافه کرد و خودروی تویوتا لندکروزر را به عنوان سریع ترین خودروی شاسی بلند جهان معرفی کرد.



نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/16
فقط شکلش تویوتاست!!