موضوعات داغ

جیپ رانگلر با موتور 2 لیتری توربو

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از انتشار تصاویر جاسوسی در روزهای گذشته مربوط به جیپ رانگلر 2018، یکسری جزییات بالقوه هم از نسل جدید جیپ رانگلر منتشر شده است که براساس ادعای وبسایت منبع، این اطلاعات از سوی منابع نزدیک به کمپانی خودروسازی جیپ ارائه شده است که تا حدودی می‌توان به آنان اطمینان داشت.
با توجه به اطلاعاتی که از منابع ناشناس پیرامون جیپ رانگلر 2018 منتشر شده است، می‌توان جدیدترین محصول آفرودی جیپ را همراه با پیشرانه‌های مختلف ملاقات کرد که اولین آن یک پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر با دو خروجی قدرت متفاوت خواهد بود که فعلا هیچگونه اطلاعاتی از آن ارائه نشده است. ولی در ادامه به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر هم اشاره شده که نیروی تولیدی آن چیزی حدود 300 اسب بخار پیش بینی می‌شود که برای تایید آن باید تا زمان معرفی این خودرو صبر کرد.
علاوه بر پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر که به عنوان قدرتمندترین پیشرانه بر روی این خودرو انجام وظیفه خواهد کرد، پیشرانه‌های دیگری هم مورد استفاده قرار گرفته است که به ترتیب می‌توان به یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی و همچنین دو پیشرانه 2.2 لیتری و 3 لیتری توربودیزل اشاره کرد. البته این سه پیشرانه برخلاف پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر با منبع قوی و یا حتی پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر، در مقام شایعه به نسل جدید رانگلر 2018 نسبت داده شده است که باید تا رونمایی رسمی این خودرو منتظر ماند و دید که جیپ چه برنامه‌ای برای این خودرو تدارک دیده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد