موضوعات داغ

پورشه باکستر GTS مدل 2014

عکس مطلب اول
پورشه قصد دارد از ماه مارس مدل های جدیدی از باکستر و کیمن را به نام GTS به بازار عرضه کند. هر دو مدل از پیشرانه های 6 سیلندر 3.4 لیتری استفاده می کنند که هم اکنون روی نسخه های S نصب می شوند با این تفاوت که کمی تقویت شده و می تواند 330 اسب بخار در مدل باکستر و 340 اسب بخار در مدل کیمن یعنی 15 اسب بخار بیشتر از مدل S تولید کند.
اگر روی این خودروها پکیج Sport Chrono نصب باشد و از جعبه دنده معروف PDK نیز استفاده شود، پورشه باکستر GTS می تواند در 4.7 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد.
جالب است که در مدل استاندارد این خودرو گیربکس 6 سرعته دستی نصب شده و با همین گیربکس می تواند به حداکثر سرعت 281 کیلومتر در ساعت نیز دست پیدا کند.
از نظر مصرف سوخت، پورشه همانند گذشته بسیار عملکرد خوبی دارد و باکستر GTS می تواند به کمک جعبه دنده PDK تنها 8.2 لیتر در هر صد کیلومتر بسوزاند که برای یک موتور 6 سیلندری به این حجم و با چنین توان تولیدی بسیار عالی به نظر می رسد.
از نظر ظاهری نیز پورشه باکستر GTS کمی خشن تر شده و به کمک سپرها و ورودی های هوای جدید و همچنین خروجی های اگزوز دوگانه و دیفیوزر، چهره اسپرت تری به این آلمانی داده شده است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/1/2
من که خوشم اومد.واقعا خوشگله.دمت گرم پورشه.
1393/1/5
این خودذو واقعا عالیه همه چیزش مرغوبه و صدا و استایل خوبی داره.
تنها نقصش جای کم صندوق عقبشه.
1393/1/6
من دارمش
خیلی به درد نخوره
پژو 405ازم جلو میزنه
1393/6/12
جناب aminhp،صندوق عقب پورشه اصلا جا نداره که بخوادکم یا زیادباشه.چون در صندوق عقب پورشه موتور ماشین قرارداره