موضوعات داغ

ام جی جی تی MG GT در پیست آزادی تست و بررسی شد

2 آبان 1395

اواخر شهریورماه امسال، مدیاموتورز نمایندگی رسمی MG در ایران به معرفی و نمایش جدیدترین محصول خود در کشور یعنی ام جی جی تی پرداخت که قرار است به عنوان جایگزینی برای ام جی 350 در بازار کشور فعالیت کند. حال مدیاموتورز برای آشنایی بهتر مخاطبانش با ام جی جی تی ، آن را همراه با کراس اوور ام جی GS امروز به پیست آزادی آورده تا توسط خودرونویسان و عاملیت های نمایندگی مدیاموتورز تست و بررسی شود. خودروبانک نیز در این رویداد حضور داشت که در زیر شرح تست و بررسی ام جی جی تی MG GT را می توانید مطالعه کنید.

طراحی

پیش از شروع بحث اصلی که آزمایش رانندگی باشد، می‌خواهیم چند خطی در مورد مشخصات فنی و یا سبک طراحی این ماشین صحبت کنیم که البته پیش تر در مراسم رونمایی از ام جی جی تی صحبت کوتاهی داشته ایم. مشخصاً اولین چیزی که از ام جی جی تی در ذهنتان نقش می‌بندد، یک طراحی نزدیک به ام جی 6 خواهد بود، ولی اگر به جزئیات کار دقت کنید یک طراحی کامل جدید و متفاوت، ولی با همان سبک طراحی را شاهد خواهید بود. به عنوان مثال جلوپنجره ام جی جی تی MG GT همانند سایر محصولات این کمپانی است، ولی در لابه‌لای آن یکسری ستون عمودی کار شده و قسمت لوگوی آن هم بزرگ‌تر از ام جی 6 کار شده است تا متفاوت به نظر برسد، چیزی درست شبیه به جلوپنجره ام جی GS با ستون‌های عمودی داخل آن، اما اگر کلی بخواهیم بررسی کنیم، می‌توان گفت که این خودرو یک بدنه‌ عضلانی‌تر داشته و از فاکتورهای طراحی بهتری سود می‌برد که چهره آن را جسورتر از برادرانش کرده است.

اگر بخواهیم کمی عمیق تر به طراحی بپردازیم، بیشتر از همه چراغ‌های پیشانی هستند که در قسمت جلوی ماشین خودنمایی می‌کنند و بعد از آن هم مجموعه سپر با مه شکن‌های زیبای خود است که چشم‌ها را به تسخیر در می‌آورند، اما برعکس دیگر خودروهای بازار، جلوپنجره رادیاتور چندان نقش مهمی در چهره ام جی جی تی ایفا نمی‌کند، ولی باز هم نسبت به مدل‌های کنونی خشن‌تر شده و می‌توان امضای جدید ام جی که قبلاً در مدل ام جی GS مشاهده کرده بودیم را در ام جی GT نیز ببینیم.

طراحی عقب خودرو هم با چراغ‌های متصل به هم و بدنه‌ای حجیم و عضلانی، بدون شک یادآور هیوندای آزرا خواهد بود که می‌تواند برای MG GT در مقابل رقبا یک پوئن مثبت به حساب آید. صدای موتور بسیار پر طنین است و سقف شیب دار ماشین یک تنه جور جذابیت‌های ظاهری و القای یک طراحی اسپرت به مخاطبانش را کشیده است.

از سیستم‌های پایداری نصب شده روی این خودرو هم می توانیم به سیستم های ABS ، EBD ، CBC ، VSC ، MSR ، TCS ، HAS اشاره کنیم که مهم ترین سیستم های این ماشین هستند. همچنین از تجهیزات بکار رفته روی این خودرو می توانیم به سیستم تهویه خودکار، روکش چرمی غربیلک فرمان، سانروف، صفحه نمایش 7 اینچی، بلوتوث، 6 بلندگو و سنسور پارک عقب اشاره کنیم.

مشخصات فنی

بعد از صحبت در مورد طراحی، به مبحث جذاب تر مشخصات فنی خواهیم رسید که در قدم اول اطلاعاتی در مورد ابعاد و شاسی این خودرو به ما می دهد که در طول 4612 میلی متری، عرض 1804 میلی متری و ارتفاع 1488 میلی متری خلاصه شده است. مدیا موتورز برای عرضه این محصول در بازار کشور دو پیشرانه مختلف 1.4 لیتری و 1.5 لیتری را تعیین کرده بود، ولی این روزها تنها نسخه 1.5 لیتری عرضه شده است.

به طور دقیق تر، پیشرانه 1.5 لیتری نصب شده بر روی این ماشین، تقریباً همان مدل پیشرانه ای است که بر روی ام جی 350 هم مورد استفاده قرار می گرفت، با این تفاوت که حالا به این موتور پرخوران های هوا (توربوشارژر) نصب شده تا قدرت نهایی آن را در 5500 دور بر دقیقه به حداکثر 127 اسب بخار و همچنین گشتار آن را هم به 210 نیوتن متر با نوسان دور موتور بین 2000 الی 4400 دور بر دقیقه برساند.

وظیفه تبدیل و انتقال این نیرو به جعبه دنده ای 6 سرعته اتوماتیک محول شده است تا شتابی صفر تا صد 9.8 ثانیه ای و حداکثر سرعتی حدوداً 200 کیلومتر بر ساعتی برای ام جی جی تی به ارمغان بیاورد. درست است که این نیرو برای پیشرانه ای توربوشارژر آن هم 1.5 لیتری شاید آنچنان جذاب به نظر نرسد، ولی درعوض مصرف سوخت ترکیبی 7.5 لیتری و همچنین استاندارد آلایندگی یورو 5 برای صاحبش خواهد داشت. البته جعبه دنده ای 6 سرعته دستی هم برای این مدل وجود دارد که به نظر نمی رسد مدیا موتورز آن را به کشور بیاورد.

تجربه رانندگی

با ورود به داخل کابین، با فضای خوب و نسبتاً بروزی مواجه خواهید شد، ولی این فضا در نوع خود مشکلاتی هم دارد که به ترتیب در کنار مزیت هایش مرور خواهیم کرد.

اول از همه اینکه غربیلک فرمان می توانست بهتر و قشنگ تر طراحی شود و برای القای بهتر حس یک خودروی اسپرت به مخاطب، انتهای آن را به صورت D کات در بیاورند که متاسفانه شاهد چنین چیزی در غربیلک فرمان نیستیم، اما در پشت آن یک صفحه کیلومتر بسیار خوب طراحی شده است که بیشتر با خصوصیات اسپرت این ماشین سازگاری دارد. مواد بکار رفته در کابین در قسمت روکش های چرمی صندلی ها خوب است ولی کیفیت مواد بکار رفته برای داشبورد در حد قابل قبول است و به نظر می رسید می توانست در سطح بالاتری هم باشد. الگوی طراحی شده برای کنسول مرکزی هم تاحدودی ساده به نظر می رسد و همین موضوع می تواند به نفع هیوندای الانترا ، کیا سراتو ، میتسوبیشی لنسر و یا دیگر رقبای این خودرو تمام شود، هرچند می‌توان سقف پایین برای سرنشینان عقب را هم اضافه کرد.

در نهایت نوبت به تست میدانی این سدان اسپرت مدیاموتورز رسید، به همین منظور کلید را درون جاسوئیچی قرار داده و آن را چرخاندیم تا پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر آن جان بگیرد.

با فشردن پدال گاز و پس از چند لحظه رانندگی با سدان ام جی جی تی، قطعاً متوجه تاخیر اندک توربوشارژر خواهید شد که البته این مشکل را می‌توان در اکثر موتورهای دارنده توربوشارژر مشاهده کرد که برخی از آنان مشکل حادتری دارند و برخی دیگر هم تاخیری جزیی در لحظه شتاب گیری احساس می شود و این ماهیت کلی سیستم های توربو است.

در حین حرکت در پیست و فشار بالا روی خودرو سر پیچ ها، متوجه کمی کم فرمانی ام جی جی تی خواهید شد، به این دلیل که توزیع وزن مناسبی صورت نگرفته و سیستم تعلیق عقب به صورت یکپارچه با میله‌های پیچشی ساخته شده است تا هزینه‌ای کمتر به مشتری متحمل شود، ولی خب به دلیل نرمی سیستم تعلیق عقب همچنان می‌توان چسبندگی چرخ‌های عقب را حفظ کرد.

البته این مشکل زمانی به وجود می‌آید که شما با سرعت نسبتاً زیاد در پیچ نسبتا تندی قرار داشته باشید و شاید در استفاده های روزمره اصلاً این موضوع حس نشود.

سیستم ترمز عملکرد بسیار مطلوبی از خود نشان می‌دهد و برای استفاده های روزمره و شهری حس اطمینان را به راننده القا می کند.

قیمت و رقبا

مدیا موتورز برای ام جی جی تی قیمت 115 میلیون تومان را در نظر گرفته است. قیمتی که آن را در کنار مزدا 3 قرار می دهد و به نظر می رسد MG GT بیشتر نظر مخاطبانی را جلب کند که به دنبال خودرویی اسپرت، متفاوت و از نظر ظاهری متمایز از خودروهای بازار در این رنج قیمتی می گردند.

مشخصات فنی
مدلام جی جی تی MG GT
پیشرانه4 سیلندر 16 سوپاپ
حجم موتور1498 سی سی
حداکثر قدرت127 اسب بخار در 5500 دور در در دقیقه
حداکثر گشتاور210 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه
شتاب رسمی9.8 ثانیه
مصرف سوخت ترکیبی7.5 لیتر در هر صد کیلومتر
وزن1350 کیلوگرم
قیمت 115 میلیون تومان

35 عکس

نظرات کاربران

102 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/2
سلام در مورد سواری خودرو کم صحبت کردید.
در ضمن شتاب صفر تاصد این ماشین رو توی مطلب اعلام نکردید
1395/8/2
خجالت آوره این ماشین را با مزدا3 مقایسه کنید. وا اسفا
1395/8/2
میتونه در حد 25 تومن با تیبا رقابت کنه نه بیشتر وقتی سئات با موتور فولوکس 125 تومن آدم باید مغز خر خورده باشه بیاد چینی درجه چندو با این قیمت خرید کنه توی متن نویسنده از لنسر و مزدا 3 به عنوان رقیب اسم برده که مقایسه اونا با این اسباب بازی خیلی خنده داره در کل هرجوری بهش نگاه کنی مفتش گرونه در ضمن چراغ های عقب کپی از آوالون هست نه آزرا.
1400/5/26
مغز خرو بابات خورده بی شخصیت
1395/8/2
با سلام
دوستان ام جی ستیز تشریف بیارید شروع به ارائه ی فضولات بفرمایید. همچنان لذت میبریم از مفلوضاتتان. پس بشتابید مطلب
داغ داغه
1395/8/3
اینکه ام جی خوبه یا بد در نظر هر شخص با توجه به معیار های خودش مهه و نظر هر کسی هم محترمه....
شما هم اول برو ادب یار بگیر .. چون هر نوع صحبت نشان دهنده ی شخصیت خوده شماس...و نه به مخاطبتون...
1395/8/3
ام جی چی هست که بخوایم باش ستیز کنیم!؟کودوم آدم عاقلی ماشین ژاپنیرو ول میکنه بره چینی بخره!؟
1395/8/3
به شما که اینقد مشتاق دیدن فضولات هستی توصیه میکنم بری یه جای دیگه دنبالش بگردی
اینجا یک سایت بررسی خودرو هستش نه مکانی برای بی ادبی امثال شما
1395/8/2
115 میلیون برای این ماشین اونوقت موتور 1.5 لیتری!!!
واقعا با وجود ماشین هایی مثل مزدا تری میتسوبیشی لنسر و کیا و.....
بعیده این ماشین فروش داشته باشه
1395/8/2
یک مدتم بگذاره موتور رو ماشین نمیذارن میگن 100 میلیون، این ماشین ها خوبن ولی با این موتور اصلا نی ارزه ، 1500 سی سی با توربو 127 اسب ، کاش توربو نمی ذاشت همون 1500 با 105 اسب می داد دست ملت ، موتور پراید هم خوبه بزاره روش داخل سازی هم میشه ، باز بده 100 میلیون
1395/8/2
ادم بياد ١١٥ بده واسه موتور ١٥٠٠؟ خب ميرم مزدا ميخرم.ميرم لنسر ميخرم.ميرم اپتيما كاركرده ميخرم!
1395/8/4
داداش مطمئناً پولشو نداری، چون اگه داشتی تا حالا اونایی که میگی, خریده بودی!!
پس الکی کلاس نزار.
1395/8/2
اشغال هست به نظرم ۹۰ ملیون رنو فلوینس میتونه بخره با ۱۴۳ اسب بخار و بدون منتاژ ماشین اوروپایی هست این اشغال چینی هست فلوننس بهترین ماشینه
1395/8/2
خداییش بهترین ماشین چینی دنیاست . از همه لحاظ
1395/8/2
لیفان 820 هم از این ارزونتره هم جادارتره هم خوشگلتره و هم از همه مهمتر قدرتش بیشتره ... دو تاشونم که چینین ... عاقلانه نیست خریدنش
1395/8/2
متن دیگه خیلی توصیفی بود!! از فضای صندوق عقب، سرنشین عقب، نداشتن کروز، و این همه دکمه هایی ک جاش پلاستیک فشرده گذاشتن چیزی گفته نشد...
1395/8/3
Man test kardam mg gt ro . Vaghean mashine khubo por shetabie dar hadde khodesh . Faghat kash ghrimatesh ru 95 ina bud
1395/8/3
گرونه.ام جی 6 توجیه داره به دلایل خاص خودش ولی این ماشین اصلا.این ماشین از اول قرار بود بالای 100 میلیون نباشه . خود ام جی 6 الان کارکرده ی بسیار تمیزش اونم 2015 همین قیمته.من یکی نمیدونم کی میره اینو میخره.به محض اینکه هزار تا کار کنه قیمتش میاد نزدیک 100 اون موقع باید خرید
1395/8/3
عزیزم ام جی ۶ که سرآمد محصولات ام جی در ایرانه...
مدل ۲۰۱۳ سراغ دارم که ۳۷۰۰۰ تا بیشتر کار نکرده
بدون کوچک ترین خط و خش...الان چندماه هستش که طرف قیمت گذاشته ۸۰ میلیون،،ولی هنوز خریدار نداره!
این ماشین اگه ۵۰۰ تا هم کارکنه میاد زیر ۹۰ تومن!
1395/8/3
این ماشین چیزی بیشتر از هم خانوادش یعنی 360 نیست در حالی که 360 نهایتا توسط تبریز خودرو با قیمت بین 65 تا 70 در نسخه فول عرضه خواهد شد
بنابراین اختلاف 45 میلیونی هیچ توجیهی نخواهد داشت
1395/8/3
MG خیلی خوبه این مدل MG رو فقط با بنزCLS میشه مقایسه کرد چون که
مدیرعامل بنز در سال 2014 اعلام کرد که ما تماما مدل های خودمون رو از روی MG کپی کاری میکنیم و با یه جستوجوی ساده در گوگل میتونید ببنید صحبت های کامل مدیر عامل بنز رو.
امروزه MG کبیر در بریتانیا ثابت کرده توان رقابت با بنز و بی ام و رو داره پس خواهشا با آشغال های آمریکایی و کره ای و ژاپنی مقایسه نکنید ممنون میشم
اجرخدا بر طرفداران MG
1395/8/4
داداش یا داری درباره این چینی مزاح میکنی یا اینکه متاع خوبی رسیده دستت.دم ساقیت گرم😕
1395/8/4
جالب بود
1395/8/4
ملت رد کردن هااااا! جنسش جدیده؟!
1395/8/4
قرصاتو پشت و رو خوردي دادا
متوجه نيستي داره درباره چي صحبت ميکني ;))
1397/7/29
ساقیت کی بوده جدیدا چیزی زدی ؟
1395/8/3
به نظرم یک مقدار قیمتش مناسب انتخاب نشده. در مقایسه با مزدا3 هر چند مدل 2012 هست بعیده که بتونه رقابت کنه. حتی با ام جی 6 هم که 15 میلیون گرانتره به نظر با توجه به قیمت برتری با ام جی 6 باشه. البته نمیشه انتظار قیمت زیر صد میلیون برای این داشت. به هر حال ام جی یک سر و گردن از بقیه چینی ها بالاتره و تقریباً همسطح کره ای ها و کمی پایینتر از ژاپنی هاست. به نظر اگه بین 100 تا نهایت 110 میلیون قیمتگذاری میشد قدرت رقابت داشت ولی الان با گزینه هایی مثل مزدا 3 و کارکرده های میتسوبیشی لنسر ، ام جی 6 ، رنو فلوئنس ، النترا یک مقدار قدرت رقابتش پایینه.
1395/8/3
خخخخ با این قیمت میشه تو خوزستان که منطقه آزاده بهترین برندهای دنیارو سوار شد مثلا میشه یه دونه بنز 2014 کارکرده خرید یا میتونید برندهایی مثل دوج کرایسلر شورلت رو سوارشید
حاجی کی میاد 115 تومن پول مفت رو میده به یه چینی !!!؟؟ خب چه کاریه یه ماشین ایرانی بخر بقیه پولتو هم پس انداز کن مثلا این ماشین چه حسی میخواد بهت بده که سمند یا پژو نمیده؟؟؟ بعضیا عقلشون به چشمشونه تا میبینن یه ماشینی فروش بالایی داره و یه کم ظاهرش بین مردم محبوبه حتی اگه چینی باشه و قیمتشم بالای 200 تومن باشه میرن میخرن اخه چه فایده داره؟؟؟ واقعا یه ذره فکر کردن چقدر اصطحلاک مغزتو میبره بالا!!!!!؟؟؟
1395/8/3
آشغال چینی بدون هیچ گونه تست معتبر ایمنی!
ایمنی پایین و گرون و بدون کیفیت با افت قیمت شدید دست دوم.
1395/8/3
منم با این قیمت مخالفم.MG6 اگر 130 میلیون قیمت داره از بعضی جهات تو هم رده های خودش بی رقیب هست و به همین خریدش رو توجیه پذیر میکنه ولی جی تی بر خلاف MG6 نه تو شتاب سرآمد رده قیمتی خودش هست و نه هندلینگ و سواری و نه حتی به لحاظ جاداری و فضای داخلی
1395/8/3
متاسفانه اینقدر محصولات این شرکت در ایران فروش کمی دارند که مسولانشان حاضرند با گذاشتن قیمت های گزاف روی ماشین ها از همون چاردونه فروش خودرو در سال هم که دارن بگذرن،،،اما اگه قراره در سال یدونه بفروشن لااقل گرون بفروشن!
سری پیش که خودروبانک از ام جی مطلبی رو گذاشت،،کاشف به عمل اومد که ماشین در طی ۳ سال و ۱۵۰ هزارتا کارکرد، ۳۰ بار به نمایندگی مراجعه کرده که دقیقا نصفش به خاطر خرابی های بی مورد بوده!..حتی گفته شد که با وجود کارکرد بالا صاحب ماشین به خوبی ازش مراقبت کرده و به موقع سرویس ها رو انجام داده...اما بازم ۱۴ مرتبه خرابی بی مورد داشته!...بعد عده ای از دوستان ام جی سوار ما بدون توجه به مقاله خودروبانک اومدن گفتن ام جی؛
یک با اصالت اروپایی! ام جی از نظر فلان سایت در رتبه بندی کلی بالاتر از ولوو،بنز،ب ام و،تویوتا،فورد،نیسان،هیوندای،کیا و...قرارگرفته!!!!
بعد که ما گفتیم محاله ام جی بهتر از بنز باشه...شروع کردن به فحاشی و بی ادبی!
حالا اشکالی نداره...به هر حال این افراد باید به گونه نسبت به خریدشون دلخوش باشن...هرچند به یک دلخوشی کاملا مجازی!
فقط امیدوارم اینبار اگه قراره بیان و نظر بدن لااقل یکمی هم در مورد قیمت همین خودرو مورد تست و ارزش خریدش برای ما توضیح بدن...شاید ما بالاخره بفهمیم اون دوستانی که با مبالغ ۱۲۰ میلیون و ۱۴۰ میلیون در این دنیای عجیب تن به خرید ماشینی مث ام جی میدن،،واقعا چه انگیزه ای از این کار دارن؟!
فقط عاجزانه خواهش میکنم اینبار یه مقدار ادب کلام رو هم رعایت کنید...بخدا بی ادبی نکردن و صادق بودن اونقدا هم کار سختی نیست...
1395/8/5
محمد خان ام جی ستیز ، تو اون پست که جواب نداشتی و فقط کلی گویی کردی و در نهایت هم نشون دادی هدفت فقط تخریبه ، بعد هم مقاله رو تحریف میکنی و از ادب حرف میزنی ؟
حالا هم که داری مظلوم نمایی میکنی ، زشته بخدا ، آخه به چه قیمتی آدم شرفش رو در گرو تخریب یه برند زیر سوال میبره ، دروغ که میگی ، تحریف که میکنی ، بزرگنمایی هم که انجام دادی ، بهتر نیست جلو آیینه بایستی و به خودت بگی ، مردانگی در آزاده بودن هست و حرف راست زدن .
ماشین 150هزار کیلومتر در سه سال ، یعنی ماهی 4000 کیلومتر و روزی 140 کیلومتر رانندگی ، هر 10 هزار کیلومتر سرویس ، میشه 15 بار رفتن به نمایندگی واسه سرویس دوره ای ، 7 بار هم بخاطر تصادف از دو طرف رفته نمایندگی ، میشه 22 بار ،
این ماشین در تمام درگهای ام جی حضور داشته , و تو آپارات کانال Mg Club هست و بسیار تحت فشار بوده ، فکر میکنی برای اینهمه کارکرد در زمان کم واسه چند قلم مثل تعویض دینام ، رفتن نمایندگی آنهم با تعویض گارانتی ، اینقدر اسفبار هست ؟!!!
بعد هم نمیتونی ایرادی به گزارش اتو اکسپرس بگیری و میای اینجا مدام شعار میدی ؟ اگه میتونی برو به اتو اکسپرس که گزارش داده ، ایراد بگیر .

راستی اون ام جی 6 ، 2013 که گفتی 30000 هزارتا بیشتر راه نرفته و گذاشته 80 تومن و فروش نمیره و کاملا سالم هست رو من میخرم ، 2 تومن هم به تو شادباش میدم .
1395/8/3
خدایش هیف نیست النترا نخری بری اینو بخری تاره ماشینایی مثل مزدا 3 میتسوبیشی لنسر هم هست .
115 تومان زیاده هرچی هم که خوب باشه بازم زیاده نهایتاً تو بازار رقابتی باید 95 میدادن...

1395/8/3
منکه خودم طرفدار ام جی هستم میگم قیمتش مناسب نیست...به شخصه با این پول ام جی‌۶ کارکرده میگیرم.
1395/8/3
تنها دلیلی که میتونه کمک کنه به ام جی برای موفقیت در فروش اینه که سیاست دامپینگ دو سال پیش رو ادامه بده و قیمت ها رو پایین بیاره.با این سطح قیمت هیچ ایرانی با عقل و منطقی سمتش نمیره!!
1395/8/3
10 تا ام جی جی تی = 1 عدد رنو کویید
1395/8/3
نمیدونم چرا بعضیا میان نظر میدن هزار تومن نمیارزه ، آخه موتور یک و نیم لیتری کجاش بده ؟ چرا سعی نمیکنین یکم اطلاعات کسب کنین ؟ الآن همه دارن موتور کوچیک میکنن روش توربو میزارن که پرقدرت و کم مصرف باشه ، ام جی اصالتا ماشین اسپرت میسازه ، جی تی مستثنا نیست ، قیمتش یکم بالاست ، ولی ماشین خوبیه ، ام جی ماشین های بدی نمیسازه و به قول بعضی چینی درجه چند نیست ، یک نباشه دو هست ، تنها رقیب این ماشین مزداست ، که البته مطمئنم مدیا دلیلی داشته اینو به جون مزدا انداخته ، باید کنار هم مقایسه بشن ولی خواهشا سعی نکنید با ندونستن یک برند رو خراب کنید
1395/8/3
به نظر من هم با این قیمت نمی ارزه و بهتر بود با قیمت بین 90 تا 95 میلیون ارائه بشه تا توجیح بیشتری داشته باشه.
به نظر کیفیتش پایین تر از ام جی 6 میاد. اپشن و موتور هم که خیلی خاص نیست. محبوبیت برندشم که زیاد نیست. پس با این قیمت شکست میخوره.
اما دوستانی که به اسب بخار این ماشین گیر میدند لطفا به گشتاور هم توجه داشته باشند. 210 نیوتن متر عدد خوبیه. شتاب 9.8 هم برای ماشین های اتوماتیک این رده خوبه. مثلا شتاب اولیه اش از الانترا بهتره. اما باز هم میگم باید ارزونتر بشه تا خریدش توجیح داشته باشه وگرنه هیچی.
1395/8/7
با نظر شما موافقم وباید اضافه کنم که ....چه چیز این خودرو از آریزو۵ بیشتره که اینهمه قیمتش بالاست(قیمت فول آریزو۵ حدودا۷۶ میلیون تومنه با۱۵۰هزار کیلومترویا ۵سال گارانتی)
1395/8/11
شما یک برند چینی و سطح پایین بین خود برند های چینی را با یک برند بریتانیایی با طراحی اصیل انگلیسی مقایسه میکنی؟؟؟ بابا خیلی عقل کلی و خیلی از ماشین سر در میاری!!! این کجا و آن کجا!!!!
1395/8/3
موتور سی سی 1400 را انتخاب می کردند بهتر بود خیلی از موتور فعلیش قوی تره.
1395/8/3
سئات موتور 1800 ,180 اسبی مصرفش 5 بعد این موتور 1500 ,120 اسبی مصرف 7.5 ! من مرده تکنولوژی بالای موتورشم ! یه 20 سالی دیر معرفی شده قیمتشم که عالیه ! فقط یه 100 میلیونی گرونه . این ام چی دوستا چرا نمیان حمایت کنن از این آشغال جدید
1395/8/15
تو هنوز نمیدونی که خودروها با موتورهای مختلف تولید میشن ؟ مثلا موتور 1400 سی سی این خودرو با توان 160 اسب بخار و گشتاور 235 نیوتن متر که وارد ایران نشده رو چی میگی ، بچه جان فقط این برند تو سال 1950 یه خودرو مسابقه ساخت که 10 سال تو جهان بی رقیب بود ، موتور 1500 سی سی توین توربو با 300 اسب بخار ، بنام MG EX181 ، میفهمی 65 سال پیش که خیلی شرکتهای تازه به دوران رسیده اون موقع سماق میمکیدن ،

.....

تا کجا جهل و نادانی و تخریب !!!!!
در ضمن هیوندایی اکسنت با 120 اسب بخار و گشتاور مسخره 150 نیوتن متر ( نعش کش ) با قیمت 110 میلیون که از هر نظر ضعیف تر از ام جی جی تی هست رو چرا هیچی نمیگید .
درسته پول کثیفه و شما ها آبروی پول رو هم بردید .
1395/8/4
در این رنج قیمت لنسر ژاپنی و هیوندای کره ای هستن ، با یک مقدار هزینه بیشتر تویوتا هم در دسترسه ، حالا چرا این قیمت را برای یک ماشین چینی میزارن باید هدف بازاریابهای ام جی را پرسید ، در هر صورت کشور سازنده و برند نقش بسیار زیادی در قیمت خودرو دارد ، نباید انتظار داشت برند سطح پایین و متوسط و کشور سازنده ای مثل چین هم رده غولهای جهان باشند که همواره و در مدت سالهای متمادی اعتماد سازی و جلب مشتری کردند
1395/8/4
گفتیم چینیا خوبن ولی اولا در مقابل ماشینای ایرانی،ثانیا با قیمت مناسب نهایتن تا 80 تومن.آخه آدم بخواد اینو بخره با نصف قیمتش زوتی 300 و برلیانس و سابرینا میخره که از لحاظ طراحی و امکانات و فنی برابرند.
1395/8/4
راستی پست قبلی همین سایت رو ببینید تا بفهمید ظاهر این ماشین فتوکپی از رنو فلوئنس هست.
1395/8/4
واقعا سیاست های اشتباه قیمت گذاری نمایندگی ام جی در ایران این برند را در ایران داره کم کم محو میکنه. فکر نکنم خود کارخانه ام جی خبر داشته باشه که نمایندشون در ایران داره با این برند چه کار میکنه!!! واقعا اگر قیمت این خودرو در ایران حدود 90 تا 95 بود بازار رو قبضه میکرد اما به قول دوستان این حاضرن کمتر بفروشن اما همون تعداد رو گرون بفروشند. واقعا حیف از این خودرو خوب که با این قیمت جایگاه واقعی خودش را در بازار ایران به دست نخواهد آورد.کافی بود این خودرو رو بصورت قطعه کامل وارد میکردند و مونتاژ میکردند و با یک قیمت مناسب عرضه میکردند تا همه ببینند ارزش خودروهای ام جی را که تنها خودروی ساخت چین در بازار انگلستان هستش. البته همه باید در این کشور جوری عمل کنند و قیمت گذاری کنند که مبادا کوچکترین خللی به بازار و فروش آن دو خودروساز داخلی محترم وارد شود!!!
1395/8/4
قیمتش خنده داره!
کی مزدا 3 رو ول میکنه اینو بخره!
90 تا 95 بود میتونست بفروشه
1395/8/4
با 115 میلیون میشه تویوتا آریون 2009 اصیل ژاپنی خرید که یه چرخش به کل این ماشین می ارزه.
فقط کافیه بهش گاز بدی تا پرواز کنه
1395/8/7
جناب خلبان شما با همان چرخ ها خوش باش..
1395/8/5
چقدر این خودرو زیباست...
قیمت خوبی هم داره...
در تایلند هم این خودرو تولید میشه و قیمت 76000 Baht را دارد که میشه حدود 76 میلیون تومان..
با 40 درصد گمرکی و 3 درصد ثبت سفارش و 10 درصد شماره گذاری و 4 درصد دارایی و 10 میلیون اسقاط فرسوده و 10 درصد ارزش افزوده و 5درصد نوسازی ناوگان آمبولانس ( پولهای گزافی که در ایران ، دولت می گیرد تا شما سوار خودرو با کیفیت شوید) ، قیمتش خوب در اومده..
این ماشین در تایلند با الانترا تقریبا هم قیمت است در صورتیکه در ایران 25 میلیون ارزون تره...!!!
1395/8/6
دوست عزیز عجب استدلال نابی!
بسیار خرسند شدم از اینکه فهمیدم در فکر امثال شما چه میگذرد...
سوالی که ذهنم را مشغول کرده بود،،،اکنون به پاس حمایت های شما از این خودرو برطرف شد
می خواستم بدانم که چرا ام جی سواران ایرانی برند ام جی را حتی بالاتر از مرسدس بنزو تویوتا و ب ام و و فورد و...می دانند،،،که خوب فهمیدم!
کسی که در گمان خود النترا نسل جدید با قدرت ۱۴۵ اسب و در نمونه های بالاتر با قدرت ۱۶۱ اسب بخار را با یک خودرو ۱۲۷ اسبی ساخت کشور چین مقایسه کند،،،بعد نتیجه بگیرد که این خودرو به صرفه تر از النترا است،،،هیییییچ جای تعجبی نیست که ام جی را هم درست مثل بررسی قبلی ام جی ۶، بالاتر از ولوو و بنز و ب ام و بداند!
در ضمن از مقایسه طراحی و امکانات و خدمات ناب النترا در مقایسه با این خودرو هم گذشتم...!
مشکل ما ایرانیان دقیقا این است که عاشق حمایت های بیجا از کالایی هستیم که به هر دلیلی آن را خریده ایم...خدارا شکر که شرکت واردکننده با وجود مشتریان خوش بین و بلند فکری چون شما، هرگز ورشکست نمی شوند و همچنان به گذاشتن کلاه های گشاد تر بر سر مردم امیدوارند!
خوش به حال ام جی سواران که همگی حداقل در فضای مجاااااازی ، به درجه ای از عرفان رسیده اند، که قادرند با چشم دل به عمق دنیای خودرو ها بنگرند و اینگونه نتیجه بگیرند که در دنیای مجازی عرفان ام جی بهتر از بنز و تویوتا و ب ام و و...و نیز ام جی gt بهتر از النتراست!
جدا خوشا به حالتان...ما افراد کوته بین دنیا نگر که هنوز اندر حسرت همان مرسدس هستیم!...کاش ما هم به درجه شما نائل می شدیم...تا سوار ام جی شویم و گمان کنیم خودرویی بالاتر از بنز سوار شدیم!...در ضمن به آقای نریمان و حمید و عارف هم که صد در صد اکنون در جوار حضور مبارکتان نشسته اند سلام مرا برسانید ; ))
1395/8/6
نخاله بودن تنها چیزیه که از شما یادم میاد
با شما که سواد خواندن سایت های دیگر کشور ها را نداری ، بحثی ندارم چون تقصیر هم نداری و مغزت رشد نکرده !! فقط در یه بازار بسته و جامعه بسته تر ، نتونستی رشد کنی...!
1395/8/7
آقا محمد خیلی مغلطه و فرافکنی کردی و اصلا صحبت هاتون صحیح نیست
چرا واقعا با کینه و توهم توطیه صحبت میکنم؟!!
1395/8/6
۱۲۷ اسب بخار و ۱۳۵۰ کیلو گرم وزن! ینی حتی از مگان اتوماتیک که ۱۵سال پیش طراحی شده بود هم ضعیف تره! ۶۰ میلیون بدی مگان مدل ۹۰ بخری به این که از روی عکسم معلومه چقد آشغاله شرف داره
1395/8/6
بالاخره شتاب این ماشین 8.9 هست یا 9.8؟
تو سایت مدیا موتور نوشته 8.9، اینجا نوشته 9.8

تو سایت ام جی انگلیس فعلا که فقط همین اطلاعات هست
http://mg.co.uk/vehicles/global-product/mg-gt/
1395/8/7
شتاب همان نه ممیز هشت هست و سایت مدیا اشتباه زده .. در سایت ام جی تایلند ، همه اطلاعات کامل هست..
1395/8/7
mg gt ماشین خوبی هست فقط مشکل قیمت داره. حالا به فرض دوستان قیمتشم خوبه ولی وقتتی کامنتها رو می خونی متوجه میشی که واکنش مصرف کننده ها نسبت به قیمتش خوب نیست .
1395/8/7
چون خوانندگان سایت ها اکثرا از جوانان بی مکنت و مال و غالب بی ماشین است ، فقط حساب یک قران دوزار جیب و حسابشان را می کنند.
شما تا حالا دیدی به غیر من کسی گفته باشه ماشینی قیمتش خوبه برم بخرم...!
طرف پول پراید کارکرده رو هم نداره ، میگه بجای 115 میلیون ، فلان قدر میزارم روش و میرم خوب فلان ماشین را میگیرم..خخخخخ
اونی که 100 داره با اونی که ماهی دو تومن درآمد داره ، زمین تا آسمون دیدگاهشون فرق میکنه
1395/8/7
وقتی این نظراتو می خونم باتمام وجود کاملا حس میکنم که دریک کشور جهان سومی زندگی می کنم هنوز یاد نگرفتیم به نظرات دیگران احترام بگذاریم واگر با نظر کسی مخالفیم خیلی مودبانه انتقاد کنیم چون یاد نداریم که مخالفت مون خیلی ارام وبه دور از بی احترامی به دیگران بگیم وقتی افراد مشهوری که میشناسیم با بی ادبی صحبت میکنند از مرئم عادی انتظار زیادی که فکر کنیم اونها باید ادب رعایت کنند در ضمن فشارهای عصبی هم کم نیستند در جامعه استانه تحمل هم که ماشالا زیر صفر
1395/8/9
زمانیکه در زیر نوشته های من ، با ادبیات تمسخر و نوشتار سطح پایین ، ام جی سواران را خطاب قرار میدهی و مطلبی را که بارها برای شما ، من و دوستان دیگر ، توضیح دادیم را دوباره برای عصبی کردن همه ، تکرار میکنی و رفرنس های لینک شده دوستان را نمی خوانی و دوباره و دوباره همان پرت و پلا ها را مثل طوطی تکرار میکنی ، این همه یعنی آدم محترمی نیستی و نیاز و خواستی برای حس احترام در دوستان ، نداری!!
پس آنقدر ادای موش مردگی در نیار و کلاس ادب نزار که خودت آخر بی نزاکتی و گستاخی هستی..
حالا اگه دوست داری به همین روش ادامه بده ببین جوابت را کسی میده و یا مورد احترام ، قرار میگیری!!!
کسی که لودگی میکنه ، قطعا احترام دیگران را نمی خواد..
جهان سوم هم آن اندیشه توست که پرورش نیافته و هنوز نمیدونه که در پاوردرایور و کانسومر ریپورتز و .. ماشین ها بر چه اساسی رده بندی میشن و نظر سنجی ها با چه هدف و معیاری صورت میگیره.
1395/8/10
جناب محمد خان یا هر نام دیگه ای مثل سان مارتین ، شما که اینقدر دم از پرستیژ میزنی ، یا معنی انتقاد رو نمیدونی یا بقول دوستان فکر میکنی انتقاد یعنی همون تخریب و متلک . داداش من ، انتقاد یعنی اینکه قیمتش مثلا زیاده ، کابینش کوچیکه ، اور استیر میشه یا توانش کمه و امثال اینها ، تخریب و متلک ولی همون کاری هست که تو میکنی ، ساخت چینه ( پس چینیه !!!! ) ، صاحبان ایرانی ام جی ، ام جی رو بالاتر از بنز میدونن ، یا انتخابشون رو مسخره میکنی که با چه ادله ای رفتن سراغ این خودرو و...
خوب عزیز من ، اگه واقعا بین انتقاد و تخریب فرقی نمیبینی ، باید دوباره از اکابر شروع کنی و اگر واقعا فرقش رو میدونی پس آدم غرض ورزی هستی . سعی هم نکن با جملات بازی کنی ، امثال شما کم تو مملکت نیستن مخصوصا تو این دوره زمونه . و سوال من اینه که چرا کسی که از این برند خوشش نمیاد مدام هر جا گزارشی از این برند چاپ میشه ، سر و کله اش پیدا میشه و خیلی هم فعاله ، مگر اینکه قصد و غرضی رو داره دنبال میکنه .
به هر حال شرم بر هر کسی که بخاطر منافع شخصیش ، دیگران رو گمراه میکنه .

بعضی دوستان یا یکنفر با بعضی اسم ها ، برند ام جی رو با چینی ها مقایسه میکنن ، فکر نکنم هیچ عقل سالمی بتونه بین تکنولوژی 100 ساله انگلیسی و چینی های 15 ساله ، فرق نذاره .
کاملا مشخصه که خیلی غرض ورزانه دارن تحت لیسانس بودن رو نادیده میگیرن .
1395/8/12
حمید خان عزیز من باحرفهای شما صد در صد موافقم
وبلعکس بند باشناختی که از ام جی 6 دارم بسیار مهندسی قوی در ای برند به کار رفته که هرکسی بار اول نمیتونه اون درک کنه
باسپاس
1395/8/11
دوستان ام جی سوار...من خیلی خیلی عذر می خوام،،،بر خلاف اون چیزی که شما تصور می کنید من اینبار مثل دفعه قبلی اصلاااا قصد بحث و یا جسارت رو نداشتم...و اصلا قصد نداشتم که مجدادا وارد جدل های بی پایان و بی نتیجه و وقت گیر بشیم...منتهی محض اطلاع دوستان جهان اولی و مودبی مثل آقای حامد این کامنت رو میذارم؛
آقای حامد مطلبی رو باید به عرض برسونم،،،اون آقای "محمد"ی که شما در جوابش کامنت گذاشتید و دوباره از الفاظ رکیک هم توش استفاده کردید،،،بنده نبودم عزیزم!! نمی دونم چه کسی با نام "محمد" اون کامنت رو گذاشته و توش از بی ادبی های برخی افراد اظهار گلایه کرده...فقط شما بدونید که بنده اصلا قصد بحث ندارم و اون کسی هم که جوابش رو دادید و مجدادا بهش کلی توهین کردید،،بنده نبودم :))
حالا مشخصه دوستان عزیز که کلا شما وقتی اسم محمد رو مبینید سریعا به یاد من میفتید و با توجه به تجربه قبلی از بحث با من سریعا به فکر جواب دادان های سرسخت هستید!...همون طور که در کامنت اول گفتم ما مردمانی سطحی نگر و کوته فکر هستیم که مورد جسارت و بی ادبی قرار گرفتن از سوی ام جی سواران انگار جزو سرنوشتمان است! به طوری که حتی وقتی در کلاس درس اساتید جهان اولی و مفهوم گرای ام جی سوار حرفی میزنی یا سوالی میپرسی یا اینکه اصلا چیزی نمی گوییی،،،به طور کلی محکوم هستی و صد در صد مستحق جسارت های بی پایه و اساس!
بنده در آخرین کامنتم به شما گفتم که شما ام جی را بهتر از هر برندی می دانید و از خریدش راضی هستید، کاش ما هم به درجه شما نائل شویم...فکر نمی کنم مستحق این همه بی ادبی شما بوده باشم ...آقای "حامد"..درست می گم؟
در هر صورت مثل همیشه شما به عنوان یک فرد فهیم و با سواد و دنیا دیده،، بنده که هم وطن شما هستم رو مورد هجمه ای از بی ادبی ها ( و نه انتقادها) قرار دادید،، بنده چون اخلاق شما و سایر دوستانتون رو خوب می شناختم،،هیچ جوابی به شما ندادم،
حالا
جالبه وقتی یه "محمد" دیگه از راه میرسه و از بی ادبی ها اظهار گلایه میکنه،،،امثال شما ها سریعا به خودتون میگیرید...پس خوب قبول دارید که بد بی ادب هستید! :))
دوست عزیز صادقانه میگم،،،چیزی که باید در مورد تفکر خریداران ام جی میفهمیدم، خوب فهمیدم،، واقعا هم که ام جی تحفه مردان مودب و خوش غیرت با سواد هستش..
فقط به عنوان آخرین کلام؛ لطف کنید از آوردن یکسری الفاظ ..از قبیل:
۱. بیسواد۲.موش مرده! ۳. لوده ۴. بی نزاکت ۵. مغزت رشد نکرده! ۶.جهان سومی و...جدا خودداری نمایید..میدونم در دنیای ام جی سواری و ام جی پسندی این حرفا رو جای سلام و احوال پرسی به هم تعارف می کنن،، ولی باید دونست که در دنیای ما جهان سومی ها به این الفاظ میگن: بیییی ادببببی! (حقیقتش وقتی این حرفا رو می شنوم عرق شرم می ریزم از ...."بماند")
با توجه به این‌که شما هم متاسفانه در همین دنیای عقب افتاده ما زندگی می کنید،،پس لطف کنید که هنجار ها رو رعایت کنید،،
چون اگر رعایت نکنید محمد نام دیگری رو به جای من اشتباه می گیرید و باز مجبور به پذیرفتن اتهام بی ادبی ایشون نسبت به خودتون میشید!...:))
توی این مدت هر وقت کامنتای شما ها رو دیدم پر بود از جسارت های بی پایه و اساس،، فقط خوش حالم از اینکه حدسم در مورد شناخت روحیات و نظرات ام جی سواران درست بوده!
امیدوارم شاد و موفق و پیروز باشید...و هر وقت اسم "محمد" رو دیدید، بلافاصله به رسم عادت معهود شروع به بی ادبی نکنید...اول خوب دقت کنید ببینید طرف چی گفته، اصلا به شما گفته یا به کسی دیگه ای گفته، اصلا این "محمد" همون قبلیه یا نه،...بعد که مطمین شدید متناسب با تعداد خطوط کامنتش مثل همیشه براش فحش بنویسید!...:))...خیر پیش عزیزم ;))
1395/8/12
باشه ما هم باورمون شد تو نبودی و همینجوری این صفحه های ام جی را دنبال میکنی..!!!
پسر جان اگه تو با کلمات بی نزاکت و لوده و ...، عرق شرم بریزی ، پس فردا یکی تو جامعه بهت فحش رکیک بده ، میخواهی چیکار کنی؟؟ زودتر بزرگ شو و اینقدر بچگانه با هر چیزی برخورد نکن .. از جمله خودروساز اصیل و پر سابقه ای مانند ام جی..
در آخر فکر غلط در مورد من نکنی.. خودتی..!!
در ضمن شمردی که دوباره چند تا توهین به ام جی سوارها کردی.. دیدی از همه ما بی ادب تر خودتی..
1395/8/12
مامانم اینا
1395/8/13
اقا محمد عزیزم
من میدونم ام جی قوطی کبریته لگنه اصن
ولی شما به بزرگواری خودتون ببخشید من رو من کلاه رفته سرم میخوام با دروغ پردازی همه چیز رو عادی جلوه بدم شما سرور مایی شما تاج سری من مخلص شما هستم
1395/8/15
این هم یک کامنت تقلبی به جای من از شخصی عقده ای که مانند دیبی (کلاه قرمزی) همه را برعکس نوشته..!!
از این پس با اسم کاربری ، نظر میگذارم..
1395/8/16
يا خدا همچين با ارامش ميگن ١١٥ ميليون انگار درامد يه كارگر تو اين مملكت ماهي ٢٠ تومنه اخه اينا ميدونن با ٢٠ هزار يورو پول اين ماشين چيا ميشه خريد ؟ ايشالا اين كلاه مبارك خريدارش باشه ملت خودرو ساز پروري هستيما
1395/8/16
میثاق جان ، کلاه سر اونی میره که در حالی که نرخ واقعی دلار 7500 تومان است ، با همون دلار 3600 تومانی ساختگی هم در ماه ، 550 دلار (2میلیون تومان) درآمد داره و از یک کارگر با کار پست هم در کشورهای همسایه ، بسیار کمتر در میاره...! حالا با نرخ 7500 تخمینی هم که بماند . کلاه سر اونی رفته که کار 3000 دلاری در ماه انجام میده ولی درآمدش یک هفتم اونه...
اونی که 115 میلیون داره که این خودرو را بخره ، تو این جامعه جایگاه درآمدی درستی داره و سرش کلاه نرفته... شما به کمپین تون ادامه بدید...
1395/8/17
دوستان عزیز سلام
خواستم بگم که گول حرف های عارف و حاند رو نخورید اینا هر 2 تاشون یکی هستن بجای نزدیک به 10 نفر کامنت میزارن شرم بر شما باد ای مزدوران مدیا موتر!!!
از خدا بترسید مبادا در قیامت سرب داغ بریزن تو حلقتون بخاطر کلاه هایی ک سر ملت ایران گذاشتید شرم و حیا هم خوب چیزه!!!( بلانسبت امثال عارف )
اقا میاد برای خودش توی سایت جنگ و حدل راه میندازه عقب نشینی میکنه بعلش با یه اسم دیگه میاد از خودش طرفداری میکنه کمی ترس از خدا هم خوب چیزیه اقای همه چیز دون و راستگو!!!!
ای کاش منبعی بود تا بسه از دست همچین افراد شکایت کرد تا حق ملتوایران رو بگیریم ارشون یه عمره عین بختک افتادن رو جون و مال مردم همینجور موندن دیگه آخه ام جی یه برند چینی درجه 4 درست ولی حالا ک وارد میشه با قیمت زیر 20 میلیون به فروش بره تا رقیب پراید باشه..
همین ام جی 6 تو خود چین و اوگاندا و بنگلادش و مغرب و تاهیتی به عنوان یه ماشین زیر 20 میلی نی فروس میره یعنی مثل پراید دقیقا!!!!!
به هر حال مردم خودسون همه جیز رو میبینن شما یه نگاه کن به کامنت ها 2 نفر از ام جی تعریف نداده پس نیاز نیست کاسه داغ تر از آش بشی عارف قزوینی!!!
1395/8/17
حرف ها و نظریات شما مانند "پرده آخر" برنامه صفحه آخر می مونه...!!!
من دیگه چیزی ندارم بگم...!
1395/8/17
اقا محمد عزیز ام جی یک ماشین درجه یک نیست ولی اینجورم که شما گفتید نیست شما قیمت ماشنو بایک ماشین درجه یک قیاس کن بعد بشین پشت ام جی ببین ارزش داره یا نه به نظر بنده که من این ماشینو دارم باماشنهای که ار ام جی 50 م گرونتره چیز خاصی ندارن .این ماشین بعد از 6سال کاملا خودش نشون داده
درضمن مردم ما بسیار هوشیارن چیزی که بد باشه برای بار دوم نمی خرن بنده نه با مدیا مو تور شناسم نه /بد برند دیگیه میگم خود مردم نسبت به نیازی که دارن ماشینشون انتخاب می کنند
1395/8/18
دوست گرامی
اگر به این خودرو دلبسته و علاقمند نیستید ، در برگه ها و نوشتارهای این خودرو نظر نگذارید و خشم و نفرت خود را در جایی دیگر خالی نمایید .
سپاسگزارم
1395/8/18
خخخخخخخخ
مشخصه این ممد آقا بدجور کم آورده ، با 10 تا اسم حمله کرد دید نمیشه ، چرت و پرت نوشت دید کسی تحویلش نمیگیره ، دیگه جوش آورده ، بنده خدا اینقدر که خودش درگیر چاردیواری پستوی بیقولشه ، یادش رفته که این روزها مردم حرفهای یه من صد غاز دلالها رو واسش تره هم خرد نمیکنن ، بچه جان از همون طریقی که پست بچه گانه گذاشتی و از کیسه خدا و پیغمبر و مردم خرج کردی ، میشه اطلاعات کاملی از اینترنت بدست آورد .
ام جی 6 : دبی : 90000 درهم ، انگلیس 20000 پوند ، چین 192000 یوان ،
خوشم میاد که اینایی که سر تخریب برند اصیل ام جی رو دارن ، در حد اکابر هم معلومات ندارن .
اوج درماندگی رو تو پستش حس کردم ، آخه مجبوری ؟!!! بهت پول دادن که تخریب کنی ؟ یعنی نون حلال گیرآوردن اینقدر سخته ؟!!!!
1395/8/20
محمد جان خیلی پریشونی .. نگرانتم..!
1395/8/24
ام جي در حد خودش ماشين خوبيه ...ولي بايد اين رو در نظر بگيريد که اين قيمت گذاري اصلا درست نيست زماني که اين قيمت رو ماشين گذاشته ميشه همه ماشين رو با رقبايي 115 مليوني خودش مقايسه ميکنن که خوب صد در صد ام جي در مقابل سراتو 2015 حرفي براي گفتن نداره ..نه از نظر کيفيت و نه از نظر فني پس خواهشن منطقي رفتار کنيد و پاسخ بديد .
1395/8/24
كدام از جان گذشته اي حاضره با ماشين چيني رو پيست برونه؟
هر لحظه ممكنه چرخش از جا كنده بشه!
1395/8/25
الیاس جان این ماشین MG با شورلت مالیبو دارای پلت فرم مشترک شاسی و موتور هستند پس به این خنده داری که شما تعریف میکنی و سعی در تخریب این برند بریتانیایی داری ، نیست و این ماشین حداقل از رقبای کره ای بازارش ، بسیار قابل اطمینان تر و برتر است .
1395/9/4
جناب حامد ، MG GT با شورلت کروز 2016 ، دارای پلت فرم مشترک و در موتور GDi با گنجایش 1.4 لیتر ، دارای پیشرانه مشترک با کد شناسایی SEG هستند .
شورلت مالیبو دارای چنین چیزی نیست .
1395/8/30
نمیدونم چرا بعضی از دوستان پافشاری دارن رو یه شرکتی که یه زمانی یه برند معروف انگلیسی بوده و به هر دلیل ورشکست شده و حالا یه شرکته تمام چینیه , بازم یه برند لوکس انگلیسی بدونن .
1395/9/1
برای اینکه دفتر طراحی و مهندسی آن همچنان در انگلستان است و تحت نظر آنجا سرپرستی و نظارت می شود و کارخانه و دفتر فروش و "دیزاین سنتر" آن در بیرمنگام در جای خود است . ثانیا با انتقال سهام ، هیچ برندی تغییر محل نمی دهد مگر اینکه نامش هم تغییر یابد . نمونه آن ولوو ، جاگوار ، بنتلی ، لوتوس و لامبرگینی و مینی و بوگاتی و لندروور و ... است که همگی به مالکیت کشورهای دیگر در آمدند ولی همچنان برند هایی متعلق به کشور مبدا و زاییده شده هستند .
ضمنا MG هیچوقت ورشکست نشد و اون بخش روور در اتحاد MG-Rover بود که به مشکل مالی خورد و پس از فروش هم نامش به رووی تغییر کرد و آن برند چینی شد .
ثالثا شما در تمامی پایگاههای خودرویی ، خبری و بانک اطلاعات خارجی در سراسر دنیا به وضوح می بینی که همه جا نوشته : برند بریتانیایی با مالکیت چینی و این دو با هم فرق میکنه که فقط ما ایرانی ها هستیم که تفاوت این اصطلاحات متداول دنیای بازرگانی و صنعت را نمی دانیم . برندی که Headquarter آن تغییر نکند ، همچنان برندی متعلق به کشور Founder است حتی اگر Parent organizations آن به کشور دیگری واگذار شده باشد . شما میتوانی با سرچ هریک از برند های دنیا ، مالکیت مادی و کشور هر برند را ببینی :
https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=MG
اگر نگاه کنی می بینی که برند MG با "هدکوارتر(سرپرستی)" بریتانیایی واقع در بیرمنگام انگلستان ، همچنان تحت سرپرستی کارخانه و دفتر لانگ بریج است ولی سهام آن متعلق به پنجمین خودروساز دنیا یعنی شرکت سایک موتورز است .
همین سرچ را برای جاگوار و لوتوس و ولوو و لندروور و .. هم انجام بده و نام کشور جلوی "سرپرست" و شرکت مالک را ببین ..
1395/9/1
ضمنا برند MG هیچگاه یک برند لوکس نبوده و نیست و نخواهد بود ...!
کسی هم فکر نکنم چنین ادعایی کرده باشد!!
1395/9/8
من خیلی از خودروهای روز دنیا اطلاعی ندارم.عضو برند خاصی هم نیستم نه مدیا موتور ن کیا و ن.........
این هم نظر شخصیه بنده هست امیدوارم دوستان ناراحت نشوند و سوء ظنی حاصل نشود .
من به مدت 6 ماه از خودروی ام جی 6 استفاده کردم و راننده ی این ماشین بودم .بنسبت کرولا و النترا و وای اف که سوار شدم بسیار تعلیق و شتاب بهتری داره و همچنین آپشن های کار آمد و این باعث شد بشدت به این برند علاقه مند شم...اما حقوق ماهی یک و نیم ملییونم اجازه ی خرید به من نمیده..امیدوارم شرایط فروش ام جی با قیمتش مناسب تر بشه تا من هم بتونم سوار شم.
با تشکر از مدیر سایت.
1395/9/20
واقعا که فاجعه س! ملت چین کم ما ایرانیا رو مسخره می کنن که حالا مدیا موتورز هم داره با این قیمت گذاریش شورشو در میاره
چنین ماشینای در پیتی رو کی ۱۱۵م پول میده؟؟
۱۱۵م ینی مزدا۳ صفر با ضمانت خدماتی گروه بهمن از این حرفا گذشته با این پول میشه خارجی هایی خرید که سگش به این چینی میارزه!
قیمت این ماشینو اشتباه نوشتن من توی یه سایت دیگه همین چن روز پیش بررسی ام جی ۳۶۰ رو دیدم که کپی همین بود و با همین قیافه و موتور میگفتن حدود ۷۵ قیمتشه..تازه اونجا کلی آدم گفته بودن حتی با ۷۵ هم ارزش خرید نداره حالا چه برسه به ۱۱۵!!!!
مجری سایت به صراحت گفت تنها رقیب این ماشین فقط چری آریزو۵ هستش!
خدا شفا بده این ام جی رو.خخ.دنیا ماشین ساخته ام جی هم ماشین ساخته!! مشخصه این شرکت واسه دل خودش ماشین میسازه!ینی اصن براش مهم نیست که مردم یدونش رو هم نمی خرن!
تازه اگه کسی با چینی بودن ماشین هم کنار بیاد میره دوتا آریزو۵ میخره از هر کدوم دوسال استفاده میکنه
حداقل پزشو میدی که من دوتا ماشین دارم..خخخ
1395/9/29
سلام
من همو نیم که گیربکسم خراب شده بود شرایط الان در کل فرق کرده الان قطعات و لوازم فروشاش زیادن و قدرت انتخاب دارم که از مدیا بگیرم دلمم نخواست از بیرون و مکانیکاش خدماتو بگیرم . به هر حال الان بعد از با 40000 کیلومتر کارکرد ماشین و فشاری که مدیا اقرار می کرد نباید به ماشین بیارم و کاملا باهاش کار آفرود انجام می دم خیلی راضیم . اصلا نیازی به گارانتیم پیدا نکردم . ماشینمم کاملا سر حاله . فقط یه تاخیر کم در ترافیک های شهری در شروع حرکت داره که حیف ماشینی با اون قابلیت های آفرود و قدرت موتور و کیفیت ساختی که در درجه اول بد بنظر میرسه اما بعد از سواری سنگینی که تا 40000 داشتم منم متوجه شدم که بهتر از یه ماشین ناز نازی که مدیا داره بهم میکه که این مشکلو داره .بازم دوستان و بعد یه مدت در جریان اتفاقات بعدی که برام بیفته قرار می دم .
1395/9/29
قیمت گذاری درستی نشده و با شکست مواجه میشه، این خودرو با قیمت ۷۰ تا ۸۰ میتونست بازار رو تسخیر کنه
1395/11/9
جاااااااااااااااااان ! فازت چیه الان هیوندا ای 20 که نه کروز داره نه هیچی 80 تومن کیا پیکانتو هم که ته اپشنش اینه برقی 74 تومن کیا سراتو سایپا هم که اصلا صحبتی نداریم بعد یه ماشین توربو شارژ با این امکانات بالاکه میبینی 70-80
1396/7/20
رامتین پوریا راست میگه این یکم زیادی گرونه نمیگم ارزشش در حد 70 تا 80 تومنه ولی اگه با این قیمت وارد می شد شاه ماشینای تو این رده مثل کیا سراتو سایپا بسترن و چری اریزو میشد ولی خب همیشه ادما دوست دارن از انصاف فاصله بگیرن
1395/12/11
ای بابا ایرانی ها چه علاقه ای به کل کل کردن دارن!
جای کل کل از مزایا و معایب این ماشین برامون بگید.
یا در مورد روش نگه داری و استفاده صحیح از خودرو اطلاعاتی بدید.
1396/1/31
مدیا ادمو چی فرض کرده . برا یه قطعه ۲ میلیون تومنی منو ۲ ماه اسیر کردن و ماشین خوابید آخه سود اون ۱۳۰ میلیونی که به ماشین دادم تو دو ماه ۴ و نیم ملیون میشد . شکایتم کردم به جایی نرسید . و واقعا معلومه روی اقایون رو نیست سنگ پای قزوینه
1396/4/7
وسط این جدالا یکی که ام جی( چه 6 چه GT) داشته از تجربیاتش بگه. چجور ماشینیه، از لحاظ ایمنی، جای صندوق عقب و صندلی های عقب چطوره، تکون های کابین، کشش توی سربالایی... ممنون
1396/4/17
کاملا موافقم.
1396/4/20
من بيشتر از دو ساله كه يك ام جي ٦ دارم . نكات مثبتش : خوشدستي ، شتاب ثانويه عالي ، سيستم تعليق كاملاً قابل قبول با توجه به قيمتش ، پايداري خودرو سر پيچ ها و در سرعتهاي بالا ، استحكام و امنيت در تصادفات . نكات منفيش : ترمز فوق العاده نا مناسب براي يك ماشين توربوشارژ نيمه اسپرت (من هر ١٠ هزارتا ، لنت عقب و هر ١٥٠٠٠ تا لنت جلو عوض كرده ام )، عدم امنيت خودرو در سفر (يكدفعه ميبيني يه اتفاقي برا ماشين ميفته كه هيچكس سر در نمياره و بايد بياريش نمايندگي ، شايد بفهمن !!!!، مثلاً چراغ چك موتور روشن ميشه ، ديگه ماشين گاز نميخوره و بعداز ١٢ بار كه ميبريش نمايندگي و بازم مشكل تكرار ميشه ، مجبور ميشي ببريش نمايندگي مركزي تهران تا كارت راه بيفته !!!!، يا مثلاً يكدفعه ميبيني ماشين تعادل نداره ، و بعد ميگن يه پيچش شكسته !!! چرا آخه ؟؟؟؟ نميدونن !!!!) . كلاً يه جوريه كه نميتونيد با خيال راحت باهاش بريد يه سفر درست و حسابي ، اما براي استفاده هاي درون شهري و بين شهرهاي با فاصله نزديك خوبه . از نظر ايمني تصادفات عاليه ، چون تصادف كرده اش رو ديده ام ، خيلي محكمه ، اما از نظر ايمني سفر به اين معنا كه مطمئن باشيد شما رو تو راه نگذاره ، اصلاً ايمن نيست ! جاي صندوق عقبش خيلي خوبه ، خيلي . جاي صندليهاي عقب هم قابل قبوله ولي براي كساني كه پاهاي بلند دارن ، مناسب نيست . كابينش تكون نميخوره و از اين نظر ماشين نرميه ، البته تا حالاش كه من داشتم . تو سربالايي اصلاً مشكلي نداره و به راحتي ميتونيد از هر ماشيني سبقت هم بگيريد .
1396/4/28
اقا محمد خدا بگم چيكارت نكنه ، داشتم راجب ام جي تحقيق ميكردم ... پشيمونم كردي ... هم از ام جي هم از قرار گرفتن در گروه ام جي سوارها ...
1396/5/2
صفر نخرید من جی اس سفید 2016 رو با کارکرد پایین و بدون مشکل و رنگ مجبور شدم با قیمت 132 ملیون بفروشم که الان طرح تابستانه مدیاموتور 2017 رو با همون شکل و مشخصات فنی و آپشن 172 ملیون می فروشه آخه خودتون قضاوت کنید کودوم ماشینی این اختلاف قیمت رو داره . مقصر صد در صد رو سیاستای غلط و خود بزرگ بینانه ی مدیا موتورز در قبال مشتری می دونم .
1396/5/15
منم دقیقا سوالی که آقای ارسلان فرمودند برام هنوزم بعد فروش ام جی جی اس ام مبهم مونده که دلیل این مقدار زیاد اختلاف قیمت کارکرده و نو چیست که یا گران‌فروشی مدیا موتورز در مورد صفر کیلومتر باید باشه که با توجه به اختلاف قیمت خارج و داخل کشور و در این حد و آپشن بعید می دونم یا عملکرد فوق العاده ضعیف و ناکارآمد مدیا موتورز که دیگه همه خریداران خودرو ازون آگاهن پس کسی که پول زیاد بابت خودرو می ده حاضره خودروی ضعیف تری رو سوار شه اما زیر بار حرف زور نمایندگی نره .
1396/6/8
هروقت دیدین ماشینی کپی کرده بدونین چینیه والسلام. حالا اینکه از هیوندای ازرا کپی کرده.
1396/8/27
سلام خدمت همه دوستان.در خصوص قیمت این خودرو که تو فلان کشور چنده و تو ایران چند،باید بیاد داشته باشید که ما تو ایران زندگی میکنیم.نه پراید بیست میلیون می ارزه نه این ماشین صدو ده میلیون و نه تویوتا لندکروز ششصدمیلیون.برای انتخاب خودرو با توجه به توان خرید الان هر نمایندگی مرکزی یک خودرو برای تست گذاشته.میتونید برید و ی خودرو را پشتش بشینید و از فضای داخلیش رانندگیش و هرچیز دیگش اطلاع پیدا کنید.اینکه بیایم و به سلیقه هرکسی توهین کنیم انصاف نیست.من شخصا تو این قیمت مزدا ۳ یا نیسان تیانا کارکرده را میپسندم.ولی کسیم که ام جی جی تی رو انتخاب میکنه قرار نیست که آدمی باشه که درک درستی از انتخاب خودرو نداشته باشه.بهرحال تو ایران زندگی میکنیم با کلی محدودیتها و ممنوعیتها.آزادانه بدون هیچ ترس از انتقادی برید هرچی خودتون و خانوادتون دوست دارید انتخاب کنید و لذتشو ببرید.هر موقع هم پشیمون شدید یا خسته،مطمن باشید سال بعد ماشینتون اینقد گرونتر شده که پول خودتونو برگردونن.چون تو ایران زندگی میکنیم.بدون اینکه بخواهید برای کسی زندگی کنید،انتخاب کنید بخرید و لذتشو ببرید.مگه چقدر میخواهیم عمر کنیم.خوش باشید
1401/8/5
واقعا با نظرت انرژی گرفتم
1399/7/23
سلام من تازه خریدم
سواریش فوق العاده نرم و بدون صدا هستش
قدرت موتورش خیلی بالاست درسته 1500 توربو هستش ولی شتابش بی نهایت بالاست
سرعت صفر تا 100 ماشین زیر 7 ثانیه هستش
وقتی سربالایی میری انگار نه انگتر مثل اینه سرازیری رو داری میایی
سواریش به حدی نرمه که فکر میکنی با سرعت 120 داری 80 تا میری بدون یکذره لرزش و صدا و ...
من 685 خریدم برج 7 سال 99 واقعا به قیمتش می ارزه من موندم چرا قیمتش اینقدر پایینه
هم ظاهریش جذابه هم موتورش قوی هستش
داخلش هم جا داره هم شیک با روکش چرم دو رنگ
1399/8/10
سلام دوستان يه سوال داشتم لطفا يكي راهنمايي كن .اينكه ام جي جي تي تسمه تايمش زنجيري هستش ياتسمه معمولي