موضوعات داغ

تلاش فراری برای پیشرفت، ضروری و مثبت اما ناکافی

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

به نظر ماتیو بینوتو، مدیر تیم فراری، بسته به روزرسانی جزئی که فراری در مسابقه روسیه از آن بهره برد نشانگر تلاش مثبت فراری در رفع مشکلات خودرو SF1000 است. تلاشی هرچند ناکافی اما در مسیری درست.

خودرو امثال فراری به غیر از مشکل مشهود کمبود توان تولیدی توسط موتور در بخش آیرودینامیک هم دارای مشکلات عدیده ای است در حدی که پس از گذشت نیمی از فصل فراری در رده ششم جدول سازندگان قرار گرفته است.

همین مشکلات باعث شد تا فراری برای مسابقه سوچی از به روزرسانی جزئی استفاده کند و نتیجه آن یک رده ششم برای چارلز لکلرک و یک رده ۱۳ ام برای سباستین فتل بود. البته که سباستین در این رده یک دور کمتر از سایر رانندگان به مسابقه پرداخته بود و به اصطلاح یک دور لپ شده بود.

بینوتو با ارزیابی نتایج مسابقه نظر خود را اینگونه بیان کرد:

من فکر میکنم این تغییرات نتایج مثبتی برای فراری در پی داشته است. اولین آنها رتبه ششم چارلز در میان دو خودرو رنو و دومین مورد سرعت مسابقه ایی بهتر ما در این مسابقه، البته این مورد بیشتر در مورد خودرو لکلرک صادق است. استارت سباستین از رده پایین تر و گیر کردن او در ترافیک خودرو ها اجازه نمایش مناسبی به او نداد اما به نظر من در این مسابقه کمی توان رقابت بهتری داشتیم.

ما چند مورد جدید به سوچی آورده بودیم، البته که این یک گام بزرگ به جلو نیست و کافی هم نیست اما حداقل متوجه شده ایم که در مسابقات باقی مانده به چه سمتی باید حرکت کنیم.

هر دو راننده فراری نیز تصدیق کرده‌اند که خودرو در بخش های بخصوصی پیشرفت داشته است. سباستین در این باره گفت:

واضح است که مسابقه من به خطر افتاده بود و در روز مسابقه از عملکرد خودرو راضی نبودم، اما اینگونه هم نبود که در تمام طول هفته با خودرو مشکل داشته باشیم. در روز جمعه تمام آن قطعات جدید به درستی کار میکردند و حس بهتری با خودرو داشتم اما در روز مسابقه اینگونه نشد. این یک قدم کوچک اما مثبت است و امیدوارم در ادامه فصل رقابتی تر باشیم.

راننده جوان فراری چارلز لکلرک نیز در باره این تغییرات نظر خود را اینگونه بیان کرد:

در پشت فرمان اینگونه نبود که تغییرات را بتوان حس کرد اما داده ها نشان میدادند که بهبودی حاصل شده است هرچند کوچک. این همان چیزی است که انتظارش را داشتیم، حال منتظر مسابقه بعدی هستم تا بتوانیم تغییرات بزرگتری را ایجاد کنیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/7/8
سلام ، چرا دیگه تعیین خط و مسابقه رو پخش(باگزارش) پخش نمی‌کنید؟!