برلیانس H330
407  

مشخصات فنی برلیانس H330

| مقایسه

خودرو

نام خودرو برلیانس H330
کشور سازنده
چین
سال (طراحی) 1394

برلیانس H330 را بیشتر بشناسید

برلیانس H330 در حقیقت نمونه ارتقاء یافته مدل برلیانس FSV است. برلیانس H330 را همچنین می توان نمونه صندوقدار مدل برلیانس H320 نیز بدانیم. این خودرو در سال 2013 معرفی شد و در همان سال توانست به فروش بیش از 25 هزار دستگاه دست یابد و برلیانس توانست این عدد را در سال 2014 به بیش از 53 هزار دستگاه برساند. برلیانس تنها با پیشرانه 1.5 لیتری عرضه می شود و گیربکس دستی و یا خودکار روی این مدل قابل نصب است. در ایران برلیانس H330 روی خط تولید پارس خودرو قرار دارد و تست و بررسی آن توسط خودروبانک در زیر قابل مطالعه است.

مشخصات فنی

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1498سی سی
حداکثر قدرت 103 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 138 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه
جعبه دنده 4 سرعته خودکار یا 5 سرعته دستی
شتاب 0 تا 100 -
حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت
وزن 1250 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4510 طول - 1758 عرض - 1460 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2580 میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر - لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر - لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 6.7 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 55 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 5
میزان تولید CO2 - گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

تجهیزات و امکانات

ترمز و پایداری ترمزهای جلو و عقب دیسکی (در مدل دستی ترمز عقب کاسه ای است) – ABS - EBD
کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو
سیستم صوتی قابلیت پخش MP3 – ورودی USB – 4 عدد بلندگو در مدل دستی و 6 عدد بلندگو در مدل اتوماتیک
دیگر تجهیزات رینگ 15 اینچی آلومینیومی – شیشه های بالابر برقی – تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو – باز شدن خودکار قفل دربها هنگام تصادف
مدل اتوماتیک به علاوه امکانات بالا: سیستم تهویه مطبوع خودکار – سانروف – سنسور دنده عقب – بسته شدن پنجره ها با ریموت – قابلیت تنظیم صندلی راننده در 8 جهت – آینه های جانبی برقی – چراغ مه شکن جلو – سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت – روکش چرمی غربیلک فرمان و دکمه تنظیم صدا

قیمت و نمایندگی

قیمت بازار صفر کیلومتر از 66 تا 66 میلیون تومان - بروزرسانی در: 1397/4/3
قیمت بازار کارکرده از 50 تا 57 میلیون تومان - بروزرسانی در: 1395/9/22
نمودار قیمت مشاهده نمودار قیمتی
نمایندگی فروش پارس خودرو
تیزر تبلیغاتی برلیانس H330
عکس برلیانس H330
نظرات
 
 
 

امیر

1397/4/15
باسلام من همه ی نظرات بالا رو خوندم ولی متاسفانه اصلا نظرات منطقی و منسفانه ودرست نیست مثلاوقتی یه ماشین رو با یه چیزی دیگه مقایسه مکنید چرا حرف بیخود درمیارین مثلا طراحی و زمان عرضه طراحی سلیقس بیشتر تا .... اطلاعات فنی و مشخصات هر دو معلوم است هرکی بگه این پابه پای زانتیا میاد مشخصه که ...... ازلحاظ فنی برتری همه جوره با زانتیاس اما امکانات همه جوره با برلیانس وقتی چیزی سرتون نمیشه به سال عرض یا طراحی گیر ندین یا اصلا نظرندین

یه ادم

1397/4/16
اقا تو این که برلیانس ماشین خیلی خوبی هست شکی نیست ولی مقایسش با ماشینای که باهاشون توی یک رنج کار درستی نیست درست نیست که بیگیم مدل ده سال کارکرده فلان خودرو چون با صفر برلیانس یه قیمت هست پس مقایسش کنیم اصلا انتخاب ماشین به سلیقه و معیارهای افراد بستگی داره هرکی یه معیارهایی برای خودش داره اما مقایسش با رقیباش مثلا دنا و بسترن و 207 که صفر هستن کار درستی هست ماشین صفررو با صفر مقایسه میکنن نه با ماشینی که کلی افت قیمت کرده مثلا اگه بی ام و x3 مدل 2010 با سانتافه 2018 یه قیمت دلیل بر مقایسش میشه باید بی ام و رو با سانتافه مقایسه کرد اصلا قابل مقایسن زانتیا هم اگه صفر داشت الان بالای 100 بود قیمتش چون اون زمان که تولید میشد با مگان و مزدا3 و اوانته توی یه قیمت بود پس ماشین 2000 رو اصلا نباید 1500 مقایسه کرد برلیانس و زانتیا اصلا رقیب هم نیستن تو یک رنج و یک کلاس نیستن برلیانس رو با دنا مقایسش کنید اخه چرا گیر دادید به زانتیای بیچاره زانتیا 16 سال تولید شد سال 2010 بدلیل مشکل تامین قطعه 50%وارداتی سایپا تولیدشو متوقف کرد هرچی یه دورانی داره چرا هرماشین از راه میرسه میاد با ماکسیما و زانتیا مقایسش میکنید ازرا اتاق قدیم کیا اپیروس و مگان و ماکسیما و زانتیا مزدا3 اتاق قدیم دیگه دروشون تموم شد البته این به معنی این نیست که برلیانس از اونا بهتر یا چون من برلیانس دارم از روی تعصب یه حرفی میزنم برای خودم این ها همین الانم بازار خیلی خوبی دارن و چون دیگه تولید نمیشن کلاس خاص خودشونو دارن طرفدارای زیادی هم دارن از خیلی ماشینای صفر هم بهترن برلیانس رو برید با 206 مقایسش کنید با سمند با انواع پژو با دنا و ساندرو با بسترن اخه کدوم واقعا برلیانس ماشین خوبی هست در مقایسه با تمام اینا راحت و عالی هندلینگ عالی ظاهرعالی امکانات عالی چرا پای زانتیا رو وسط میکشی اخه اغلب کسایی که زانتیا رو با برلیانس مقایسه کردن دنا دارن و چون میدونن دنا حریف برلیانس نمیشه میان اینجا زانتیا زانتیا میکنن جناب دنا سوار اگه راست میگی با دنا رو با برلیانس مقایسه کن چی کاره زانتیای بیچاره داری هم میدونن زانتیا رقیب مگان نه برلیانس و افراد که برلیانس رو با ماشین خارجی مقایسه میکنن و ازش بعد میگن میخوان بازار برلیانس رو خراب کنن وگرنه گفتشون همش کذب دورغ فقط برلیانس یه کلام برو سوار شو تا بفهمی چی میگم و بعد با رقیبای خودش بسنج نه زانتیا مثلا با دنا مقایسش کنین اصلا اگه این طوره پس باید قید کلاس ماشینا رو زد وبیایم لانکروز با پراید مقایسه کنیم
  • رامین

    1397/4/16
    دوست خوبم، با نظرت که میگی برلیانس ماشین خوبیه کاملا موافقم چون خودم دارم و کاملا ازش راضیم و سوار میشم و حالشو میبرم و بذار اون هایی که نمیخوان برن آشغال های ایرانی سوار بشن و فکر کنن همه جنس های چین بد هست و اون ها هم لذت ببرن
    خیلی ها دوست ندارن قبول کنن که جنس خوب چین خیلی از جنس ایرانی بهتره مثل دنا پلاس که وقت بارندگی، از سانروف و درب ها آب میاد داخل کابین یا موتور ef7 که مثلا موتور خوبیه به شدت مشکل داره و به موتور ایراد معروفه و از صفر موتور کپ داره
    حالا بگذریم ولی زانتیا رو اینقدر بالا بردی که به آسمون رسید داداش گلم، خود زانتیا باورش نمیشه اینقدر خوب باشه
    من به شخصه اگر زانتیا صفر هم تولید میشد با قیمت 50 تومن، حاضر نبودم بخرمش چون به چیش میشه دل خوش کرد؟ به ظاهر قدیمیش یا امکانات نداشته اش؟ روی آردی و زانتیا چادر بکش درست تشخیص نمیدی کدوم کدومه. یا یک تنظیم چراغ جلو نداره، چراغ های عقب لامپ 500 تومنی میخوره، صفحه کیلومتر به شدت قدیمی با نور سبز کم رنگ، داشبورد مثل پژو و رینگ هم که هیچی مثل 50 سال پیش قالپاق داره و تست تصادف با 1.5 ستاره از 5 ستاره چون کاپوت و محتوایات توی تصادف راحت وارد کابین میشه، فیلم هاش هست میتونین سرچ کنین
    مصرف سوخت بالا که با این وضعی که بنزین هی گرون و گرونتر میشه چرا باید به اندازه 2 تا ماشین سوخت مصرف بشه؟
    با این پیرمرد فرانسوی دیگه شتاب و سرعت هم نمیشه گرفت چون امکان داره روی سرعت های بالا قطعات کهنه اش و شلنگ های پوسیده اش کار دست آدم بده، پشت زانتیا رفیقم بودم و کامل احساس میشه فرسوده شده، توی چاله ها در و پیکر صدا میده و 160 تا سرعت میگیری حس بدی داری که خراب نشه و فرمون لرزش داره
    من که به شخصه دوست دارم ماشین های خوشگل و با امکانات سوار بشم و خدا پول برسونه به آدم سریع باید برلیانس رو بفروشی و باز یک ماشین بهتر بخری و همین جور به جلو بری، زانتیا چیه آخه
    5+
  • النترا

    1397/4/17
    سلام اگه یه نظر منطقی و درست دیدم تو این پیج همینه زانتیا 2000 سی سی حجم موتورش هست ونزدیک 35 اسب بخار اگه اشتباه نکنم قوی تره گشتاور هم همین طورخیلی تفاوت دارن انتظار دارین ماشین 1500 پابه پای 2000 بیاد؟؟جناب رامین ماشین دوست شما با کارکرد بالا و نداشتن سلامت فنی شاید این طور باشه شما یه زانتیا سرحال سوار شو نظرت عوض میشه زانتیا سواری نرم و راحت و پرشتابی داره طراحی هم سلیقه ای هست شما از لحاظ فنی مقایسه کن مثلا اسب بخار وگشتاور و ضریب درگ ..... ببین کدوم سرتر هست در کل هیچ ادم عاقلی سواری برلیانس رو به زانتیا ترجیح نمیده اگه شتاب و سرعت برات مهم باشه که باز برمیگرده به سلیقه افراد شما حتی اگه زانتیا داشته باشی بعد یه ماشین مثلا النترا و یا . . سواربشی کاملا میفهمی که زانتیا چقدر ماشین تیزی هست مخصوصا تو سبقت گیری ولی بعد عادت میکنی اما برلیانس نداشتم ولی بهش میاد ماشین کم مصرف و بی ازار و خوبی باشه البته اگه بخوام یه زمانی بین زانتیا و برلیانس انتخاب کنم برلیانس انتخاب اولم هست
    2+

محمدرضا

1397/4/17
باسلام به همگی چند سوال دارم از اساتید محترم که ممنون میشم جواب بدیدنظرتون راجب خرید برلیانس h330 دست دوم تو رنج 50 تا 60چیه ؟؟بعضی ها میگن اگه بگیری ماشین چینی خیلی افت قیمت میده مثلا 2 _3سال دیگه موقع فروش خیلی افت قیمت پیدامیکنه ایا درست میگن یا نه ؟؟؟یکی بهم گفت بعدا نصف قیمت ازت میخرن !!!!!!!که فک نکنم باعقل جور دربیاد و همین طور قطعاتش خیلی کم گیر میاد ؟؟؟ بعد تو این پیج بعضی از دوستان گفتن شتابش خیلی ضعیفه و قدرت و کشش ضعیفه خواستم بپرسم در چه حد مثلا تو سربالایی ها مشکل ایجاد میکنه ؟؟؟یکی لطفا من رو راهنمایی کنه بگیرم یانه اگه اره زیر 60 چه مدلایی میشه گیر اورد مثلا 95 و 96 تمیز میشه پیدا کرد صفرش رو که فک نکنم با این پول بگیرم ؟؟؟ایا کارکردش اذیت میکنه ؟؟؟ممنون میشم منو راهنمایی کنین
  • امید

    1397/4/19
    دنا کلاسش از این دو بهترنیست و جهه اجتماعی بهتری نداره برلیانس بگیری بهت میگن طرف چینی سوارهست زانتیا بگیری میگن طرف دلش ماشین خارجی میخواسته پول نداشته رفته ماشین دهه 90 ی فسیل شده ی سیتروئن رو گرفته قیافشم با 405 و پارس و ..... میخونه تاماشین های لوکس حیف 60 تومن که بابت این دو لگن اشغال به خاصیت بدرد نخور زانتیا ####برلیناس #کنی دنا بهتر چون اگه دنا بگیری بهت میگن طرف خواسته ازتولید ملی حمایت کنه و محصولات کشور خودش رو بگیره تا صنعت کشورش پیشرفت کنه و وطن دوست هست بخاطر همین رفته گرون ترین و لوکس ترین ماشین داخلی یعنیدنا که حرف نداره رو گرفته و گرنه میتونست بنز سوارشه من میگم دنا از بی ام و هم بهتر چون تنکنولوژی خود ماست نه لنگن های چین وفرانسه
  • احسان

    1397/4/19
    خدمت داداش گلم محمدرضا عرض کنم که من مدتی هست برلیانس h330 موتور 1650 دارم البته دنده دستی و خیلی راضیم و تاکید میکنم اگر شتاب برات مهمه موتور جدید بگیری چون خیلی سریع تر از موتور قدیم شتاب میگیره و این خیلی خوبه که با شتاب خوبش مصرف بسیار بسیار پایینی داره. جوری که خیلی کم و به ندرت پات به پمپ بنزین میرسه. من باک ماشین رو پر کردم جوری که لبریز شد و از مشهد تا علی آباد کتول آمپر بنزین به نصف نرسید و یک ذره مونده بود که به نصف برسه
    دوستانی که میگن ماشین چینی هست و خوب نیست منطقی صحبت نمیکنن چون جنس داریم تا جنس. موتور برلیانس میتسوبیشی موتور و گیربکس هیوندا پاورتک هست و به این زودیا خراب نمیشه و بدنه ماشین هم بسیار محکم تر و امتیاز بالاتری از تمام ماشین های ایرانی داره
    من 0 تا 160 با دنده 4 پر کردم و واقعا دنده ها خیلی سریع تر از موتور قدیم پر میشه و دنده 5 زدم و ماشین کاملا جون داره برای شتاب
    الان هم که قیمت بازار آزاد 6 تا 7 تومن گرونتر از قیمت نمایندگی هست
    ظاهرش هم که واقعا عالیه و بخری عاشقش میشی ،توی خریدش شک نکن چون
    9+
  • محمدرضا

    1397/4/20
    باتشکر فراوان هم به احسان خان و امید خان که بنده رو راهنمایی کردید اما نظر اقا احسان منطقی تر بود چون من کلا دنا رو نمی پسندم بخاطر اینکه موتور همون سمند و گیربکس مال 405 هست ولی مثلا برلیانس موتور متسویشی ژاپن رو داره و گیربکس هیوندا هردو روهم تو نمایندگی امروز از نزدیک دیدم و درکل از برلیانس بیشتر خوشم ااومد ویه زانتیای صفر خشک هم پیدا کردم که البته میگه 105 میلیون ومن پولش روندارم متاسفانه با پول که من دارم درحد 58 تومن هم اگه بخوام سراغ کارکردش برم هم بنظرم منطقی نیست چون اصلا حوصله ی تعمیرگاه رفتن رو ندارم بخاطر همین تنها چیزی که الان میتونم بگیرم برلیانس هست البته موتور جدید رو با این قیمت پیدا نکردم و فقط میتونم یه 95 تمیز کم کار بگیرم باتوجه به این که شتاب برام خیلی خیلی فاکتور مهم و مورد توجه ای هست اتومات بگیرم یادنده ای یا اینکه برگردم دنبادل زانتیا ی کارکرده تمیز شاید پیداکردم ؟؟؟؟کسی موتور قدیم نداره منو راهنمایی کنه ؟؟،
    3+
  • امیر

    1397/4/20
    جناب امید شرمندم شما اصلا نظر درست ومنطقی ندادید شما دارین دنا رو با زانتیا مقایسه می کنید ؟؟؟دنا موتور ef7 با 1700 سی سی حجم موتور ولی زانتیا چی ؟؟؟؟موتور 2000سی سی با سیستم باز بسته شدن متغیر سوپاپ از نوع vvt موتوری که الان داره به صورت توربو روی c5 قرار میگره و برای تقویت روی 405 و سمند و.... بسته میشه حتی ایران خودرو هم داره لگن هاش رو به اسم موتور زانتیاباقیمت بالاتر میفروشه نمونش قیمت elx رو با پارس tu5 مقایسه کن که فقط بخاطر اسم موتور زانتیا اونم 1800 سی سی که روی زانتیا های مدل پایین یک زمانی نصب بود محصولش رو باقیمت 2 برابر میفروشه یا وقتی سمند سریر میزنه بخاطری که کم نیاره موتور ef7 رو برمیداره و موتور زانتیا رو می بنده باز ×2میکنه و میفروشه در صورت که فقط اسم موتور زانتیارو یدک میکشه و اصلا با موتوری فرانسه واوارداتی زمین تا اسمون تفاوت داره وجالب که اصلا به کارکرد نرم سابق رو نداره اگه ef7 خوب بود که اون بر نمی داشتن جاش موتور 1800 سی سی زانتیا رو به بندن که فقط تاسال 2004 روی زانتیا بود دیگه موتور 2000 سی سی باسیستم vvt که +توربوش میکنن وروی c5 میبدن جای خود دارد بعد گیربکس دنا مال پژو 405 که اصلا با گیربکس سکرونیزه زانتیا قابل مقایسه نیست اگه خوب بود برای تقویت نمی اومدن گیربکس خود 405 رو موتور زانتیا ببندن قاچاقچی ها و شوتی ها بعد دنا هر کجاش دست بزارم مال یک ماشینه حتی طراحی ماشین اصلا ایرودینامیک نیست عقب با جلو نمیخونه تقسیم وزن درست صورت نگرفته ولی زانتیا طراحی استودیو برتونه ایتالیاس ویو خودرو اصیل هست ماشین نیست که قطعه به قطعش از یکجا اورده شده باشه ولی ماشین های چین و ایران کپی کاری کارشونه سیستم تعلیق دنا درحد همون سمند هستش ولی سیستم تعلیق زانتیا هیدروپنوماتیک هست قابلیت تنظیم ارتفاع حرکت روی سه چرخ تعادل به نظیر قابلیت دینامیکی محشر اصل پاسکال دقیقا توش رعایت شده به صورت خودکار ماشین ارتفاش ثابت میمونه و . ......... بعداز 20 سال وقتی سیتروئن سیستم تعلیق اکتیوزد کره ای ها اومدن سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک رو با یک سری اصلاحات روی جنسیس که بهترین ماشین هیوندای موتوز کره جنوبی پیدا کردن اصلا قابل مقایسه هست دنا با زانتیا برلیانس هم یکی از موتورهای رده پایین متسویشی و گیربکس کره ای ازمایشی چه شود !!!!!زانتیا از اینا یه سرو گردن بالاتر از لحاظ مهندسی و ..... بعد در جایگاه دوم برلیانس و جایگاه سوم دنا این نظر من نظر سایر دوستان هم محترم هست

محسن

1397/4/20
با سلام از سایت خوبتان لطفا بریلینس جدید رو با موتور 1650 تست کنید و عکس از نمای داخلی بگذارید ممنون

احسان

1397/4/22
داش امیر از کجا اطلاع داری که گیربکس برلیانس نسخه آزمایشی هست؟ مدیر هیوندا شخصا طی نامه ای محرمانه به اطلاعتون رسوندن؟
مگه میشه یک کمپانی مثل هیوندا آزمایشی گیربکس بده بیرون؟ میدونی اگر عیب داشته باشه چقدر برای اعتبار هیوندا بد میشه؟ مشخصه منطقی صحبت نمیکنی داداش گلم
یا نوشتی موتور رده پایین میتسوبیشی روی برلیانسه؟ موتور یورو 5 کم مصرف با بازده بالا رده پایین نیست. موتوری که 6 میسوزونه 114 اسب بخار داره قدرت تحویل میده یعنی با نصف مصرف یک پژو از پژو 14 اسب بیشتره
نسبت به مصرف یک جدول تناسب رسم کن ببین بازده اش از زانتیای شما بیشتره و مدیون طراحی خوب میتسوبیشی و گیربکس خوب هیوندا هست
چطور میگی رده پایین میتسوبیشی؟
مگه ژاپن و کره مثل ایرانن که فقط فکر دزدی باشن. ملاک اولشون مشتری مداریه و ملاک دومشون اعتبار کمپانی و ملاک سوم بحث مالی اونوقت میان موتور رده پایین و گیربکس آزمایشی تولید کنن؟
مشخصه داری تخریب میکنی
یک نفر که میخواد ماشین بخره و میاد نظراتو میخونه سعی کنیم درست راهنماییش کنیم. چرا ما ایرانی ها اینجوری هستیم
یک نفر که میاد اینجا و میخواد ماشین انتخاب کنه نظرات افرادی رو میخونه که حتی سوارش هم نشدن.
من که برلیانس سوار هستم چرا باید از دنا بد بگم وقتی نداشتم و نمیدونم چجور ماشینی هست. شاید اصن دنا ماشین بهتری باشه
تا ما ایرانی ها از ماشین های سطح پایینمون طرفداری کنیم و اینجوری دعوا کنیم هیچکس جنس بهتر دستمون نمیده، نه خودروسازهای داخلی و نه خارجی
میگن اینها که با همین ها راضی ان چرا باید هزینه کنیم و بهترشو تحویل بدیم. هی گرون تر هم میکنن اما ما بیشتر جبهه میگیریم و تعریف بیشتر میکنیم
دلمون خوشه که زانتیا روی 3 چرخ راه میره و هی همین رو میگیم و هی میگیم.
انشالله روزی برسه که همه بفهمیم ماشین هایی مثل زانتیا و برلیانس و دنا و ... ارزششون این قیمت ها نیست
حالا هم که یک نفر داره با این شرایط دشوار ماشین میخره لطفا درست راهنماییش کنیم و تخریب الکی هیچ سودی نداره
موفق باشید
  • ali

    1397/4/22
    باسلام داش احسان زانتیا هم مثل برلیانس مدلای مختلف داره 3000 سی سی 6 سلیندر که صفر تاصدرو 6.5 میزنه و ماکسیما و ازرا رو میگره با حداکثر سرعت 260 تا حالا بیخال v6 بشیم بریم سراغ همون v4 بریم و موتور برلیانس روهم 1650 در نظر بگیر بقول شما متویشی پیتسویشیم باشه توقدرت زانتیا 2000 اونم مونتاژ 23 اسب قوی تره شتابشم صفرتاصدرو زانتیا 2000 با 9.6 ثانیه پرمیکنه ولی برلیانس چی ؟؟؟؟نگو زیر 14 که خندم میگره گشتاورم 60 نیوتن متر بیشتر پس اینقد از موتور ماشینت تعریف نکن خود سیتروئن فرانسه بمیره که از ماشین چینی کمتر باشه حالا چجوری به این نتایج دست یافتی که باز دهی موتور برلیانس از زانتیا بیشتر نمی دونم والا بگو شاید ماهم از استاد بزگوار چیزی اموختیم پای مصرف هم وسط نکش که مسخرس چون برلیانس از لانکروز کم مصرف تره همین طور ماکسیما و....دلیل بر بهتریش نیست چون کسی که زانتیا میگره نگاه به جیبش میکنه اول بعد میخره بعد گیربکس هیوندا لطفا دقیق عرض کن ببینینم رو کدوم محصول هیوندا نصب هست این گیربکس ایا میتون تضمین به که 100%کره ای هست دنده 1 حداکثر چندتا پرمیکنه ؟؟؟20 یا 30 زانتیا با دنده 1 50 تا پرمیکنه دنده 2 90 تا با دنده 3 140 تا و .. .. تنهاماشین که دیدم با هر دنده ای باشه چه سنگین چه سبک تیکاف میکشه گیربکس سکرونیزه زانتیا واقعا معذرت میخوام این جوری میگم و از لحاظ موتور گیربکس سگ جون و ماشین چینی که سهله خود متویشی لنسر هم پیشش لنگ میدازه اگه بازهم میگه برلیانس از لحاظ فنی حریف زانتیا میشه شماره تو بده اگه تهران هستین باهاتون یه کورس ببندم که دیگه حرف نزنین من با همین زانتیا 2000 اوانته و مگان وکرولا و اکسنت النترا را رو گرفتم میخوای توهم 6 ششمی باش ؟؟!!

حمید

1397/4/22
کاری به کار برلیانس ندارم زانتیا هم ندارم که بخوام روش تعصب داشته باشم ولی نظر چینی سوارها رو تواین پیج خوندم و درکل بنظرم خنده دار اومد مثلا میدونه ماشینش از لحاظ فنی به گرد زانتیا نمیرسه خودشو زده به کوچه علی چپ و گیر داده به سال تولید زانتیا یا ظاهر اولا ظاهر سلیقس دوما فوردجت هم از برلیانس قدیمی تر می خوای بگی برلیانس ازش بهتر هست !!!!؟؟؟ یا گیر میدن به مصرف و مخاج اگه کسی پول خرج ها و مصرف زانتیا رو نداشت خوب نمی خرید شما یکم پرسوجو کنید پول نداری خرج کنی نگیر خوب مگه زورتون کردن خوب ؟؟!! ولی درمقابل نظر زانتیا سوار ها رو میخونی خیلی دقیق و منطقی بادر نظر گرفتن اطلاعات فنی حتی قبول دارن امکانات ماشینشون کمه جناب برلیانس سوار اطلاعات فنی نداری عیب رو زانتیا نزار میتونی از داشته های ماشینت بگی مثل امکانات و مصرف کم و.... چرا گیردادی به لئوناردو داوینچی زانتیا رو استودیو برتونه ایتالیا طراحی کرده که به ده تا ... . .......می ارزه من کار به این دوتا ندارم نمیگن این خوبه نه میگم اون ولی میگم اگه دوتا ماشین باهام مقایسه میکنید درست فنی مقایسه شه نه این طوری مقایسه کردن خیلی خوبه به شرطی که درست باشه نه ازروی تعصب و کل کل و.....هردو خوبن دیگه بی خیال شین دوتا تیکه اهن ارزش کل کل نداره تو این رنج همه ی خودرو ها کامل نیست

mohamad

1397/4/23
با سلام
من الان حدود دوساله که برلیانس h330 اتومات دارم
واقعا ماشین عالیه
تا حالا هم خداروشکر تو هیچ سربالایی و گردنه ای(از جمله جاده ی چالوس)کم نیاورده
سرعت دنده عوض کردنش هم خوبه
در کل رو قیمتش خیییلی عالیه
تنها مشکلش اینه که از زیر دست سایپا رد شده
چون حتی سینی زیر موتورش رو هم آپشن حساب کردند!

مهدی

1397/4/24
خوش بحال دوستان عزیز
به خدا ما دوچرخه هم نداریم چه بر س برلیانس.بنز زانتیا.....عشق میکند به خدا. ما چی.........

حمیدرضا

1397/4/24
Eshgham MCI:
من حدود یک سال هست h330 دارم و میخوام موتور جدید بخرم میشه راهنمایی کنین که این کارو بکنم یا نه؟
ماشینم خیلی کم کار و تمیزه و دلم نمیاد بفروشمش ولی از وقتی جدیدش اومده دلم میخواد عوضش کنم
درباره مقایسه برلیانس و زانتیا اینو بگم که هر خودرویی با یک کاربردی ساخته میشه
یک خودرویی مثل برلیانس ملاک ساختش امکانات مناسب و کم مصرف بودن و ظاهر مشتری پسند و مدرن هست
من توی این 1 سال که اشکالی ندیدم و منو راضی نگه داشته البته البته البته باید ببینیم در دراز مدت چطوره ولی چیزی که مشخصه اینه که نسبت به قیمت عالیه
  • مهرداد

    1397/4/25
    نه داداش عوض نکن فرق محسوسی نداره
  • بنده خدا

    1397/4/27
    من برلیانس 320 داشتم و الان 330 جدید خریدم 1654 سی سی
    شتابش خیلی عالی شده و خیلی چالاک تر شده و به قول معروف جون دار شده و سربالایی های جاده رو خیلی راحت تر بالا میره
    اگر از افزایش شدید قیمت ها خبر داری و پول اضافه هم داری چرا که نه عوض کن وگرنه همینی که داری خیلی هم عالیه
    2+

کاربر

1397/4/25
باسلام مشکل از این دوماشین نیست نه زانتیا بد ونه برلیانس هردو خوب هستن بخاطر همین انتخاب تو این رنج خیلی سخته زانتیا که هرچی از خوبی هاش بگم کمه ماشین جاده هست هربلایی سرش دربیاد بازم اخ نمیگه شتاب و سرعت و قدرت و تعادل و هندلینگ وتوانایی های حرکتی بالا پایداری توپیچ و.....وبرلیانس هم مصرف سوخت کم امکانات و اپشن و ظاهر زیبا درکل مقایسشون خیلی خیلی سخته چون هردو ماشین های فوق العاده هستن ولی اگه شتاب و سرعت و سواری نرم و تنظیم ارتفاع و قابلیت حرکت با سه چرخ تعال و هندلینگ زانتیا رو درکنار اپشن و امکانات و مصرف و مخارج کم و ظاهر زیبا ی برلیانس رو باهم ترکیب کنن اونموقع عجب ماشین میشه بی نقص البته در صورتی که 200 میلیون قیمت نزارن روش

علی

1397/4/26
اینجا تالار برلیانسه یا زانتیا؟؟؟
انتخاب ماشین صلیقه است یکی عشق زانتیاست و یکی مثل من اصن زانتیا دوست ندارم البته قبلنا دوست داشتم و خوشم میومد ازش ولی الان نه
من بین برلیانس دنده دستی و اچ سی مونده بودم که رفتم یک دوری با هر دوتا ماشین زدم و بیشتر نظرم روی برلیانس هست چون هم از فیسش خوشم میاد هم داخلش خیلی زیباتر از اچ سی هست، در عوض اچ سی اتوماته
برلیانس خیلی عالیه ولی با پول من اتومات نمیشه خرید و خیلی از امکاناتش کم میشه.
سر دوراهی موندم چیکار کنم؟

a

1397/4/28
سلام میخواستم ی نظر کاملا بی طرفانه بدم
برلیانس که خودم دارم تو این چند هفته هیچ مشکلی نداشته صفر موتور جدید گرفتم موتورش خوبه کشش خوبی داره و تنها مشکلی که دیدم ازش صدای اضافی بود که از اطراف داشبورد در دست انداز ها ب گوش میومد و آپشن های خوبی داره اما ساندرو از نظر آپشن قابل قبول نیست و موتور بسیار پیچیده ای داره وقتی کاپوت رو بالا بزنی سرت گیج میره دنا فقط موتور خوبی داره که البته بعضی ها هم تکذیبش میکنن و ب عبارتی همون سمند هس ک خوشگلش کردن

در واقع از نظر داشتن آپشن و هندلینگ برلیانس خوبه و بعدش ساندرو بعد دنا اگه براتون مهمه که کف ماشین زمین نخوره ساندرو بگیرید برلیانس نمیخوره ولی خوب خیلی مویی رد میکنه در ضمن خرید ی ماشین دست دوم مثل زانتیا اصلا ب صرفه نیست خرج بالایی داره ولی ماشین صفر تا چند سال هیچ خرجی نداره من فقط نظرم رو گفتم و خودتون باید نتیجه گیری کنید
  • محسن

    1397/4/29
    ساندرو اصن ماشین خوبی نیست
    من ساندرو دارم و از روز اول این ماشین خراب بود و گاز میدم چراغ هاش ضعیف و قوی میشه و درهاش درست رگلاژ نمیشه و تازگی هم روغن ریزی داشت از زیر ماشین و نمایندکی بردم میگن روغن وارد مخزن آب شده و کلی توضیحات دیگه که من نفهمیدم ولی خلاصه مشکل از گیربکس هست و باید صبر کنم سفارش گیربکس بدن که ایا گیربکس باشه یا نباشه
    سرعت بالای 100 که میرسه موتور میخواد بترکه از بس هو هو داره و انگار با دنده 3 پژو داری 100 تا میری و همونقدر صدای آزار دهنده داره و دنده بالاتری هم نیست که بالاتر بره و یکم آروم بگیره
    فکر نکنین این ماشین فرانسه است و تمام قطعات ترکیه است و معلوم نیست چه آشغالیه والا از وقتی خریدم به غلط کردنش موندم
    با هزار بدبختی پول جور کردم و همچین ماشینی خریدم و واقعا خدا ازشون نگذره با این آشغالهایی که دست مردم میدم
    2+

ابی

1397/4/29
خدمت دوست های گلم که میگن موتور و گیربکس میتسوبیشی و هیوندا نسخه آزمایشی هست و اون یکی دوستمون که میگه چون موتور روی محصولی نصب نیست پس مالی نیست و ...
عارض شم که برادر وقتی اطلاعات نداری چرا هذیون میگی
پس کلی کمپانی های معتبر مثل تویوتا که داره موتور خام تولید میکنه و ماشین بازهای حرفه ای خریداری میکنن و روی ماشین ستاپ میکنن بدرد نمیخوره نه؟؟؟ آزمایشیه؟؟؟
کلی انجین خام با برندهای معتبر داره در سطح دنیا تولید میشه همه آزمایشی هستن؟
وقتی میگن ماشین تولید داخله میگین جنس ایرانی بدرد نمیخوره. وقتی میگن ماشین چینیه میگین جنس چین خوب نیست. وقتی میگن ژاپنیه و کره ای میگین آزمایشیه و خوب نیست. ببخشید ولی چیزی که مشخصه اینه که افرادی مثل شما مریضن
همیشه جنس شما خوبه و همه دنیا بد

محمد

1397/4/31
وقت بخير دوستان.
بنظرتون بين برليانس و اچ سي كراس كدوم رو بگيرم؟
الان ال ٩٠ دارم

بنده خدا

1397/4/31
برلیانس ماشین فوق العاده ای هست. همانطور که میدونید شرکت برلیانس بیشترش متعلق به شرکت BMWآلمان هست و انواع ماشین BMW حتی موتور ماشین BMW را هم میسازه . بدون شک ماشینی که موتور bmw را میسازه برای تولیدات خودش ماشین بدی نمیسازه . درباره برلیانس های ساخت ایران البته موتور جدیدش چند ایراد داره که یکیش نداشتن رادار و دوربین دنده عقب هست که باید خودت بدی نصب کنند. در حالی که اینها را باید از کارخانه خودش داشته باشه. البته نسخه های قدیمیش ایرادهایی چو ضعف موتور و مونتاژ داشت که جدیدا رفع شده
Top