میتسوبیشی لنسر 1800
0  

مشخصات فنی میتسوبیشی لنسر 1800

خودرو

نام خودرو میتسوبیشی لنسر 1800
کشور سازنده
ژاپن
سال (طراحی) 2008

مشخصات فنی

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1798 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 140 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 176 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه
جعبه دنده CVT
شتاب 0 تا 100 11.5 ثانیه
حداکثر سرعت 192 کیلومتر در ساعت
وزن 1350 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4570 طول - 1760 عرض - 1490 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2634 میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر 8.6 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر 5.5 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 6.6 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 59 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 5
میزان تولید CO2 183 گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

تجهیزات و امکانات

ترمز و پایداری ترمز جلو دیسکی خنک شونده و ترمز عقب دیسکی - مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) - کنترل فعال پایداری (ASC) - کنترل کشش (TCL) - سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) - ترمز کمکی (BA)
کیسه هوا مجهز به 7 کیسه هوای ایمنی (2عدد ایربگ جلو دو مرحله ای، راننده و سرنشین جلو-2عدد ایربگ جانبی-2عدد ایربگ پرده ای-1عدد ایربگ زانویی راننده)
سیستم صوتی سیستم صوتی حرفه ای Rockford Fosgate همراه با صفحه نمایش - رادیو MW/FM - قابلیت پخش MP3 و CD - مجهز به 9 اسپیکر (2 اسپیکر جلو، 2 اسپیکر دوکاناله عقب همراه با 2 تیوتر، 1 ساب ووفر و 2 تیوتر جلو) - قابلیت کنترل سیستم صوتی روی فرمان - مجهز به بلوتوث جهت مکالمات تلفنی و سوئیچ کنترل هندزفری بر روی غربیلک فرمان - پورت USB
دیگر تجهیزات استاندارد آلایندگی یورو 5 - گیربکس CVT (امکان تعویض دستی با 6 دنده) - مجهز به پدال تعویض دنده پشت فرمان - فرمان الکتریکی (EPS) - سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک - آئینه وسط شب و روز - برف پاکن و شیشه شوی جلو مجهز به سنسور باران - زه آبگیر با پوشش کروم - سنسور دنده عقب و دوربین دید عقب - کروز کنترل - غربیلک فرمان و سردسته دنده با روکش چرمی - سر اگزوز - سانروف با تنظیم الکتریکی - آئینه های جانبی همرنگ با بدنه - تنظیم برقی آئینه­های جانبی، مجهز به گرمکن - گرمکن شیشه عقب با تایمر - دستگیره‌های داخلی با پوشش کروم - دستگیره­های خارجی همرنگ با بدنه - سیستم ورود بدون سوییچ - شیشه بالابرهای عقب و جلو برقی - کنسول وسط با درب روکش چرمی - چراغ‌های جلو زنون - مجهز به سیستم گردش اتومانیک چراغ های جلو با توجه به گردش فرمان (AFS) - تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور چراغ های جلو - شوینده چراغ های جلو - روشن و خاموش شدن چراغهای جلو متناسب با نور محیط (سنسور نور) - چراغ مه شکن جلو - رینگ آلومینیومی 18 اینچ - صندلی­ها با ظرفیت 5 سرنشین با روکش چرم - مجهز به گرمکن صندلی های جلو

قیمت و نمایندگی

قیمت بازار صفر کیلومتر از 500 تا 600 میلیون تومان - بروزرسانی در: 1398/6/29
قیمت بازار کارکرده از 160 تا 160 میلیون تومان - بروزرسانی در: 1397/5/12
نمودار قیمت مشاهده نمودار قیمتی
نمایندگی فروش آرین موتور پویا
عکس میتسوبیشی لنسر 1800

(برای بزرگنمایی تصاویر زیر ، روی آنها کلیک کنید)

فیلم بررسی خودروی میتسوبیشی لنسر 1800
نظرات
 
 
 

MATIN

1393/2/29
رینگ 18 اینچی واقعا بهش می آید رینگ های لنسر 1.6 بهش نمی آید البته الان پیش فروش نمی شه در عوض مدل 2015 ASX رو آریان موتور برای پیش فروش گذاشته که 7 ایربگ داره
  • Soheil

    1397/9/26
    دقیقا .. صد در صد .. یکی از دلایل انتخابم همین بوده

MATIN

1393/2/29
سیستم صوتی اش به کل هیکل ماشین های کره ای می ارزه مصرف سوخت پایینی داره

MATIN

1393/2/29
الان که رفتم سایت آریان موتور دیدم لنسر 1.8 2015 رو برای فروش گذاشته اون هم 128 تومن بدون احتساب مالیات

armin

1393/2/29
fogholadas

mehdi

1393/2/30
اصلا هم فوق العاده نیست. طراحی داخلی و خارجیش 10 سال عقبه
  • t...

    1398/5/28
    گربه دستش به گوشت نمی رسید میگفت پیف پیف بو میده

ali

1393/2/30
واقعا ماشین خوبی هست از کره ها خیلی بهتره

amir

1393/2/30
خیلی خوبه ولی تو این رنج قیمتی هوندا سیویک هم فوق العاده هست.

ارش

1393/2/30
عکس اول که در بالای صفحه گذاشتید مربوط به لنسر است بقیه عکس ها مربوط به مدل های دیگه است

ظاهرا این هم ساخت چین بوده که وارد کردن،تو بخش میتسوبیشی برخی دوستان اطلاعاتی گذاشتن که ظاهرا در چین تولید میشه

البته من به شخصه وقتی دیدم مدل 1/6 اصلا خوشم نیومد طراحیش خیلی ساده بود ولی حد اقل این مدلش بهتره ولی قیمتش بالاست
  • سهیل

    1397/6/18
    دوست عزیز ترا خدا برین تاریخچه میتسوبیشی را بخونین بعد بیان اظهار نظر کنید .. میتسوبیشی صد در صد خودروی ژاپنیه .. و از بهترینهای ژاپنه

MATIN

1393/2/30
در جواب آرش باید بگم عکس اولی مال لنسر 1.6 است و بقیه مال 1.8 بعد اکثر ماشین ها هم توی چین مونتاژمیشن

جوادMG6

1393/2/31
salam be hamegi
too in renj gheymat adam bayad vaghean nashii bashe k MG ba oon hame emkanat va keyfiato vel kone bere lancer ya mazda bekhare k geroontaran va htta ghodrate motoreshoon be MG nemirese. hameye azizan khahesh mikonam khoob tahghigh konid/

کامران

1393/3/1
دوست عزیز جواد mg6 ما از نظرات شما به اندازه کافی در بخش مربوط به ام جی استفاده کردیم، لطف کنید اینجا راحتمون بزارید، گیربکس CVT لنسر، ژاپنی بودنش، اصالتش و.... همه و همه منو قانع میکنه که بهترینه تو این رنج قیمت

فرهاد

1393/3/1
کامران جان این خودرو هم چینی در اومده برو تو بخش خودروهای اینده بازار میتسوبیشی لنسر ،یکی از پیج های فیس بوک هم گفته بود خیلی ها با دلیل گفته بودن
در ضمن گیربکس cvt خدایی حال نمیده چیه اصلا نمی فهمی کی دنده عوض میشه انگار همون دنده اول و پر کنی تا ته فقط سرعتش زیاد بشه همین تیانا رو برو ببین فیلمش و گذاشتن اصلا لذت نداره،من که حال نمی کنم فقط تکنولوژی بالاست به نظر من

MATIN

1393/3/1
آقا جواد خیلی خندیدیم گینس باید اسم شما رو به عنوان اولین کسی که گفته خودرو چینی از ژاپنی باکیفیت تر ثبت کنه بعد 1- ام جی 6 چقدر از این سنگین تره 2- گیربکسش چیه 3- سیکل ترکیبی اش چقدره 4- سیستم صوتی اش چه مارکی هست

MATIN

1393/3/1
راستی آقا جواد دور موتورشون هم مقایسه کنید

کامران

1393/3/2
فرهادجان، بازم من ترجیح میدم ماشینی داشته باشم که اسم بزرگ میتسوبیشی رو داشته باشه حتی اگه تو چین تولید بشه، بجای اینکه ماشینی تحت نام یک شرکت ورشکسته انگلیسی که حالا معلوم نیست خریداران چینی چه بلایی سر این اسم در آوردن. منطقیه دیگه، نه؟

a

1393/3/2
این خودرو ژاپنی هست و مونتاژ چین نیست دوستان نمایندگی ارین موتور رفتن و vin کد رو چک کردن و ساخت ژاپن بوده و خیلی ماشین خوبی هست توی رنج قیمتیش و از کره ها خیلی بهتره
  • سهیل

    1397/6/18
    آقا متین .. من قبل از خرید تحقیقات کردم ..میتسوبیشی تنها خودروی ژاپنی است که تو خود ژاپن ساخته شده و کیفیتش فوق العاده است
    دوما دوستان عزیز اینطوری از روی قیمت قضاون نکنید .. مثلا هیوندا خودروی کره ای که همه میدونیم آلیاژ و کیفتش پاییتره از میتسوبیشی ولی قیمتش گرونتره ..این بخاطر بازار ایرانه .. میتسوبیشی هم بخاطر اصالت و کیفتش خودرو که ژاپنی بوده قیمتش بالاست .. هر گرونی یه دلیل داره ..

ارین

1393/3/2
جناب متین اولا این خودرو چینی نیست بلکه تو چین داره ساخته میشه مثل خیلی از خودروهای دیگه، داستان ام جی و رووی هم از هم جداست که اکثر افراد ازش خبر ندارن،شما هم یکم تحقیق کن
دوم این لنسر جدید برو ببین از نزدیک اصلا چیزی که تو عکس گذاشتن نیست ،فرق داره ،کاری ندارم تو چین داره ساخته میشه یا نه ولی در هر حال ام جی باز سر تره با اینکه من به شخصه هیچکدوم و انتخاب نمی کنم با این قیمت ولی این مشخصات ام جی

تعداد سیلندر 4
تعداد سوپاپ 16
حجم موتور 1796 سی سی,به همراه توربو شارژ
قدرت موتور 160 اسب بخار
حداکثر سرعت 215 کیلومتر در ساعت
شتاب 0 تا 100 8.4 ثانیه
وزن: 1485 کیلوگرم
مصرف سوخت 7.9 لیتر در 100 کیلومتر به صورت ترکیبی


موتور این خودرو 1,8 لیتری توربو شارژر دار بوده و نیرویی معادل 160 اسب بخار قدرت تولید می کند موتور این خودرو 16 سوپاپ بوده و شتاب 0-100 ان حدودا 8/4 ثانیه است،
المانی بودن کلیه سیستم های الکترونیکی و دینامیکی به کار رفته در این خودرو نیز مزیت ان بوده و اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که سیستم انتقال قدرت به کار رفته در این خودرو همانند محصولات لکسس برند AISIS است.
همچنین به علت داشتن مشارکت ب ام و در طراحی این خودرو سیستم تعلیق استفاده شده در این خودرو همانند سیستم تعلیق استفاده شده در خودروی ب ام و سری z می باشد .
ادوات داخلی ام جی 6 ساخت کارخانه جانسون بوده

بماند که از لحاظ موتوری پا به پای ماکسیما و پرادو میره

ماکسیما(سلطان)

1393/3/3
جناب اقای ارین من ماکسی دنده ایی دارم کی گفته mg پابپای ماکسی میاد ماکسیما دنده 1 پر کنه mg نقطه میشه خواهشم اینه که ماشین 6 سیلندر رو با 4سیلندر قیاس نکنید.البته میدونم یه نفر از دوستان داخل اپارات چنین کلیپی رو گإاشته بودن که بعدا شدیدا مورد انتقاد قرار گرفتن.

فرهاد

1393/3/3
کامران عزیز ،انتخاب خودرو کاملا سلیقه ای بوده اما به هر حال من از هر دو خودرو اطلاعاتی دارم ،تو این اشفته بازار هر کسی طبق سلیقه خودش قیمت گذاری می کنه ولی من فکر می کنم ام جی به صرفه تره، از طرفی قدرت بیشتر سایز بزرگتر و طراحی به روز تری داره ،من خودم راجب ام جی تا چند وقت پیش خیلی چیزها نمی دونستم ولی الان دیگه اون تفکر و ندارم ، اما امیدوارم هر کس هر ماشینی دوست داره بخره اما بعضی از حرف ها و ملاک ها از نظر من زیاد قابل قبول نیست

ارین

1393/3/3
جناب سلطان ویدئو های مربوطه هستند ،درسته دنده ای شتابش بالاتره درسته ام جی شتاب اولیه پایینی داره ولی اینکه نقطه میشه یه حرف مسخره است طبق همون ویدئو هایی که میگید هم هیچ کس انتقاد شدیدی نکرده نکنه می خوای بگید الکیه؟ تو شتاب می افته جلو از صفر ویدئو های دیگه هم می تونید ببینید تازه اون مربوط به 550 بوده که شتابش 1 ثانیه بیشتر از 6 بوده،
نقطه میشه؟؟؟؟ خوبه سندش هم که هست باز قبول نمی کنید، ما تا حالا نقطه شدنی ندیدیم

الی

1393/3/3
این مطلب تو همین سایت بوده که توسط یکی از کاربران گذاشته شده،البته من خودم چندین جای دیگه در این مورد با اطلاعات درست تری این مطلب و دیده بودم که متاسفانه اون زمان توجهی نکردم و اسم سایتت فراموشم شده

اما حالا راست یا دروغ ، کلا اینجا ایرانه ،همه هرکاری می کنند که به فروش بالا برسن، چه از محصولات هیوندا و کیا که بخشیش از چین وارد شد کسی هم نفهمید چه الفا رومئو که مشترک با ام جی بود و مونتاژ چین بودن ولی به اسم ایتالیا دادن،چه بخشی از تویوتاها که چند سال پیش باز بعضی ها مونتاژ چین بودن یک سری هم مونتاژ کشورهای دیگه بودن، کمری های تصادفی سرقتی که جای صفر به مردم فروخته شد چه همین میتسو بیشی و ام جی روور که روور سهامش و فروخت به سایک موتور و خود ام جی که حالا محصولاتش و داره تو کارخونه سایک میسازه

به حرف این دلال ها و نمایندگی ها نباید اطمینان کرد،

همین سایت در خصوص خودروی تویوتا یاریس رسما اعلام کرده که در تایلند بوده،بماند که برخی از مدل ها باز از چین وارد شده،محض اطلاع شما باید بگم خیلی از خودروها در کشور چین مونتاژ و حتی ساخته می شوند مانند کیا ،هیوندا،مرسدس،لندرور،فولکس واگن و.... حتی خود ولوو کل سهام خود را به یک شرکت چینی که محصولات خود را با نام جیلی وارد میکنه فروخته، خیلی مطالب هست که شما هنوز از ان خبر نداری ، ژاپن چطور ممکنه با وجود تکنولوژی حال حاضر،با وجود مدلهای تاپ همین میتسوبیشی و دیگر برندها در خود ژاپن در حال تولید نمونه صفر مدل پایه و 2009 خود باشد،کمی فکر کردن به بعضی چیزها ضرر نداره



http://www.carnewschina.com/2011/04/19/shanghai-auto-show-new-soueast-mitsubishi-lancer-ex/


http://www.carnewschina.com/.../shanghai-auto-show-new.../


گفته شده است،

SouEast-Mitsubishi makes various Mitsubishi’s for the Chinese market and makes car under their own SouEast name, all based again on Mitsubishi platforms. The Lancer EX is the newest car from the joint venture. It was unveiled, listed and priced today at the Shanghai Auto Show.
Price starts at 109.800 yuan and ends at 169.800. Engines: 1.8 and 2.0. Transmission: 6-speed manual or CVT.

ترجمه...

SouEast-Mitsubishi انواع میتسوبیشی ها را برای بازار چین تحت نام SouEast می سازد و همه مدل های ساخته شده از پلت فرم میتسوبیشی لنسر است،لنسر Ex جدیدترین اتوموبیل از خانواده سرمایه گذاری مشترک می باشد،که از ان پرده برداری شده است،و همچنین در بازار شانگهای به نمایش گذاشته شده است،قیمت های این خودرو از 109800 یوان چین شروع و تا 169800 به پایان می رسد


اگر به سایت مراجعه کنید عکس ها رو هم می بینید

سایت دوم..

http://www.chinacartimes.com
/.../16l-mitsubishi-lancer.../

گفته..

SouEast-Mitsubishi are planning to boost their China sales with the introduction of a 1.6L Lancer, the eighth generation Lancer was first introduced in 2009 and has not had the sales success that was initially hoped. First engine offerings were 1.8L and 2.0L engines mated to CVT or manual gearboxes, but it is thought that the introduction of a 1.6L engine will take the Lancer to a wider audience with a price that could see it drop through the 100,000rmb bracket.

The last generation Lancer sold relatively well with its smaller displacement engines, perhaps SouEast-Mitsubishi are planning to give the Lancer a second shot in the arm.


ترجمه...


SouEast میتسوبیشی در حال برنامه ریزی برای افزایش فروش خودروهایش در چین با نام لنسر 1,6 لیتری می باشد ،لنسر نسل هشتم برای اولین بار در سال 2009 معرفی شد،ولی انطور که انتظار می رفت به فروش نرسید
اپتدا با موتور 1,8 لیتری و 2 لیتری با دنده دستی cvt عرضه می شد اما تصور می شد معرفی موتور 1,6 لیتری را برای مشتریان گسترده تر و با قیمت پایینتر از طریق تعویض با موتورهای کوچکتر به فروش نسبتا خوبی می رسند.

سایت سوم...

http://www.automotoportal.com/article/made-in-china-mitsubishi-lancer-gets-1-6-and-1-8-liter-engines

متن اصلی،
Made in China Mitsubishi Lancer gets 1.6 and 1.8-liter engines
Although the majority of the Chinese have not had the chance to experience the bone-chrushing Evo, it hasn't bothered the sales of the normal Lancer. The Lancer has carved out a portion for itself in the family sedan market with its space and comfort and the Chinese-made Lancers are going to get more suited for the family man with their new and more frugal engines.

ترجمه....


میتسوبیشی لنسر 1,6 لیتری و 1,8 لیتری ساخت چین

اکثر چینی ها این شانس را نداشته اند که از شاسی های EVO (مربوط به میتسوبیشی) استفاده کنند،انها ناراحت نیستند که لنسر جدید به صورت عادی به فروش نمی رود،
لنسر جدید برای خود یک بخش در خانواده سدان ایجاد کرده است با فضای راحت و ساخته شده در چین،همچنین لنسر می خواهد نامش را برای موتورهای جدید و با صرفه تر به ثبت برساند


امیدوارم این مطالب دلیل قانع کننده ای باشه که این لنسر وارد شده نمونه های ساخته شده در چین است نه مدل های ژاپنی،ژاپن مدل اولوشن با کد X FQ-440 روی خط تولید داره نه همچین نمونه های ضعیف و بدون اپشن، از انجایی که توان رقابت با خودروهای بازار و نداشت نمونه 1,8 لیتری با اپشن های بیشتر و وارد کردند

جهان

1393/3/3
ماکسیما واقعا یک خودروی با کیفیت و پر قدرته،ما خودمون داشتیم ،کسایی که داشتن می دونن چیه واقعا خودروی با اصالتیه ، اما انصافا یه چیزی هم نگفتنش بی انصافیه، اقا من نمی دونم ام جی چطور ماشینیه سوارم نشدم ولی تو سربالایی بلوار دانشجو ولنجک با یه ازرا کنارش داشت می رفت و کم نمی اورد، یک بارم با سوناتای 6 سیلندر تو همت جلومون بود واقعا نمی شد ازش جلو زد یعنی قشنگ صدای موتور و می شنیدی داره به سوناتا فشار میاد ،من نمی دونم موتور این ماشین چیه که با 1,8 انقدر تو دور پر قدرت میشه البته شنیدم موتورش توسط جنرال موتورز طراحی شده، ولی در جواب سالار،سلطان ماکسیمای عزیز باید بگم ماکسیمای دنده ای که یه چیز دیگست ولی الان دیگه بحث 6 سیلندر نیست چون اپتیما 2011 و سوناتا رو با چشم دیدم که با ام جی تو کورس بودن و خدایی ام جی جلوتر بوده،یه کلیپ هم دیدم که با پرادو و ماکسیما کورس میندازه اولش عقبه 10متری ولی تو دور میرسه ،ولی به نظر من برتری با ام جی که با اون موتور میتونه با گنده ها کل کل کنه واقعا افرین داره،حتی اگه چینی باشه که دقیق نمی دونم هست یا نیست چون حرف زیاده راجب این ماشین

mashin baz

1393/3/4
با سلام به همه
تا کنون هیچ کمپانی خودرو ساز ژاپنی ، تاکید میکنم هیچ کمپانی خودروساز ژاپن در کشور چین خودرویی مونتاژ و یا تولید نکرده است . همچین هیچ اعلام همکاری از ژاپن برای تولید با نام و برند ژاپن(تویوتا،مزدا،نیسان، میتسوبیشی) در چین صورت نگرفته است .
کلیه مطالب و شایعات کاملا اشتباه و کذب محض است .
والسلام

مجيد

1393/3/4
من ام جي 550 دارم، يه خاكستري اش رو سال 2010 گرفتم دو سال نگه داشتم، سال 2012 يه سفيدش رو گرفتم.
هيچ جا نمي گذاره آدم رو... شتاب و سرعت و لايي كشي و كورس و پر رو بازي و كل كل با همه بكنيد!!
من فقط يه بار حريف يه موهاوي هشت سيلندر نشدم هر چي گاز دادم و معكوس كشيدم بهش نرسيدم، مثل باد مي رفت!! ولي تو رنج خودش خيلي ماهه... سربالايي و سرپاييني و فول سرنشين و خالي و اين چيزا هم حاليش نيست... مي چسبه به زمين و منتظر فرمان است!
اتاقش هم كوچكترين صدايي نداره...
ازش راضي ام.. الان دارم به يه ماشين جديد فكر مي كنم و چند روزه اين سايت رو زير و رو مي كنم واسه يه ماشين جديد... مي ترسم آخرش برسم به ام6
:)

ارش

1393/3/4
ماشین باز ما چندین جا دیدیم این موضوع و لطفا شما اگه اطلاعاتی داری که سایت های خودرو رو زیر سوال میبری و میگی کذب و دروغه به ما هم بگو ،به حرف شما نیست که بگی شایعه است ، وقتی دلایلی وجود داره که این ماشین تو چین ساخته شده

a

1393/3/4
این لینک دیکد vin خودروهای میتوبیشی هست همینطور که میبنید توی بخش Assembly Plant هیچ اثری از چین نیست

https://mcarsstatic.cachefly.net/pdf/owners/support/vin-information/14VINs.pdf

farzin

1393/3/5
من يه خسته نباشيد خدمت " الي " عرض ميكنم بابت اينهمه اطلاعاتي كه اومده نوشته!!!

mashin baz

1393/3/6
با درود فراوان
این هم جواب دندان شکن و مدرک محکم برای کسانی که به دلیل بی اطلاعی و یا به دلیل اغراض و امراض شخصی سعی در گمراه کردن ملت دارند :
http://wiki.answers.com/Q/Which_country_produces_Mitsubishi_cars?#slide=1
محصولات میتسوبیشی فقط در کشور ژاپن و آمریکا تولید میشود .( از سایت ویکی پدیا بالاتر هم داریم ؟!! )
http://www.carsdirect.com/car-buying/where-are-mitsubishi-cars-built
همکاری میتسوبیشی تنها با کمپانی کرایسلر آمریکا میباشد .
http://www.mitsubishi-motors.com/en/products/index.html
میتسوبیشی هم لنسر اوو و هم لنسر ای ایکس را در ژاپن تولید میکند .
http://www.mitsubishi-motors.com/en/products/galant_fortis/index.html
این هم لنسر جدید که وارد بازار ایران شده :
http://www.new-lancer.com/gene/en/top/index.php
این هم برای محکم کاری و تیر خلاص :
http://www.ask.com/answers/140825281/where-are-mitsubishi-cars-made
بدرود

ارین

1393/3/6
ماشین باز عزیز، اولا ویکیپدیا توسط کاربران کامل میشه،تنها موارد مهم داخلش وجود داره و به صورت کلی
این اطلاعات راجب خود شرکت مادر ،شرکت اصلی میتسو بیشی بوده، نمونه 2014 الان داره داخل ژاپن تولید میشه درسته حتی در بازار اروپا در حال تبلیغات بوده و داره به فروش می رسه، اما این مدل که تو ایران نمونه 2009 این خودرو بوده از طرفی بقیه سایت ها دارن دروغ میگن،کمپانی که خودش اعلام کرده موتور 1/6 و 1/8 جدید با گیرباکس cvt روش نصب کرده دروغ میگن؟؟؟ میتسوبیشی فقط با کرایسلر همکاری داره؟ پس این همه خودروی چینی چطور دارن از تکنولوژی و موتور های این شرکت استفاده میکنن؟ خود شرکت چینی اعلام کرده که کاملا از همان پلت فرم میتسوبیشی استفاده کرده ولی موتورها به خصوص 1/6 تو چین ساخته شده و به ثبت رسیده همه چی دروغه؟ شما مطالب برند اصلی میتسوبیشی و در اختیار داری فقط

در ضمن اینجا کسی قصد گمراه کردن کسی و نداره،اطلاعاتی هست که وجود داره برخی از دوستانم در اختیار همه قرار می دن ،هر کس به اندازه خودش باید تحقیق کنه راست و دروغ هارو کنار هم بزاره ،من خودم تنها به حرف نمایندگی،فروشندگان خودرو و... که اکثرا اطلاعات درستی ندارن و یک سری مطالب کلی می دونن اکتفا نمی کنم شما اگه مردم ایرانم در نظر بگیری اطلاعاتشون صفر بوده ما هنوز خیلی چیزا برامون ارزو مونده تا یک ماشین می بینیم کف می کنیم ، در صورتی که در کشورهای اروپایی نگاهی کاربردی به ماشین میشه و انقدر خودروهای عادی ، برای مردم حکم یک سوپر اسپورت و نداره

شما مختاری هرطور که خودت دوست داری عمل کنی اصلا این خودرو اخرین پیچش تو ژاپن بسته شده بهترین خودروی بازاره ،شما بخر مبارکت باشه

ارین

1393/3/6
دوستان اصلا همه حرف ها دروغ، این سایت خود میتسوبیشی ژاپن،صفحه اصلی شما برید تو قسمت محصولات مدل لنسر و انتخاب کنید ببینید جز مدل Evolution و لنسر عادی که ارزون ترین حالت موتور 2000 ,148 اسب بخاری روش نصبه با چنین مشخصاتی که تو ایرانه وجود داره یا نه!
اینکه دیگه دروغ نیست؟!
اما چندین سایت اعلام کردن که با سند و مدرک و عکس که اقا این موتورهای جدید ساخته شده شده تو چینه حالا بعضی ها نمی خوان قبول کنند،در ضمن جناب ماشین باز بد نیست یک نگاهی به اینکه با چند تا از کارخانه ها تو چین داره همکاری میکنه بندازی تا فکر نکنی فقط با کرایسلر امریکاست

https://www.mitsubishicars.com

amin

1393/3/7
به نظر منم ساخت چین نیست چون من تو سایت میتسوبیشی روسیه، ترکیه و یک سری کشورهای اروپا شرقی رفتم با همین موتور عرضه می شه یعنی همه این کشورها از چین وارد می کنند؟

علی

1393/3/7
متاسفانه نتونسته تو عرضه جهانیش فروش خوبی داشته باشه و طراحی عقبش و شتابش چنگی به دل نمیزنه اگرم تو کیفیت حرفی برای گفتن داشته باشه تو این رنج قیمتی بنظر من کرولا 2014 انتخاب عاقلانه تریه...

hamed

1393/3/8
من دیگه سر در نمیارم.اینجا و تو بعضی از سایتهایی دیگه افراد کامنت میذارن که این ماشین مونتاژ چین هست و ...
اما تو سایت آرین موتور روی عکس میتسوبیشی زده ساخت ژاپن...
واقعا گیج شدم...
فقط از سایت خودرو بانک درخواست میکنم به این موضوع رسیدگی کنن و نتیجه رو بگن...
چون من خودم خیلی از برند میتسوبیشی و مخصوصا مدل لنسر خوشم میاد...

reza

1393/3/9
این موتور 1.8 روی لنسر طراحی سال 2007 است. مدل 2014 با این موتور ساخته نشده. در سایت outoevolution که بسیار سایت معتبریه همه ی مدارک موجوده. قطعا این خودرو یک خودروی صد درصد ژاپنی و با کیفیته. میتسوبیشی در ایران با مدل های گالانت و لنسر قبلا خودشو به طور جد ثابت کرده!!!1

کامران

1393/3/9
والا آدم دیوونه میشه، به قول دوستی نمیدونم هر روز آگاه تر میشم یا نا آگاه تر، منافع بعضیا اینه که ثابت کنن این ماشین چینیه، منافع بعضیا هم اینه که ثابت کنن ژاپنیه، خداوکیلی یه ماشین خوب و با کیفیت تو این رنج قیمت معرفی کنید دیگه بابا

NPA

1393/3/10
میتسوبیشی برند معتبر و جونداری هست ولی متاسفانه مثل همه برندها بواسطه برند زدگی ما ایرانیها ، واردکنندهها خوب سود میکنند . در ضمن تمام برندهایی که برای مصرف در چین ، خاورمیانه و آفریقا و حتی آمریکای لاتین ، در چین تولید میشند. در آدرس زیر مشخصه و میتسوبیشی هم مستثنی نیست .
http://chinaautoweb.com/foreign-brands/
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Mitsubishi-Lancer-EX/2013-2014-/886
http://chinaautoweb.com/car-models/mitsubishi-lancer-ex/

Arash

1393/3/12
من نمی دونم چرا بعضی ها الکی تعصب دارن!!!!

من هر دو نظرات و خوندم و دیدم، اول اینکه هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه، به حرف نمایندگی نیست، دوم شواهد و گفته های کسانی که میگن چین بیشتر و محکم تره، الان ایران با چین همکاری میکنه و برای ایران چین خیلی گزینه اقتصادی تر حساب میشه، از طرفی تهصب بیخود روی ژاپنی بودن بعضی ها و حرفهایی که میزنن ادم و به شک میندازه،کی گفته تو چین میتسوبیشی و هیچ خودروساز ژاپنی فعالیت نمیکنه؟؟؟ موارد جالب تر با وجود سایت کارخانه تولیدی و جالب تر خود سایت میتسوبیشی که اعلام کرده در چین فعالیت داره بعضی ها باز قبول نمیکنن که دیگه ادم میمونه چی بگه

فرشاد

1393/3/15
با عرض سلام خدمت عزیزان عرض میکنم که لنسر در همه مدلهاش چه لنسر معمولی و چه لنسرex کاملا ساخت ژاپنه و برای تحقیق به سایت www.drivearabia.com مراجعه فرمائید

Arash

1393/3/17
فرشاد جان ،این سایتی که شما گذاشتی نمونه ژاپنی این خودرو است
مدل لنسر عادی از 2004 ساخته شده تا 2012 اما با این شکل و موتور نیستند 1300 -1500-2000 موتورهای نصب شدن ،
در مدل Ex که 2009 داره موتورهای 1500 -2000 نصب شده، در حال حاضر هم اگه به سایت خود میتسوبیشی که دیگه بالاتر از این سایت نیست مراجعه کنی خود شرکت اصلی تنها نمونه های ساخته شده در ژاپن در حال حاضر و مشاهده می کنی،اما نمونه 2009 با موتور 1600 و 1800 ساخته چین بوده ادرس تمام سایت هام در کامنت های قبلی میتونی ببینی

Arash

1393/3/17
اقا رضا اصلا حرف های شما درست، این موتور همون موتور 1800 سال 2007 ،این خودرو الان داره تو ژاپن تولید میشه؟؟؟ یعنی خودروی 2007 همین الان روی خط تولید تو ژاپنه؟ سال 2007 لنسر گیرباکس cvt نصب کرده بوده؟ یعنی تو اون سال انقدر تکنولوژی موتورش بالا بوده؟؟؟؟

عزیزم حتی اگه این نمونه ها در حال حاضر ساخته بشن مطمئن باش تو ژاپن نیست،بعد من نمی دونم چرا انقدر قبول کردنش سخته؟ این موتورهای جدید ساخته چینه با تمامی مدارک،حالا اگه این خودروها طبق چیزی که ما ندیدیم از ژاپن داره اورده میشه وقتی تو چین وجود داره یکم بحث برانگیزه، مدل sax بله برای ژاپنه ،لنسر و گالانت قدیم بله،ولی وقتی اعلام شده این موتورها ساخته شده توسط چینه دیگه من نمی دونم چه بحثی می مونه!!! شما چرا فکر میکنید اگر هر چیزی تو چین باشه قرار بد باشه؟

احمد

1393/3/18
با سلام،آرش جان به سایتی که آقافرشاد فرمودن سرزدم لنسر مدل ساده و exرا زده ساخت ژاپن و لنسر فوریتس را زده ساخت تایوان و وانتا زده تایلند و 1نوع شاسی بلندا زده ساخت چین و کرولا را زده تایوان و تویوتا یاریسا زده تایلند و هیوندای آی20آ زده ساخت هند و بنظر سایت بسیار کامل و جالبیه و اگه با گمرک بندرعباس هم تماس بگیرید گواهی مبدأ لنسرا ژاپن اعلام میکنن بخش ارزیابی خودرو

حمید

1393/3/18
سایت جالبیه و حتی206آ زده ساخت فرانسه و ایران و اطلاعاتش بسیار کامله

تالار خودرو

1393/3/18
احمد جان ببین این همین سایتی که شما و دوست دیگر گفتن

تو قسمت لنسر چند بخش میاد که یکی مربوط به مدل 2013 -2014 یکی دیگه مدل
Evolution و بخش دیگه مربوط به سالهای 2004 تا 2012 هستند، مدل وارد شده نمونه های 2009 هستند که ما فعلا کاری نداریم،طبق گفته سایت مدل 2013 و 2014 با دو موتور 1600 4 دنده اتوماتیک خطی و موتور 2000 با گیرباکس cvt اتوماتیک هستند که هیچکدام نمونه های وارد شده نیستند،
در قسمت اوولیشن که اصلا بحثی نیست
در قسمت لنسر Ex دو گروه داره یکی مربوط به سال 2004 تا 2012 که اصلا این مدل با طراحی و موتور وارد نشده و اصل طراحی مربوط به سال 2004

تنها یک بخش Ex که مربوط به سال 2008 تا 2014 که یکی موتور 1500 5دنده دستی 4 دنده اتومات با 105 اسب بخار یکی 2000 5 دنده دستی گیرباکس cvt با 152 اسب بخار که تا 2011 تولید شده

فقط یک نمونه 1800 داره که ساخت تایوان بوده ، هیچکدام از مدلها نمونه های وارد شده با موتور 1600 دنده دستی با گیرباکس cvt و 1800 اتوماتیک با گیرباکس cvt با این قدرت ها نیستند ولی شما می تونید در سایتهای چین این دو موتور و مشاهده کنید و اینکه اعلام شده توسط شرکت چینی به ثبت رسیده ،از طرفی خود سایت اصلی میتسوبیشی اگر نگاه کنید تنها مدل 2013-2014 Ex و عادی را داره تولید میکنه که باز مشخصات انها مثل نمونه وارد شده نیست،دیگه بالاتر از این سایت گه وجود نداره،گول حرف نمایندگی و گمرک و نخورید خیلی از این افراد حتی کوچکترین اطلاعاتی ندارند فقط به شنیده ها اکتفا کردن ،از اون طرف میشه این چیزهارو پوشاند، مگر دلیل و مدرک قانع کننده بیارن در غیر این صورت شواهد گواه این ماجراست که این خودروها گرچه تاییدیه از ژاپن دارن ولی از چین با موتورهای ساخته شده در این کشور وارد شدند


http://www.carnewschina.com/2011/04/19/shanghai-auto-show-new-soueast-mitsubishi-lancer-ex/

http://www.carnewschina.com/.../shanghai-auto-show-new.../

http://www.chinacartimes.com/.../16l-mitsubishi-lancer.../


http://www.automotoportal.com/article/made-in-china-mitsubishi-lancer-gets-1

حالا من ترجمه نوشته ها رو هم براتون می نویسم



http://www.carnewschina.com/2011/04/19/shanghai-auto-show-new-soueast-mitsubishi-lancer-ex/


http://www.carnewschina.com/.../shanghai-auto-show-new.../


گفته شده است،

SouEast-Mitsubishi makes various Mitsubishi’s for the Chinese market and makes car under their own SouEast name, all based again on Mitsubishi platforms. The Lancer EX is the newest car from the joint venture. It was unveiled, listed and priced today at the Shanghai Auto Show.
Price starts at 109.800 yuan and ends at 169.800. Engines: 1.8 and 2.0. Transmission: 6-speed manual or CVT.

ترجمه...

SouEast-Mitsubishi انواع میتسوبیشی ها را برای بازار چین تحت نام SouEast می سازد و همه مدل های ساخته شده از پلت فرم میتسوبیشی لنسر است،لنسر Ex جدیدترین اتوموبیل از خانواده سرمایه گذاری مشترک می باشد،که از ان پرده برداری شده است،و همچنین در بازار شانگهای به نمایش گذاشته شده است،قیمت های این خودرو از 109800 یوان چین شروع و تا 169800 به پایان می رسد


اگر به سایت مراجعه کنید عکس ها رو هم می بینید

سایت دوم..

http://www.chinacartimes.com
/.../16l-mitsubishi-lancer.../

گفته..

SouEast-Mitsubishi are planning to boost their China sales with the introduction of a 1.6L Lancer, the eighth generation Lancer was first introduced in 2009 and has not had the sales success that was initially hoped. First engine offerings were 1.8L and 2.0L engines mated to CVT or manual gearboxes, but it is thought that the introduction of a 1.6L engine will take the Lancer to a wider audience with a price that could see it drop through the 100,000rmb bracket.

The last generation Lancer sold relatively well with its smaller displacement engines, perhaps SouEast-Mitsubishi are planning to give the Lancer a second shot in the arm.


ترجمه...


SouEast میتسوبیشی در حال برنامه ریزی برای افزایش فروش خودروهایش در چین با نام لنسر 1,6 لیتری می باشد ،لنسر نسل هشتم برای اولین بار در سال 2009 معرفی شد،ولی انطور که انتظار می رفت به فروش نرسید
اپتدا با موتور 1,8 لیتری و 2 لیتری با دنده دستی cvt عرضه می شد اما تصور می شد معرفی موتور 1,6 لیتری را برای مشتریان گسترده تر و با قیمت پایینتر از طریق تعویض با موتورهای کوچکتر به فروش نسبتا خوبی می رسند.

سایت سوم...

http://www.automotoportal.com/article/made-in-china-mitsubishi-lancer-gets-1-6-and-1-8-liter-engines

متن اصلی،
Made in China Mitsubishi Lancer gets 1.6 and 1.8-liter engines
Although the majority of the Chinese have not had the chance to experience the bone-chrushing Evo, it hasn't bothered the sales of the normal Lancer. The Lancer has carved out a portion for itself in the family sedan market with its space and comfort and the Chinese-made Lancers are going to get more suited for the family man with their new and more frugal engines.

ترجمه....


میتسوبیشی لنسر 1,6 لیتری و 1,8 لیتری ساخت چین

اکثر چینی ها این شانس را نداشته اند که از شاسی های EVO (مربوط به میتسوبیشی) استفاده کنند،انها ناراحت نیستند که لنسر جدید به صورت عادی به فروش نمی رود،
لنسر جدید برای خود یک بخش در خانواده سدان ایجاد کرده است با فضای راحت و ساخته شده در چین،همچنین لنسر می خواهد نامش را برای موتورهای جدید و با صرفه تر به ثبت برساند

ابراهیم

1393/3/19
باسلام،اینکه خودرویی تحت لیسانس در چین مونتاژ شود خیلی معموله و بسیار رایج و در دنیای امروز پنهان کردن همچین موضوعی نه عاقلانس و نه ممکن و اینکه ژاپنیها اهل دروغ و دغل نیستن هم کاملا صحیحه،این خودرو بنا بر گفته نماینده رسمی میتسوبیشی در کویت ساخت ژاپنه و اگر هم در چین تولید داشته باشه مختص بازار چینه فقط نه صادرات مانند مونتاژ مزدا3در ایران فقط برای بازار ایران و این شماره نمایندگی بسیار قدیمیه میتسوبیشی در کویته الملا گروپ0096524730733

Arash

1393/3/19
ابراهیم جان حرف شما صحیح ،هیچ کسی منکر این قضیه نیست اما به شرطی که دقیقا با همون مشخصه ها باشن،برای مثال شاید در کیویت مثل سایت درایو عربیا خودروهایی که در ژاپن تولید شده وجود داره ، اما این نمونه ها با نمونه موتورهای چینی یکسان هستند نه مدل های ژاپنی

اگر اطلاعاتی وجود داره که این موتورها با این مشخصات در ژاپن تولید شده بگید همه دوستان قبول خواهند کرد در غیر این صورت شواهد چیز دیگه ای نشون میده

ابراهيم

1393/3/20
با عرض سلام،اینکه شرکت آرین موتور نمایندگی رسمی باشه و حرفاش قابل اعتماد باشه مشکوکه و تأکید میکنم نمایندگی رسمی نه اسمی ولی نمایندگی رسمی میتسوبیشی در کویت سابقه45ساله داره و یک ناظر مقیم از طرف شرکت میتسوبیشی در این نمایندگی وجود داره و انواع و اقسام ماشینهای سبک و سنگین تولیدی میتسوبیشی با لوازم یدکی اصلی فراوان بفروش میرسه که در کشورهای تایوان و تایلند و چین و ژاپن مونتاژ میشه و از شخص ناظر که پرسیدم گفت لنسرex 1600 با مشخصات آرین موتور ساخت ژاپنه پس ظاهرا باید دم خروسا باور کنیم تا قسم خورده بشه

محسن

1393/3/20
به سایتی که فرمودید مراجعه کردم و تازه متوجه میشیم که علت هجوم به لنسر چیه و کین لنسر اگه تو چین هم مونتاژ بشه از شخصیت و آبروش کم نمیشه و اگه به قیمت اکسنت فول توجه کنید در خلیج قیمتش از لنسر ساده کمتره ولی اینجا حدود ده ملیون از لنسر گرانتره و دلیل این همه هجوم به لنسر مشخصه

amir

1393/3/21
لنسر حتی اگه مونتاژ چینم باشه باز اصلاتش ژاپنی هست

حسین

1393/3/21
عزیزان سایت آرین موتور که مراجعه فرمایید لنسر1800را نوشته ساخت ژاپن ولی 1600 را فقط پرچم ژاپن را زده و ساخت زاپن را از رو مشخصات حذف کرده و بطور حتم مونتاژ چینه چون

مهدی

1393/4/1
من 1800cc رو گرفتم . البته فقط آوردمش منزل چون هنوز مجوز پلاک 1800 صادر نشده . مسئولین آرین موتور گفتند تا 10 روز دیگه یعنی 10 تیر صادر میشه. البته ماشین رو با خودروبر آوردم منزل.بعد بازی ایران آرژانتین چون گفتم خیابونها خلوته با کلی ترس و لرز رفتم بیرون 20 لیتر بنزین زدم چون 1 لیتر هم بنزین نداشت. در مورد ژاپنی بودنش روی یکی از اون کاغذهائی که روی شیشه میچسبونن (از همون کاغذهائی که بد دهنت سرویس میشه تا بکنیشون) کلی اطلاعات نوشته (به انگلیسی و ژاپنی) در آخر هم یک made in japan نوشته . ولی روی بدنه ماشین اگه جائی ممکنه بزنه من نمیدونم اگه میدونین بگین من نگاه کنم. سوالی هم بود من در خدمتم

فرشاد

1393/4/2
سلام مهدی جان ماشین تست نکردی اصلا؟!؟ شتاب؟! سواری؟ آپشن؟هندلینگ!؟ اینارو اگه تست کردی ی توضیح کوچیک بدی ممنونت میشم

مهدی

1393/4/2
سلام فرشاد جان. والا نه به تست اونجوری هنوز نرسیدم فقط از نظر امکانات به نظر من کسری ندارد ولی رانندگی باید فرصت بدید پلاکش بیاد. فقط چیزی که فهمیدم شتابش خوب نبود شاید برای گریبکسش باشه که cvt هستش.

ابراهیم

1393/4/2
مبارکت باشه آقامهدی،میتسوبیشی که در ژاپن تولید میشن جایی در بدنه حک نشده که ساخت ژاپنه مانندasx یا پاجرو یا لنسر ولی تولیدیهای چین و تایوان حک شده مانند لنسر فوریتس ساخت تایوان یا نوعی شاسی بلند ساخت چین

مهدی

1393/4/3
ابراهیم جان ممنون. والا میگم من فقط رو کاغذی که به شیشه چسبونده بودند دیدم نوشته made in japan. از لحاظ امکانات و آپشن خدائیش کامله (بی تعصب میگم) شیفت ترونیک هستش (دنده پشت فرمان) گرمکن صندلی - کولر دیجیتال - کیلس (مدل پورشه ای) مثل تویوتا دکمه ای نیست یک سوئیچ روی ماشین هست که در نمیاد یعنی یک قلمبه گی هستش که به جای سوئیچ نصب شده و شما باید بچرخونیش تا ماشین رو بشه ولی در نمیاد از جاش - دوربین دنده عقب - سنسور پارک - سانروف (اینو برای این گفتم چون ماشینهای همرده ژاپنی مثل سیویک یا کرولا بعضی هاشون دارند بعضی هاشون ندارند) دکمه کنترل پایداری - کروز کنترل - کنترل صوتی روی فرمان - آینه برقی - فرمان گیر صوتی برای شماره گرفتن و (هنوز تنظیمش نکردم ببینم چجوریه ظاهرا دستور صوتی میگیره) - مانیتور بزرگ
- شیشه شور چراغهای جلو (که البته من هیچ وقت نفهمیدم واقعا فایدش چیه) بال عقب و رکاب و فلاپ اسپورت برای عقب و جلوی ماشین - رینگ 18 (حتی زاپاس هم رینگ 18 هستش که البته باعث کوچک شدن صندوق عقب شده) - لاستیک دانلوپ ژاپن - صندلی برقی راننده - چرخش چراغها در پیچ (البته هنوز امتحان نکردم این مورد رو ولی گفتند داره) - دیگه یادم نیست...
اما نکاتی که خیلی به چشم من اومد: سیستم صوتی بی نظیر، یعنی من با وجود اینکه میدونستم سیستم صوتی 8 بلندگو هستش + 1 ساب ووفر توقع صدای خیلی خوبی داشتم ولی وجدانا نه تا این حد. ولوم صدا تا 45 میتونه بالا بره که خدائیش بدون تعصب کوچکترین نویزی یا خش خشی هم توی صدا در همین ولوم به وجود نمیاد، و حجم صدا هم وحشتناکه. یعنی واقعا تفاوت کار یک برند حرفه ای مثل rockford رو با نصاب های خیابون سورنا و سیستم هائی که میبندند متوجه میشید - usb ضبط جای خیلی بد دیدی نصب شده بالای داشبورد که تو خود آرین موتور نمیدونستند کجاشه بعد از کلی گشتن پیداش کردم و نکته بعدی اینکه در خواندن فلش mp3 خیلی ناز داره. یعنی من یک فولدر داشتم که توش یکسری آهنگ بود با کیفیت های مختلف وقتی میرسید به اون فولدر خود به خود ریست میشد و نمیتونست اون فولدر رو بخونه در حالی که ضبط پایونیر پرایدم مثل بنز میخونه اون رو. راهنمای روی آینه نداره. آینه های هم برقی جمع نمیشه البته تنظیم برقی میشوند. شیشه ها که بالاست صدای بیرون اصلا تو نمیاد ولی صدای موتور چرا از 3000 بیشتر گاز میدید توی اتاق میاد. راستی صدای بوقش هم خیلی خفنه !!!!! همین دیگه من فقط باهاش یک دور کوچیک زدم که بهش گاز دادم اصلا شتاب نگرفتم البته تو حالت اتوماتیک. یک سراتو داشتم قبل این خیلی وحشی تر بود شاید واسه گریبکس cvt باشه نمیدونم. البته میگم هنوز زیاد سر به سرش نذاشتم. ببخشید سرتون رو درد آوردم. یا علی

امین

1393/4/3
مبارکت باشه اقا مهدی ، ممنون از توضیحاتت

ابراهیم

1393/4/3
لنسر تیپ1 هم بدون امکانات هم که خرید کنین ماشین خیلی خوبیه و لوازم یدکی گرونی داره ولی قطعات مصرفیش خیلی دیر خراب میشه و صدای موتور در حرکت خیلی کم وارد کابین میشه و در حالت ایستاده طبیعیه که صدا شنیده بشه و کلا ماشین کم عیب و نقصیه

فرشاد

1393/4/4
آقا مهدی خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتی و راجب ماشینت توضیح دادی ببخشید اینقد اذیتت میکنیم:-) یکم دیگه هم اذیتت کنیم ببینیم چی میشه:-) سواریش نسبت به سراتو نرم تر بود!؟! صندلی خوب آدمو میگیره؟!؟ راستی گیربکس cvt کلا شتاب اولیه ضعیفی داره تینا منم cvtهست ولی وقتی دور ثابت میشه وحشی میشه خوشبختانه رو این تیپ لنسرا حالت ۶ دنده دستی هم هست که حس اسپورت خیلی القا میکنه حالا ایشالا پلاکش اومد ی دوری باهاش زدی ی توضیح راجب شتابش بگی بازم ممنونت میشم راستی اصلا یادم رف:-) مبارکت باش ایشاله چرخش واست بچرخه

مهدی

1393/4/4
1- امین جان ممنون بابت تبریکت دوست عزیز
2-فرشاد جان اصلا من سراتو رو فروخنم به خاطر خشکی وحشتناکی که داشت، جدی میگم سراتوی صفر 1600 گرفتم فقط باهاش 280 تا تک کیلومتر رانندگی کردم ، اصلا این ماشین چیزی به اسم کمک نداشت انگار. صندلی هاش هم اصلا راحت نبود. من قبلش یک 206 sd v8 داشتم که خیلی اذیتم کرد و همش خراب میشد دیگه پشت دستم رو داغ کردم ماشین ایرانی نگیرم وگرنه فکر نکن خیلی وضع مالیم خوبه و ... ولی خدائیش نرمی 206 و راحتی صندلیش از سراتو بهتر بود. واسم خیلی جالب که دقیقا در مورد 2 نکته ای سوال کردی که به خاطرش سراتو رو فروختم. راحتی صندلیش که اصلا با سراتو قابل مقایسه نیست ولی در مورد نرمی خود ماشین هنوز نمیتونم جواب بدم.هر چند با رینگ 18 نباید خیلی ماشین نرمی باشه چون فاق لاستیک خیلی کوتاه شده. در مورد شتاب و اینها هم اگه قسمت بود که نفروشمش چشم . راستش خیلی دوستش دارم و ازش خوشم میاد ولی من عید عروسیمه و هنوز فکری به حال خونه نکردم البته یک خونه کرج دارم که 200 می ارزه همش 2 دل هستم اینو بفروشم اونم بفروشم بزارم روش تهران یک خونه بخرم. از یک طرفم دلم میگه سوار شو 5-6 ماه دیگه فوقش با چند تومن ضرر میفروشی. ولی خوب آدم عاقل این کار رو نمیکنه. البته شاید تا اونموقع یک کم پول هم دستم بیاد و نیاز به فروش این نباشه ولی بدجوری 2 دلم. موقع فروش سراتو اصلا این حس بد رو که دارم ماشین رو میفروشم نداشتم. ببخشید رنجنامه شد :)
3- آقا ابراهیم گل یک چیزی گفتی که دلم رو یک کمی لرزوند که باز 2 دل بودن ام رو درباره نگهداشتن ماشین بیشتر کرد. گفتی قیمت لوازم یدکیش گرونه. میدونی که تو ایران گارانتی معنی نداره.اون آرین موتوری که من دیدم بعید میدونم حالا حالا ها بتونه خدمات خوبی بده. بدیش هم اینه که هنوز فکر کنم تو بازار به صورت آزاد قطعات یدکیش هم نیومده.
راستی یک چیزی هم واسم جالب بود. تو این بخش خیلی از دوستان رو دیدم مثل آقا آرش که به شدت وقت گذاشتن تا به طرفداران این ماشین ثابت کنند که این ماشین چینیه. خدا شاهده من هیچ تعصبی رو این برند ندارم، ولی خدائیش جالبه برام. اصلا چینی . اصلا بد. بابا بزار طرف حالش رو بکنه شما چه اصراری داری بگی اون چیزی که تو ازش خوشت میاد فلان و بهمانه. شما از تویوتا یا هیوندای یا بنز یا ... خوشت میاد برو تو همون صفحه نظراتی بزار که انرژی مثبت میده. اینجا از کل نظرات حدود 50% کل کل بین دوستان سر ژاپنی بودن یا چینی بودن این ماشین بودش. زیاد نکته ای که بشه بهش اسناد کرد یا ازش چیزی یاد گرفت یا نکته ای بفهمی که به درد دارندگان این ماشین یا کسانی که تصمیم دارند این ماشین رو بخرند نیست.
یا علی

مهدی

1393/4/4
بعد از ارسال متن دیدم چند تا غلط املائی داشتم، شرمنده

ابراهیم

1393/4/4
لوازم یدکی میتسوبیشی نسبت به بقیه ژاپنیها گرونتره نه بخاطر کمیاب بودنشه حتی در دبی و کویت هم همینطوره ولی بسیار با دوامه بطور مثال ماشینای کره ای تو هوای گردوخاکی خلیج در عرض یکسال چراغهای جلوش مات و سابیده میشه ولی میتسوبیشی تا چندسالا دوام داره و دوستانی که میگن این ماشین ساخت چینه مثل کسانی هستن که در کشوری دیگه بگن مزدا3 و ماکسیما و ویتارا کلا ساخت ایرانه و خب معلومه که از نظر روانی ژاپنی بودن ارجحه و این ماشین جا پا باز کنه رقیب کره ای نداره

ali

1393/4/4
منم یک لنسر ثبت نام کردم

مهدی

1393/4/6
داداش مبارکت باشه. ایشالله چرخش برات بچرخه

ارش

1393/4/8
سلام مهدی جان،تبریک میگم دوست من
عزیزم اینجا بحثی راجب خوب یا بد بودن این ماشین نبوده،بحث از جایی شروع شد که برخی دوستان اطلاعاتی که در اختیارشون قرار گرفته بود و منکر می شدن، ببینید تو این اشفته بازار نباید کسی هرکاری دلش خواست انجام بده و از بی اطلاعاتی مردم سوء استفاده کنه،از اول فقط برای اینکه اعلام شد موتور در نظر گرفته ساخت ژاپن بوده برخی دوستان واکنش نشون دادن و تعصب الکی داشتن که نه این ماشین ژاپنیه در صورتی که همچین مشخصات موتوری این حجم این توان در سایت ژاپن یافت نمیشه ولی در چین برابری میکنه، و مطمئن باشید اگر نمایندگی اعلام می کرد این موضوع رو در فروش این خودرو به مشکل می خورد، اینجا هم اگر حرفی زده شده فقط برای این بود که مردم اگاه باشن،نمایندگی و واردکننده ها به فکر من و شما نیستند، همه کار هم انجام میدن که بازار فروش و به دست بگیرن،مردم ایران هم که فقط یک اسم میشناسن فقط. در هر صورت مبارکتون باشه، من خودم فهمیدم باید تو ایران هیچ حرفی زده نشه و همه تو حال و هوای خودشون باشن.

کامران

1393/4/10
آرش جان میشه بگی پیشنهاد شما تو این رنج قیمت چیه؟؟؟

اشکان

1393/4/10
باسلام خدمت دوستان عزیزم،دوست عزیزم دراین رنج قیمت ماشینی با این کیفیت گیر نمیاد و در کشورهای دیگه اکسنت فول کامل 3هزار دلار قیمتش از لنسر1600اتوماتیک امکانات پایه ارزانتره ولی اینجا اکسنت فول100ملیون در برابر92لنسره و اما لنسر1600که وارد ایران میشه ساخت ژاپنه و در قسمت راننده را که باز کنید در قسمت پایین حک شده ساخت ژاپن تولیدی برج4سال2014 و اگه دوستان در اصفهان تشریف دارن میتونن از نزدیک ببینید یا شماره بدن با وایبر یا واتس آپ بفرستم عکس قسمت حک شده را

Arash

1393/4/11
کامران جان با این قیمت انتخاب های زیادی میشه کرد،اول از همه هم به سلیقه شخصی مربوط میشه،نوع استفاده و .... برای مثال من ممکنه خودکم یک جنسیس کارکرده،یا سراتو جدید یا ولوستر یا ام جی انتخاب کنم چون به خودروی اسپورت،حتی شاید گزینه کارکرده هیوندا کوپه، اما نظر هر کس متفاوته،از سوناتا،اپتیما،اسپورتیج،توسان 2012 میشه انتخاب کرد تا بنز و ب ام و 2005-2008 ،خیلی خودروها وجود داره ولی با صرفه ترینش از نظر اقتصادی ام جی 6 حساب میشه با موتور قوی و امکانات خوب و قیمت بسیار مناسب تر،شاید کسی هم این ماشین و انتخاب کنه

اما اشکان جان من گفتم دیگه حرفی نمی زنم،سایت اصلی و در پست های قبلی دوستان گذاشتن،دیگه مدرک از این بالاتر!!

هک کردن یه نوشته کاری نداره،گفتم که هرکاری میکنن برای فروش،کم تویوتای تصادفی جای صفر به مردم دادن بعدا گندش در اومد،منظور شدن کاره که ،کیا محصولاتش نصفش از چین اومد گفتن کره ای بوده،الفا رومئو همینطور، ایربگ 2 تایی را جای 6 و 10 ایربگ فروختن؟!!! در هر صورت مبارک هرکی باشه که میخره من حرفی ندارم،گول این جماعت و نخورید،اوضاع از اون چیزی که فکر میکنید خراب تره

وحید

1393/4/11
سلام به همگی دوستداران برند میتسوبیشی و یه سلام ویژه به آقا مهدی عزیز
حدود 2 ماه پیش بود که تیپ 1 plus این ماشین رو ثبت نام تحویل فوری کردم ولی متاسفانه هنوز تحویلم ندادن. یه چیزی نزدیک به 3 هفته تحویل عقب افتاده. تا اینجای کار که آرین موتور نمره قبولی به عنوان یه نمایندگی مشتری مدار از من نگرفته.
به نظر میاد از اون شرکتهایی باشه که صرفا به فروش فکر میکنه نه خدمات پس ار فروش!
مهدی جان اول از همه تبزیک میگم. ایشالا به سلامتی ازش استفاده کنین. میخواستم بدونم به شما ماشینو به موقع تحویل دادن؟
تو دوزی ماشینت چه رنگیه؟ من شنیدم 1800 توش کرمه. درسته؟ یه بخش جالب تو صحبتهات این بود که قبلا سراتو داشتی و من هم قصد داشتم به جای این ماشین سراتو بگیرم ولی نهایتا اینو ثبت نام کردیم. شنیدم که این ماشین هم یه خورده خشکه. نظرت چیه؟
ضمنا چرا تحویل ماشین تا پلاک کردنش اینقدر طول کشید؟ همینقدر زمان میخواد واقعا؟
در آخر اگر نکته ای هست که میتونه بهم کمک کنه ممنون میشم راهنماییم کنی...
با تشکر

امیرحسین

1393/4/11
با عرض سلام،آقایی که فرمود حک شده درست دیده و 1600آ به عربی نوشته سفارش عربستان و made in japanولی جالبه پخش ماشینا عوض کردن و بقول آقا آرش اصلا نمیشه به اینا اعتماد کرد و شرکت خوبی نیست و نمایندگیش تو شیراز خدمات ندارن،ماشین دست دوم نخرید اصلا و با قیمت92چیزی نمیشه خرید که کیفیت و نرمی لنسرا داشته باشه دوستان

مهدی

1393/4/12
با سلام خدمت دوستان گلم. در ابتدا بابت پر حرفی هایم عذرخواهی میکنم
اول خدمت آقا آرش گلم:
آرش جان اول اینکه من قصد توهین نداشتم اگر جائی از حرفهام باعث دلخوریت شد عذرخواهی میکنم. من اسم شما رو من باب مثال آوردم. اما دوست عزیز احساس میکنم یک کم با تعصب صحبت میکنی به نظرم با هر ترازوئی بسنجی ماشین ژاپنی (هر ماشینی منظورم لنسر که من دارم نیست) از ماشین کره ای از نظر کیفیت بالاتره ولی شما تو پیشنهاداتت به دوستان حتی سراتو ( که من داشتم و به نظرم 206 از سراتو بهتره) رو پیشنهاد دادی. البته اکثر پیشنهاداتت شامل ماشینهای زیبا میشد مثل سراتو و ولوستر که خوب احتمالا مثل خودم جوون هستی ( من 33 سالمه) که این پیشنهادات رو میدی البته نمیگم پیشنهاداتت بده میگم به نظرم یک کم داری سلیقه ای به قضیه ای نگاه میکنی نه تخصصی. بحث اینکه تویوتا تصادفی رو به اسم صفر به مردم فروختن که ربطی به بدی و خوبی ماشین نداره و اون مربوط به وجدان فروشنده میشه. وگرنه فکر کنم همه میدونند که تویوتا یا کیا یا ... نمیان یک ماشینشون رو گارانتی کنند و یکی رو نکنند ولی تو ایران ماشینی که ایرتویا میفروشه گارانتی داره و 10 میلیون گرونتر از بدون گارانتی هستش. تازه شرط گارانتی اینه که تمام تعویض های لنت و روغن و مواد مصرفی پیش خودشون باشه. یعنی 2 سر برد. چون خودشون میدونند که یک ماشین مثل تویوتا یا کیا یا هیوندای تو 5 سال ( که اونها ضمانت میکنند) خیلی خراب بشه 2 یا 3 بار هستش ولی شما 5 سال موظف هستی برای تمام تعویض روغن ها و سرویسهای مسخره و ... بری پیش خودشون. پس در مورد اون قسمت که نمایندگی دلش به حال من و شما نمیشوزه 100% باهات موافقم. ولی این شامل حال همه نمایندگی ها ( که اسم هیچ کدوم هم توی سایت شرکت مرجع تا اونجا که من میدونم نیست و خودشون به اون وارد کننده اصلی اسمشون رو نمایندگی گذاشتند!!!!!!!) بگذریم ولی در کل پیشنهاداتت رو بخون، یعنی دوست عزیز تو به دوستان تو این رنج قیمت نه یاریس پیشنهاد میدی نه کرولا نه کمری کارکرده نه هوندا سیویک نه تینا کارکرده نه لنسر و ...یعنی هیچ ماشین ژاپنی تو لیست پیشنهادیت جا نداره؟؟؟؟ یک کم به نظر خودت جانبدارانه نگاه نمیکنی؟؟؟؟در باره ژاپنی یا چینی بودن این ماشین هم چون تو سند ماشین که صادر شده زده بود کشور سازنده ژاپن باز من از مدیر فنی شماره گذاری پرسیدم که میشه یک ماشین ساخت مثلا چین باشه ولی بزنند ژاپن که گفت امکان نداره ما با کسی رودربایسی نداریم. در ادامه از مسئول بازدید فنی خودرو (همونی که تو موتور رو نگاه میکنه و باید مهر بزنه پرسیدم که خندید گفت ماشین ژاپنی و چینی و کره ای آلمانی در ماشین رو بدی بالا همچیشون مشخصه ما از صدای موتور میتونیم بفهمیم که این ماشین واقعا ساخت کجاست و قطعا این ماشین ژاپنی هستش) من دارم نقل قول میکنم هرچند این دوستان هم شاید زیاد دلایل موجهی نباشند. در هر صورت بازم میگم ول کن بابا چیکار داری اثبات کنی این ماشین چینیه؟؟؟!!!!!!
دوم خدمت آقا وحید گلم:
دوست عزیز من هم درباره گرفتن ماشین یک تاخیر 14 روزه داشتم که البته زیاد جای تعجب نبود چون شرکت آرین موتور شرکت نوپائی هستش. حالا نکاتی که لازم میدونم بهت بگم
برخوردشون موقع تحویل ماشین خوب بود، البته ماشین من روی سپر عقب یک خوردگی کوچک داشت که وقتی متوجه شدم و اعتراض کردم خیلی خیلی با ادب و محترمانه گفتند آش کشک خالته و بخوری پاته نخوری پاته. البته خوردگی خیلی کم بود ( در حد یک خراش) ولی دوستی بود که موقع تحیل زیر رکابش خورده بود و همونجا 230 تومن براش چک کشیدند و دادند ولی ماشینی تعویض نشد چون گفتند شماره شاسی اختصاص داده شده.
اون موقع گفتند به خاطر تبصره 13 تا 10 روز زمان میبره که ماشین اجازه شماره گذاری پیدا کنه (چون من ماشین رو به دلایلی آوردم منزل) که دقیقا در روز دهم زنگ زدند و گفتند بیا مدارک رو بگیر برو شماره گذاری مشکل حل شده. که شما هم دیگه فکر کنم مسئله ای از این بابت نداشته باشی چون قبلا لنسر تیپ 1 اجازه شماره گذاری گرفته .برای شماره گذاری هم که رفتم از آرین موتور تماس گرفتن که نماینده شرکت توی شماره گذاری است اگر مشکلی بود باهاشون تماس بگیرید که من خدارو شکر مشکلی برام پیش نیومد. ظاهرا در رابطه با قسمت خدمات هم فهمیدن که باید کلاس برند خودشون رو مراقبت کنند. بابت دیرکرد 14 روزه هم روز تحویل خودرو بهم یک فرم دادند پر کردم و گفتند تا 14 روز دیگه تماس بگیرید بیاید برای دریافت چک دیرکرد که البته هنوز تاریخش نرسیده که ببینم برخوردشون چجوریه.
اما در مورد تودوزی چرم مشکی هستش. من قبلا سراتوی 2013 داشتم (اتاق قدیم 1600) که حالا با تجربه رانندگی از تعویض پلاک تا منزل میخوام درباره این ماشین یکسری اطلاعات (البته من آدم متخصصی نیستم، صرفا به عنوان یک مصرف کننده عادی) به دوستان بدم ایشالله به دردتون بخوره.
درباره خشک بودن این ماشین باید بگم اصلا با سراتو مقایسش نکنید که توهین بزرگی بهش میکنید. نمیگم به نرمی دنبه است ولی با رینگ 18 و فاق کوتاه به نظر من از 20 میتونه نمره 17 بگیره. ولی اصلا با سراتوی اتاق قدیم قابل مقایسه نیست(اتاق جدید سراتو رو نمیدونم)
هندلینگ بی نظیری داره و چسبندگی به زمینش خیلی خوبه. در حرکت لذت خوبی میده و هرچند در شتاب اولیه ضعیفه ولی در دور ماشین به شدت وحشی میشه. صندوق عقب لنسر 1800 به خاطر داشتن ساب ووفر کوچیکه ولی لاستیک زاپاس هم رینگ هستش که خود این ارتفاع صندوق رو کم کرده یعنی شما لاستیک زاپاست هم رینگ 18 هستش (البته نمیدونم همه ماشینهای وارداتی اینجوریند یا نه ولی سراتوئی که داشتم اینجوری نبود و لاستیک زاپاس رینگ نداشت) سیستم صوتی بی نظیر ولی در خواندن فلش خیلی ناز داره . به راحتی با موبایل مچ میشه و میتونید موزیکهای موبایل رو روی ضبط ماشین اجرا کنید (از طریق بلوتوث)صندلی های راحتی داره و من خوشم اومد فقط چون پلاستیکش رو نکنده بودم (ندید بدید نیستم ها!!!!!) خیلی عرق کردم. این ماشین بر عکس اون چیزی که میگن، چراغهای موتور دار نداره که در جهت فرمان چراغ بچرخه بلکه 2 لامپ کوچک روی چراغهای جلو داره که به سمت بیرون نصب شدن و وقتی فرمان را میچرخونید اون 2 چراغ اتوماتیک روشن میشه و وقتی فرمان را صاف میکنید خاموش میشه (یعنی چراغها موتور دار نیست ولی این لامپها همون کار را میکنند) متاسفانه پاور ویندوز نداره که نمیدونم میشه روش وصل کرد یا نه.تو خیابون به شدت جلب توجه میکنه به طوریکه 4 نفر درباره ماشین ازم سوال کردند و حس خاص بودن رو بهتون به شدت القا میکنه ( حداقل تا زیاد نشده) نکته منفی : ظاهرا 2-3 تا نمایندگی خدمات پس از فروش بیشتر نداره که اون ها هم اختصاصی نیستند و نمایندگی شرکتهای دیگه هستند که آرین موتور باهاشون قرارداد بسته ولی جالبه تو تهران 7-8 تا نمایندگی فروش خالی داره که نشون میده فعلا هدفشون گرفتن بازار هستش.از 2-3 تا مغازه فروش لوازم یدکی میتسوبیشی تو بازار هم پرسدم که چراغ این ماشین رو دارند که همگی گفتند لوازم یدکی لنسر جدیدها رو نداریم که این نگران کننده است.

ببخشید زیاده روی کردم سعی کردم کامل توضیح بدم.
در ضمن این شماره منه اگه کسی از دوستان سوالی داشت بدون رو دربایسی زنگ بزنه تا جائی که میتونم کمکش میکنم.
09358882131

مهدی

1393/4/12
راستی وحید جان این بحث تبصره 13 فقط شامل لنسر نمیشد به طور مثال تویوتای کرولا 2014 اتاق جدید هم اومده آگهیش تو سایتها و همشهری هست ولی اون هم پلاک نمیشد. که البته گفتم حل شد و من پلاک کردم . یعنی واقعا در این مورد آرین موتور بی تقصیر بود

Arash

1393/4/12
مهدی جان،پیشنهادات من گزینه هایی که اعلام کردم اول سلیقه خودم بود در ادامه هم برای مثال از سوناتا اپتیما شروع کردم چون بروز تر و مشتری پسند تر بودن،اما چند نقطه منظورم به کلیه اتوموبیل های تو این رنج قیمتی بوده،سراتو هم نمونه های جدیدش بود،کرولا و کمری خودروهایی هستند که خانوادگی و تقریبا سن بالایی حساب میشن، البته نمونه های جدیدشون با اینکه به روز تر شدن ولی باز جوان پسند نیستند ،اون هم باز به سلیقه بر میگرده،لنسر هم که جزو پیشنهادات بود،اما من خودم 130 برای لنسر اون هم مدلی که برای 2009 نمیدم،این نظر منه،قبول دارم خودروهای ژاپنی با کیفیت هستند ولی این به این معنی نیست از هرچی کره ای با کیفیت تر باشن، مثلا من مادرم اریون داشت،این ماشین از لحاظ قدرت و کیفیت عالی بود اما امکانات نداشت،قبل از اون هم کمری 2007 داشت مدل جب ال که باز کیفیتی خیلی خوب،اما بعد از اریون ازرا 2011 گرفت هیچ تفاوتی از لحاظ کیفیت با تویوتا نداشت اما امکانات بیشتر داشت، بعد از اون هم به خاطر مشکلات مالی یک ام جی 6 خرید که اصلا قابل مقایسه با محصولات ژاپنی نیست اما از مزدا 3 که یکی از اشناهامون داشت بالا تر بود،الان دیگه مثل 10 سال پیش نیست که تفاوت ها زیاد باشه به خصوص که محصولات ژاپنی،البته برخی از کیفیتشون کم شده و کره ای ها بیشتر،
من سر لنسر هم تعصب ندارم نه نمایندگی دارم نه کارم ماشینه نه اصلا این ماشین و دارم،بحث خوب و بدم اصلا نبوده،بحث فقط سر موتور ماشین بوده چون خود چین هم اعلام کرده این ماشین از پلت فرم اصلی و ژاپنی ساخته شده منتها فقط موتورهای جدید ساخت چین بوده،من دشمنی ندارم دوست خوبم، بهترین راه هم پرسش از سایت اصلیه که من خودم انجام میدم ،اگر جواب دادن لینکش و میدم که خودتون هر کس دیگه ای خواست این کارو انجام بده،شاید من اشتباه می کنم،اما تو این که محصولات فوق در چین تولید شده بحثی نیست فقط میمونه نمونه های وارد شده از کدوم موارد هستند،از لحاظ اقتصادی واردات خودرو از چین با صرفه تره،مخصوصا با این شرایط اقتصادی و سیاسی

خودرویی که در چین مونتاژ یا ساخته میشه 100 در 100 سود بهتر و هزینه کمتری در پیش داره،حتی محصولات تویوتا هم مونتاژ کشورهای دیگه هستند، وگرنه ما چندین سال پیش گالانت داشتیم خیلی هم راضی بودیم ولی خودرو همش کیفیت نیست،ظاهر امکانات و قدرت هم سهم بالایی دارن در انتخاب،

حالا شما ماشین و استفاده کردی نتیجه رو اینجا برای دوستان بازگو کن،از شتاب ،نرمی،عملکرد

وحید

1393/4/12
سلام مهدی جان
ممنون از راهنمایی مبسوط و جامعی که برامون گذاشتی
تجربه های بعدیت رو هم با ما به اشتراک بذار
بازم ممنونم ازت

فرشاد

1393/4/13
آقا مهدی مرسی بابت اطالاعات خوبت منم اگه خدا بخواد یکی ثبت نام میکنو

ابراهیم

1393/4/13
به عرض عزیزان میرسانم که لنسر حتی بدون امکاناتا با کره ای مقایسه نکنید و کره ای فقط در ایران به به و چه چه داره و تا همین چندسال قبل تمامی محصولات هیوندای و کیا موتور و گیربکس میتسوبیشی داشتن و اما اما نمایندگی هیوندای یا آسان موتور هر خودرویی مخصوصا سوناتا را نزدیک به 50ملیون سود میبره و هرکس دلیلی خواست تا بهش آدرس بدم تا متوجه بشن قیمت سوناتا با کلیه عوارض90ملیون در نمیاد

Arman

1393/4/16
واقعا دارم گیج میشم ،اقا من رفتم تو سایت شرکت اصلی ،دیدم هیچ محصولی ساخته شده در ژاپن به ایران صادرات نداره،حتی به کشورهای عربی هم صادرات نداره،همگی نمونه های تایوانی،چینی،بنگلادشی،تایلندی هستند که به امارات وارد شدند،ایران هم محصولات و از امارات وارد کرده ولی ظاهرا حق با دوستان که میگن از چین وارد شده،احتمالا تحت لیسانس و نظارت ژاپن فقط،چون با سایت چینی همخوانی داره این مشخصات،دوستان خواهش می کنم تعصبی برخورد نکنید،الان خودروهای داخلی هم چینی شدن،وقتی همین کنار محصولات و میشه وارد کرد ،مگر کسی دیوانست از ژاپن چنین سفارشی بگیره،خود ژاپن هم الکی این همه کارخانه در نقاط مختلف با شراکت خودروسازهای دیگه احداث نکرده، در هر صورت هرچند نام ژاپن و برند ژاپنی وسطه منتها دلتون و به لنسر و گالانت های قدیم خوش نکنید الان دیگه هیچ خودرویی چه المانی،چه ژاپنی چه امریکایی چه... از کیفیت و دوام سابق درون محصولاتشون خبری نیست.

http://www.mitsubishi-motors.com/en/global_network/index.html


http://www.mitsubishi-motors.com/

masoud

1393/4/17
آقا ارمان من رفتم همون سایتی که شما لینکشو گذاشتی تو قسمت خاورمیانه آدرس شرکت آرین موتور رو گذاشته

Arman

1393/4/17
اره مسعود جان،دقت نکردم،من محصولات اسیا رو دیده بودم.حق با شماست.

وحید

1393/4/21
سلام به همه دوستان
يه تجربه كوتاه از رانندگي با اين ماشين فعلا نصيبم شده كه با رنو مگان كه ماشين قبليم بوده بصورت مقايسه اي براتون مينويسم. چون سندش هنوز نيومده نميتونم تو خيابون باهاش رانندگي كنم مجبور شدم تو كوچه پس كوچه ها تستش كنم. اولين چيزي كه توجه منو جلب كرد فرمونش بود! فرمون مگان خيلي از اين فرمون نرمتر بود. البته فكر ميكنم فرمون مگان نرمي بي نظيري داره و ايرادي به لنسر وارد نيست. دومين چيزي كه رانندگي تو كوچه پس كوچه ها و تپه چاله هاش بهم نشون داد سيستم تعليق مختصر خشكتر لنسر نصبت به مگان بود. در اين مورد هم به نظرم مگان نرمتر بود ولي نميشد انگ خشك بودن به لنسر زد. ولي لذت رانندگي با لنسر برام بيشتر بود. ديد خوبي هم از داخل ماشين نسبت به محيط اطراف داشتم. صندلي هاي راحت تري نسبت به مگان داشت. از نظر فضاهاي در دسترس براي سرنشينان كابين به نظرم مگان بهتر عمل كرده. صداي موتور هم تو دور بالا توي كابين ميومد ولي صداي واقعا خوشگلي داشت. اصلا اذيت كننده نبود. نهايتا با اين تجربه مختصر ماشين خوبي به نظر رسيد ولي براي من كه از سال ٨٩ مگان داشتم تجربه خيلي خاصي نبود و منو به تحسين اين ژاپني وا نداشت. اميدوارم تو تجربه هاي بعدي كه براتون ميذارم بارقه هاي اميد تو نوشته هام ديده بشه
ممنونم كه تحملم كرديد

نریمان

1393/4/22
بنده خودم به شخصه صحبت های آرش خان رو تایید میکنم ، از زمانی که علم اقتصاد مهندسی در صنایع مختلف نهادینه شد ، طراحی قطعات بگونه ای انجام میشود که عمر مفید مشخصی داشته باشد تا سود اصلی که همان خدمات پس از فروش هست اجرایی شود . در حال حاضر تمام خودروسازها برای کاهش هزینه های تولید در کشورهای مانند چین و هند در حال تولید هستند و حتی خودروسازهای انگلیسی هم در قالب شرکتهای سرمایه گذار چینی و هندی همانند موریس گاراجز ( ام جی ) ، جگوار و رنجروور ، در حال تولید محصولات خود هستند . به جرات میتونم بگم که بحث برند و برندزدگی بسیار در ایران داغ هست و اکثر برندها برای ۹۰ درصد جامعه بشری که قشر متوسط هستند ، که باید تا ۵۰ هزار دلار قیمت خودرو باشد ، آنچنان دیگر فرقی از نظر کیفی ندارند و فقط آپشن ها و تکنولوژی و مهندسی برند هست که در قیمت تاثیرگذار هست . شما هیچگاه در هیچ برندی در این رنج قیمت ، داشبورد چرم اصل ، صندلیها با چرم اصل ، پلاستیک عالی PTE و چوب واقعی نمیبینید . در کل دیگر بحث برند در انتخاب خودروهای این رنج قیمت در جایگاه پنجم انتخاب بین مشتریان خودرو هست که موسسه جی دی پاور با بررسی ارایه داده :
۱- قیمت
۲- تکنولوژی
۳- کیفیت
۴- خدمات
۵- برند

به سایت زیر هم سر بزنید ، اکثر برندهای تولید بالا دارند تو چین تولید میکنند.
http://chinaautoweb.com/foreign-brands/

ali

1393/4/23
ای مردم ماشین دوست و ماشین شناس،اگه پول و پلا اومد دستتون بخرید این ماشینا که5تاستاره داره البته اگه مثل ستاره هتلهای ما نباشه!!

مهدی

1393/4/30
سلام مجدد.2نکته منفی جدید.اول اینکه جای کنسول وسط راننده خیلی بده و عملا فقط نقش یک کمد کوچک را بازی میکنه و اصلا جای راحتی برای دست راننده نیست چون خیلی پایین و عقب طراحی شده.نکته دوم: خیلی خیلی زود اتاق براتون عادی میشه و چیز جدیدی براتون نداره و احساس متفاوت بودن ماشین رو ازتون میگیره (به جز سیستم صوتیش)
البته به قول دوستم این از ... ما هستش که مجبوریم 120 تومن بدیم برای همچین ماشینهائی (منظورم لنسر نیست کلا ماشینهائی تو این رنج قیمت مثل کرولا و لنسر سیویک و سراتو یا النترا...) باید واقع بین بود، این ماشینها ماشینهای اقتصادی ای هستند که تو کشورهای دیگه استفاده میشوند و مردمانشان هم وقتی میان کرولا یا لنسر میخرند میدونند دارند چی میخرند و توقع یک اتوموبیل لاکچری ندارند ولی ما تو کشورمون به لطف سیاست های گمرکی ، این ماشینها برامون لوکس به حساب میاد و وقتی سوارشون میشیماول کلی باد میندازیم تو غبغبمون (امیدوارم دیکتش درست باشه) وموقع رانندگی حتما عینک آفتابی میزنیم و ... و بعدش خیلی زیاد میخوره تو ذوقمون. نه دوستان من که قبول کردم سوار یک اتوموبیل لوکس نشدم (شاید قبلش همچین حسی رو داشتم که قراره یک اتوموبیل خاص سوار بشم)
دیروز رفته بودم تو سایت jeep : ماشین SUV با چه امکاناتی و با چه قیمتهائی. باور کنید افسردگی گرفتم. این لیاقت مانیست.
اینم لینکش:
http://www.jeep.com/en/2014/patriot/#model=limited&color=rugged-brown
قیمت 16،395$ یعنی به دلار 3200 تومن هم حساب کنید میشه 52،464،000 تومن. وای خدای من .
اینم خفن ترین ماشنشه به قیمت 29،000$ که سیستم صوتیش پخش blue ray داره برای سرنشینان عقب!!!!! و به قیمت دلار امروز میشه 93،000،000 تومن. اشتباه نکنید نمیگم ماشین چینی ها. میگم jeep با اون سبقه و امریکائی بودنش. توروخدا برید ببینید

مهدی

1393/4/30

ابراهیم

1393/4/30
آقا مهدی اگه سری به روزنامه های دبی و کویت بزنی به غیر از جیپ قیمت ماشینای آلمانی و آمریکاییا زدن با کلی هدایا

دانشجو

1393/5/1
سلام بچه ا درسته تو ایران یکسری مشکل ها است که باید همه کمک کنن همه هر جا که هستند تا درست شه تا به هر کسی به حقش برسه اما این ماشین یا النترا یا پورشه همه یک تکیه اهننو پلاستیک ماشین باید خوب باشه چون توش راحت باشی ایمن باشه تا جون خودتو سرنشیناو اونایی که تو خیابونن الکی و برای هیچو پوج به خطر نیافته اخه حیف جون که اینطوری گرفته بشه باید خوب رانندگی کرد با احتیاط ماشینم خوبو ایمن باشه اما ماشین اگه وسیله قیافه گرفتنو اینا نشه که ادم واقعا دنیاش کوچیک میشه اندازه همون اتاق ماشن که خدایی نکرده یه تصادف کنی هیچی ازس نمونه اصلا حدیث داریم نشونه خوبی مرکب خوب ولی اگه اصرافو نباشه و برای خود نمایی نباشه ،کار نکنیم که ماشین بگیریم کار کنیم فکر کنیم تلاش کنیم برای اهداف بزرگتر ماشین خوبم بخای نخوای میگیریم

مهدي

1393/5/8
آقاي فراهاني كه در مورد اين ماشين با بنده تماس گرفته بوديد من شمارتون رو متاسفانه ندارم، يك موردي رو ميخواستم بهتون بگم اگه اين مطلب رو خونديد با بنده تماس بگيريد
با تشكر
٠٩٣٥٨٨٨٢١٣١

bardiaa

1393/5/27
واقعا عالیه .میتسوپیشی asxکه شاستی بلنده شتابه عالیه داره چه برسه به این ...

MATIN

1393/6/3
جدیدا آریان موتور تعداد زیادی لوازم جانبی برای این ماشین وارد کرده

امیر

1393/6/3
وحید عزیز
با سلام
باد لاستیکها حدود 45 تنظیم شده که باید تا 32 کمش کنی.
بعد متوجه میشی که ماشین خیلی نرمتره

rezaarman

1393/6/4
ذوستان عزیزی که میگن این ماشین چینیه!!!! من خودم موقع ثبت نام بسیار زیاد تحقیق کردم. شما فقط به سایت اصلی میتسوبیشی ژاپن نگاه کنید. تو قسمت middle east کشور ایران اومده اسم آرین موتور با آدرس دقیقش هم هست.

hs

1393/6/5
Ba agha ebrahim kamelan movafegham.mashin haye koreyi hala hala ha moonde ta b japon o amsalesh beresan.

amir.d

1393/6/7
too in ashofte bazar be nazare man in shayad jozve behyarin entekhabas az oonjaei ke naslaye ghablesh hanoozam ke hanooze daran aly kar mikonan amma mashin chini ha ba in hame saro seda o taraf darashoon (albate ba ehteram) sabr konid in chini ha chand sali zire dastetoon bashan bad age mashin bashan maloom mishe

MATIN

1393/6/7
این ماشین ژاپنیه و ام جی 6 با این قابل قیاس نیست اگر برید سایت باما می بینید بالای 90% لنسر هایی که برای فروش گذاشتن صفر کیلومتر هستند و کسانی که خودرو صفر کیلومتر رو برای فروش می گذارن می خواهند از طریق فروش ماشین سود کنند واین یعنی لنسر صاحب های خود رو راضی نگه می داره در حالیکه ام جی 6 هایی که برای فروش گذاشتن بالای 50% کارکرده هستند و این نشان می ده پس از مدتی ام جی 6 نمی تواند صاحبان خود را راضی نگه دارند و آنرا می فروشند و اینجاست که کیفیت و اصالت ماشین های ژاپنی خود رو نشان می دهد امیدوارم قانع شده باشید که چرا ماشین های ژاپنی خریدن بهتر است حتی اگر نسبت به قیمت آپشن های کم تر و موتور های ضعیف تری داشته باشند در ضمن الان تمام خودروساز ها قیمت رقابتی روی ماشین هاشون می گذارند و مثل خودرو ساز های ما نیستند و ژاپنی ها هم مطمئنا دلیلی داره که قیمت ماشین هاشون بالاتره و اون هم کیفیت قطعاتشون و مونتاژشون در ژاپنه
ببخشید که سرتون رو درد آوردم امیدوارم که تونسته باشم شما رو راهنمایی کنم

reza

1393/6/11
سلام اگه میشه فیلم بررسی میتسوبیشی لنسر رو بزارید