موضوعات داغ

با مبلغی ارزان تر از رنو ساندرو بی ام و M3 سوار شوید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تا پیش از اینکه خودروهای برقی پایشان به خیابان ها باز شود، خودروهای اسپرت شمایل دیگری داشتند و رانندگی با آنها بسیار لذت بخش بود!
یکی از این خودروهاست که هنوز نیز طرفداران بسیاری دارد بی ام و M3 اتاق E36 است. این خودروی اسپرت تنها به اندازه یک هاچ بک امروزی وزن دارد و این در حالی است که به یک موتور شش سیلندر خطی به حجم 3 لیتر مجهز شده است. انتقال نیرو در این خودرو نیز با استفاده از یک گیربکس ۵ دنده دستی انجام می شود.
خودرویی که در تصویر می بینید مدل سال 1995 است و در کشور آمریکا برای فروش گذاشته شده است و موتور این خودرو می تواند 240 اسب بخار قدرت و 305 نیوتن متر گشتاور تولید کند که این میزان قدرت و گشتاور برای رساندن این خودرو به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در عرض 6 ثانیه کافی است. شاید چنین قدرتی به نظر کم باشد اما باید بدانید که با یک خودروی ساخت M پاور طرف هستید.

بی ام و M3

بی ام و M3

این خودرو همچنین به رینگ های اسپرت 17 اینچی مسابقه ای، کمک فنرهای BC، گلگیرهای بزرگ تر، سیستم اگزوز سفارشی، باله عقب سفارشی و ورودی هوای اسپرت مجهز شده است.
این تغییرات سبب شده تا ارتفاع خودرو از مدل استاندارد کوتاه تر باشد.

بی ام و M3

بی ام و M3

در داخل کابین نیز خودرو در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. شیفتر دنده نیز با مدل E46 تعویض شده است و سیستم صوتی با کیفیت JVC هم روی خودرو نصب است. در کل باید طراحی داخلی این مدل را راننده محور و جذاب دانست.
اما نکته ی خوب این خودرو قیمت آن است چون باید بدانید که این بی ام و M3 برای فروش با قیمت پایه ی 7500 دلار گذاشته شده است و این یعنی با کمتر از 10 هزار دلار می توان این خودرو را خرید. در ایران به حدود چنین پولی باید به رنو ساندرو استپ وی و امثال آن فکر کرد اما در آمریکا می توانید این خودروی اسپرت دوست داشتنی را خریداری کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/14
آمریکا به ما چه تو ایران با این پول چه ماشینی میشه سوار شد؟؟؟
1397/2/15
بله به شما ربطی نداره که چی سوار میشن به منم ربطی نداره ولی اینارو میگه که افرادی امثال شما سرشون رو زیر برف نکنن و چشمشون رو باز کنن ببین که چه ظلم هایی به مردم داره میشه :)
1397/2/14
البته خرید اینطور خودرو ها ، چه در ایران و چه در امریکا ، یک قاعده خاص داره که همه ماشین باز ها میدوننش!
واون این هست که به اندازه " دو سوم" پول خودرو باید پس انداز برای تعمیراتش داشته باشید!
چون ممکنه مشکلی پیش بیاید!
1397/2/14
با 7500 دلار تو ایران عزیزمون ال نود مدل 97 زورکی بهت میدن...