موضوعات داغ

برند مشترک فولکس واگن و جک با یک خودروی جدید معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی "فولکس واگن" و همکار آن شرکت خودروسازی "جک"، برای معرفی برند مشترک خود در نمایشگاه بین المللی پکن 2018 حاضر شدند و از اولین محصول این برند رونمایی کردند. برند جدید "SOL" که در واقع تولید کننده وسایل نقلیه الکتریکی بوده و اولین محصول آن تحت عنوان "E20X" معرفی شده است که در ادامه مروری کوتاه بر روی آن خواهیم داشت.
جالب است بدانید که خودروی "E20X"، در واقع به عنوان یک خودروی کراس اوور با ابعاد و اندازه کوچک معرفی شده است که از اواخر سال جاری میلادی در کشور چین راه اندازی شده و به مشتریان عرضه می‌شود. این خودرو ظاهر خود طراحی بسیار خوبی دارد و می‌تواند بازار مطلوب خود را در کشور چین داشته باشد، بویژه اینکه برند SOL متعلق به دو شرکت بزرگ "فولکس واگن" و "JAC" بوده و این موضوع می‌تواند در فروش بهتر این خودرو کمک کند، هرچند در نگاه اول، طراحی ظاهری این خودرو به محصولات "سئات" شباهت دارد و الگوبرداری از محصولات این خودروساز اسپانیایی دور از انتظار نخواهد بود.

SOL E20X

SOL E20X


مشخصات فنی اتومبیل هنوز تایید نشده و جزییات آن ارائه نشده است، اما منابع خبری کشور چین مدعی هستند که از سیستم محرک "جک iEV7S " بر روی این محصول استفاده خواهد شد که در صورت تایید این موضوع، می‌توان به یک موتور الکتریکی قدرتمند اشاره داشت که خروجی قدرت آن برابر با 116 اسب بخار بوده و می‌تواند چیزی حدود 270 نیوتن متر گشتاور تولید کند، این درحالیست که با یکبار شارژ کامل باتری‌های اتومبیل می‌توان تا حداکثر 300 کیلومتر رانندگی کرد که برای مصارف شهری و یا مسافرت‌های کوتاه خارج از شهر مناسب خواهد بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/8
این که داشبوردش همش خروجی کولره خخخخ
1397/2/8
با سلام از تیونینگ 2 خودرو را که انجام دادید بسیار بسیار خوشحال شدم . چون نکات تخصصی و ارکونومی را بصورت استاندارد رعایت کرده اید. ممنون