موضوعات داغ

سرمایه گذاری 170 میلیون دلاری تویوتا برای تولید نسل جدید کرولا

عکس مطلب اول
تویوتا کرولا هاچبک مدل 2019 هم اکنون از پلتفرم TNGA تویوتا برخوردار شده است و حالا نوبت کرولای سدان است که از این فناوری بهره مند شود. تویوتا جهت آمادگی برای تولید دوازدهمین نسل کرولا، 170 میلیون دلار در کارخانه خود در بلو اسپرینگ میسیسیپی سرمایه گذاری خواهد کرد.
تویوتا می گوید که تمام خطوط تولید داخل این کارخانه را جایگزین خواهد کرد. تویوتا با طراحی خودرو بر اساس پلتفرم TNGA، قصد دارد انعطاف پذیری بیشتری در فضای تولید ایجاد کند و در مدت زمان کمتری خودروهای خود را به روز رسانی کند.
رئیس تویوتا در میسیسیپی در بیانیه ای گفت:
« ما می توانیم واکنش و انعطاف پذیری بیشتری به منظور تامین نیازهای بازار از خود نشان دهیم. »
دگرگونی و تحول در این کارخانه در طول 12 ماه آینده 400 شغل جدید ایجاد خواهد کرد. این موضوع بخشی از برنامه تویوتا در راستای سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری در کارخانه های خود در ایالات متحده در طول 5 سال آینده است.
طبق آخرین اخبار، تویوتا در کارخانه میسیسپی حدود 165 هزار دستگاه کرولا تولید می کند. اما در آینده تویوتا در کارخانه جدید و مشترک خود با مزدا در آلاباما نیز خودروی کرولا را تولید خواهد کرد. در این کارخانه که قرار است در سال 2021 افتتاح شود، ظرفیت تولید سالیانه کرولا را 150 هزار دستگاه افزایش می دهد.

نسل جدید تویوتا کرولا

نسل جدید تویوتا کرولا


نسل جدید تویوتا کرولا

نسل جدید تویوتا کرولا

با اینکه کرولای هاچبک تابستان امسال به عنوان مدل 2019 وارد بازار می شود، پیش بینی نمی شود که مدل سدان آن زودتر از سال 2020 معرفی شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/21
کرولا بینظریترین و بی نقص ترین ماشین تویوتاست