موضوعات داغ

تولید بی ام و M850i xDrive با 523 اسب بخار قدرت رسما تایید شد

عکس مطلب اول
بی ام و هنوز برای رونمایی نسل جدید سری 8 آمادگی ندارد اما اکنون حداقل جزئیات مهمی درباره این خودرو در دسترس است. در واقع عکس های جاسوسی اخیر که از این خودرو منتشر شده بود، مربوط به یکی از مدل های سری M بود، خصوصا مدل M850i که قویترین مدل بعد از M8 است. سری 8 جدید به صورت استاندارد با سیستم انتقال قدرت 4 چرخ محرک ارائه خواهد شد بنابراین پسوند xDrive در نام رسمی این خودرو وجود دارد.
نسل جدید سری 8 هنوز در مرحله پایانی توسعه به سر می برد و بی ام و به ویلز رفته است تا آزمایشاتی برای بهینه سازی این خودرو انجام دهد. بی ام و با کاهش مرکز ثقل این کوپه بزرگ و افزایش سفتی بدنه و سیستم تعلیق، هندلینگ و قابلیت های دینامیکی بالا را نوید می دهد. سیستم فرمان پذیری یکپارچه نیز در این خودرو به کار رفته است که اصطلاح مخصوص بی ام و برای اشاره به سیستم فرمان پذیری 4 چرخ است.
از دیگر فناوری های مورد استفاده در این خودرو می توان به سیستم فعال حفظ پایداری عرضی خودرو، کمک فنر با کنترل الکترونیکی و موتور جدید با به روز رسانی بسیار گسترده اشاره کرد. طبق گفته بی ام و این موتور V8 جدید کاملا از نو توسعه یافته است و بدون اینکه وزن آن افزایش یابد قدرت آن 67 اسب بخار و گشتاور آن 100 نیوتن متر بیشتر از موتور قبلی است. این موتور در مدل M850i xDrive قدرت و گشتاوری معادل 523 اسب بخار و 750 نیوتن متر تولید می کند که بسیار زیاد است. کل این گشتاور از 1800 دور در دقیقه در اختیار راننده است.
گیربکس 8 دنده اتوماتیک استپ ترونیک اسپرت بی ام و برای انتقال این قدرت به هر دو محور خودرو مورد بازبینی و توسعه بیشتر قرار گرفته است و تعویض دنده های آن سریعتر از قبل انجام می شود.

بی ام و سری 8 کوپه جدید با پوشش استتار

بی ام و سری 8 کوپه جدید با پوشش استتار


بی ام و سری 8 کوپه جدید با پوشش استتار

بی ام و سری 8 کوپه جدید با پوشش استتار

طبق وعده بی ام و سری 8 کوپه جدید مدتی بعد در سال 2018 وارد بازار می شود و پیش بینی می شود که M8 نیز امسال مدتی بعد از ورود سری 8 معرفی شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد