موضوعات داغ

با مشخصات نیسان ایکس تریل هیبریدی آشنا شوید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان مشخصات و قیمت مدل 2018 روگ هیبریدی را اعلام کرد. ابتدا باید اشاره کنیم که نیسان روگ همان نیسان ایکس تریل است که در بازار آمریکا با نام نیسان روگ به فروش می رسد. مدل هیبریدی ایکس تریل 2018 هم اکنون از نمایندگی های نیسان در امریکا قابل خریداری است.
نیسان ایکس تریل پر فروش ترین خودروی کراس اوور در بازار آمریکا است و حالا نیسان امیدوار است تا با عرضه‌ی مدل هیبریدی این خودرو فروش خود را بیش از پیش افزایش دهد.

نیسان ایکس تریل هیبریدی

نیسان ایکس تریل هیبریدی

ایکس تریل هیبریدی از یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر به همراه یک موتور برقی بهره مند است که مجموعه می‌توانند 176 اسب بخار قدرت را تولید کنند. برای انتقال نیرو در این خودرو نیز تنها یک گیربکس X-Tronic ضریل متغیر قابل انتخاب است.

نیسان ایکس تریل هیبریدی

نیسان ایکس تریل هیبریدی

مصرف سوخت مدل تک دیفرانسیل این خودرو در شهر 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر و در جاده 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است. مصرف ترکیبی نیز تنها 6.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است. در مدل چهار چرخ محرک نیز مصرف سوخت شهری 7.5 لیتر، مصرف جاده ای 6.9 لیتر و مصرف ترکیبی نیز 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

نیسان ایکس تریل هیبریدی

نیسان ایکس تریل هیبریدی

نیسان ایکس تریل هیبریدی از نظر امکانات منطبق بر آخرین اصلاحات نیسان است و به سامانه هایی همچون NissanConnect، اندروید اتو، اپل کار پلی، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سیستم تشخیص عابر پیاده و سیستم ترمز اضطراری خودکار مجهز است.
در داخل کابین نیز امکاناتی همچون صندلی شش جهته‌ی راننده، صندلی 4 جهته ی سرنشین کناری و تودوزی چرمی به چشم می خورد. قیمت این خودرو نیز از 27 هزار دلار در مدل پایه آغاز شده و در فول ترین نسخه ی دو دیفرانسیل به 33 هزار دلار می رسد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/18
نیسان همیشه عالی.. همیشه باکیفیت.. همیشه مطمین... زیبایی هم ک سلیقه ایست... پولشو داشتم میخریدم.. براحتی تا۷ یاهشت سال بدون اخ کار ميکنه... ففط بنزین روغنش باید ج.ور باشه
1397/2/18
بیاد ایران خیلی خوبه حتا اگه همین تعرفه‌ها هم بمونه
1397/2/18
کاش قدرتش حداقل200 اسب بود
ولی قیمتش فوق العاده است
کاش ایران به دنیا نمی اومدیم
1397/10/18
من دارم.مفت سگ نمی ارزه.موقع شارژ در حالت سکون میشه تراکتور.از هر ده تاش پنج تا در سال اول یا دوم جعبه دنده عوض شده.باکس هایبرید به مشکل خورده گزارش زیاد شده البته پنج سال گارانتی هایبرید و ده سال گارانتی باطری داره.این ماشین فقط و فقط در خارج از شهر ماشین بسیار عالی هست که اونم سیستم برق به کار نمیاد و از سوخت بنزین استفاده میشه.ختم کلام نیسان اکس تریلر فقط معمولیش نه هایبرید رقیبی تو SUV های هم سطح خودش نداره