موضوعات داغ

سایک، بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده بین خودروسازان چینی

عکس مطلب اول
سایک توانسته با فروش بیش از 164 هزار دستگاه در بازارهای خارج از چین در سال 2017، خود را به عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده بین خودروسازان چینی معرفی کند. سایک که خود بزرگ‌ترین خودروساز چین نیز محسوب می‌شود، با این عنوان توانسته خود را پیشرو در بین خودروسازان و صادرکنندگان این صنعت معرفی کند. جالب است بدانید که در چهار ماه نخست سال 2018، سایک توانسته بیش از 57 هزار دستگاه را صادر کند و این یعنی بیش از 78 درصد افزایش نسبت به بازه مشابه سال گذشته و به نظر می‌رسد اگر با چنین رشدی تمامی سال جاری میلادی را طی کند، سایک می‌تواند رکورد قابل توجهی را در سال 2018 ثبت کند. این افزایش فروش موجب افزایش طرفداران این برند در سرتاسر جهان هم شده و در حال حاضر پیج صفحه ام جی در فیسبوک بیش از 1.62 میلیون نفر عضو دارد و به واسطه چنین پیشرفت قابل توجهی، برند ام جی از نظر ارزش حدود 122 درصد افزایش داشته است.

کنفرانس بزرگ ام جی

کنفرانس بزرگ ام جی

شنبه هفته پیش 8 اردیبهشت‌ماه، جمعی از 190 نمایندگی برند ام جی در سرتاسر جهان از 50 کشور مختلف در چین جمع هم آمده بودند و جالب است بدانید که در این جمع شرکت از تولیدکنندگان کنونی محصولات ام جی در ایران یعنی شرکت آذویکو نیز حضور داشتند. این کنفرانس با شعار Energize the Future برگزار شد و در راستای نیازهای جامعه در آینده راهبردهای اقتصادی برای نمایندگان شرح داده شد.

حضور نماینده ایران در این کنفرانس

حضور نماینده ایران در این کنفرانس

همچنین در این کنفرانس راه‌هایی برای کم کردن هزینه تولید و داخلی سازی در هر کشور راه‌هایی پیشنهاد شد. این کنفرانس که سه روز به طول انجامید، نمایندگان سایک در سراسر جهان در مورد جدیدترین تکنولوژی‌ها و استراتژی‌های شرکت سایک بحث کردند و جدیدترین محصولات این شرکت از جمله محصولات سایک با تکنولوژی NEV را تست کردند.
نمایندگان ایران در این کنفرانس بزرگ نیز حضور داشتند و بعد از این مراسم از نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن نیز بازدید کردند.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/17
همه اینهایی که گفتید باز دلیل نمیشه ما 140 میلیون بدیم یک کراس اور کوچک چینی با موتور 1500 تنفس طبیعی که الکی آرم لوگو MG را چسبوندند روش را بخریم منظورم را که میفهمید؟
1397/2/18
نه،برو 150 تومن بده تیوولی بخر...یا 2008 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخ
1397/2/18
همه این ها طراحی ام جی انگلیستان هست که این وسط انتقال تکنولوژی از انگلیس به چین انجام میشه
از خرید شرکت های مثل ام جی ولو لوتوس....هم صنعت خودروی اونا قوی شده و در حال تبدیل به غول خودرو می شوند هم کمک به اقتصاد و رشد شرکت مهندسی
ولی هنوز همین رو هم مدیران ایران بعد از ۴۰ سال یاد نگرفتن مونتاژ و ساخت و انتقال تکنولوژی
چرا که در حکومت قبلی همه خودذوهای خارجی المانی و انگلیسی و امریکایی در ایران ساخته میشد نه با ساخت ارابه های مرگ همچون سمند و پژو. انواع کره ای و چینی. قدیمی
1397/2/18
الان باز یه عده میان میگن MG ماشین انگلیسیه چرا گفتین چین :))
1397/2/18
راست میگن بنده های خدا فقط تو ایران اینطوره ظاهرا
1397/2/18
همه این ها طراحی ام جی انگلستان هست که این وسط انتقال تکنولوژی از انگلیس به چین انجام میشه
از خرید شرکت های مثل ام جی ولو هم صنعت خودروی اونا قوی شده و در حال تبدیل به غول
1397/2/18
هر کسی میخواد یه ماشین چینی که انواع و اقسامش مثل موروملخ ریخته بخره اول یدونه دستگیره درش رو سفارش بده ببینه چند ماهه بدستش میرسه یا اصلا پیدا میشه بعد بره بخره! از اشناها یدونه کراس اوور چانگان خریده درشو تصادف کرده بعد صافکاری به خاطر همون یدونه دستگیره در ماشین چند ماه نمیتونست ماشینو در بیاره!
1397/3/1
سلام
آیا این خبر واقعیت داره که شرکت ساییک قرارداد شراکت و تولید MG360 را با شرکت آذویکو آذربایجان به هم زده و با شرکت خودروسازی فردا در سمنان قردارداد بسته؟