موضوعات داغ

اولین کراس اوور برقی کیا رونمایی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
کیا موتورز در نمایشگاه خودروهای الکتریکی Exop در کره جنوبی مدلی کاملا جدید از خودروی کراس اوور کیا نیرو را معرفی کرده است که این مدل یک خودروی تمام برقی است.
این خودروی جدید که با نام کیا نیرو EV شناخته می شود از نظر ظاهری تفاوت زیادی با مدل مدل هیبریدی کیا نیرو و نیرو پلاگین هیبریدی ندارد اما طراحی سپر جلوی آن و چراغ های روشنایی در روز این خودرو متفاوت و جدید هستند.
دیگر تغییر بارز این مدل به جلوپنجره‌ بر می گردد که دارای طراحی آیرودینامیک است و پورت شارژر خودرو را نیز درون خود جای داده است.
رینگ های 1 اینچی این مدل نیز جدید هستند و برای کاهش مقاومت آنها در برابر هوا دارای سطح مقطع زیادی هستند. طراحی بخش عقب این مدل نیز تغییری نکرده است و تنها شاهد استفاده از یک سپر جدید در این بخش هستیم.

کیا نیرو EV

کیا نیرو EV

کیا مشخصات کامل مدل Niro EV را اعلام نکرده است اما اعلام شده است که این خودرو در دو نسخه با باتری های متفاوت عرضه خواهد شد. مدل اول دارای باتری 64 کیلووات ساعتی است که می تواند با هر بار شارژ 380 کیلومتر را طی کند و مدل دوم نیز دارای باتری 39.2 کیولوات ساعتی است که با هر بار شارژ می تواند 240 کیلومتر را طی کند.
کیا موتورز همچنین اعلام کرده است که این مدل را با تجهیزات کمکی رانندگی مناسبی همانند سیستم هشدار بین خطوط، سیستم پیشگیری از تصادف، کروز کنترل هوشمند و سیستم هشدار تصادف از عقب به بازار عرضه خواهد کرد.
کیا پیش بینی کرده است که بتواند در سه روز نخست معرفی این خودرو 5 هزار دستگاه از آن را پیش فروش کند. کیا همچنین اعلام کرده است که مدل پلاگین هیبریدی نیرو نیز در بازار عملکرد موفقی داشته است و سال گذشته 23 هزار و 647 دستگاه از آن به فروش رفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد