موضوعات داغ

آینده مبهم مرسدس SLC و احتمال تولید یک رقیب برای پورشه باکستر

عکس مطلب اول
بی ام و در حال حذف سری 2 و آئودی در حال حذف نسخه 3 در و کانورتیبل A3 است. فولکس واگن نیز احتمال دارد تولید تمام مدل های کابریولت خود را متوقف کند. مدتی اینطور به نظر می رسید که مرسدس تنها خودروساز آلمانی است که تعداد محصولات خود را کاهش نمی دهد.
با این حال مصاحبه جدیدی با توبیاس موئر رئیس AMG بیانگر این است که هنوز جانشینی برای مرسدس SLC تایید نشده است. او در این زمینه به نشریه دیجیتال ترندز گفت:
« من چیزی نمی دانم. این موضوع در حال بررسی است. »
مرسدس SLC در سال 2016 معرفی شد ولی این خودرو تنها یک فیس لیفت برای نسل سوم مرسدس SLK بود. با اینکه نام SLC یک نام نمادین برای برند مرسدس است، این روزها زیاد شنیده نمی شود. آخرین باری که به این نام اشاره شد مدل SLC40 بود که یک مدل متوسط و احتمالی از AMG بود.
مرسدس برنامه های جدیدی دارد. گفته می شود که قرار است AMG یک خودروی اسپرت خاص برای رقابت با پورشه 718 باکستر تولید کند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد فضای اندکی برای حیات SLC در بین دامنه محصولات شلوغ و آشفته مرسدس باقی می ماند.
با این وجود شایعات درباره پایان حیات مدل SL بی پایه و اساس هستند. آقای موئر مصرانه به این موضوع اشاره کرد که احتمالا یک مدل جدید آماده تولید می شود و به عنوان یک خودروی اسپرت به منشا خود باز می گردد.
یک نام تجاری دیگر نشان می دهد که در آینده یک مدل جدید از SL73 تولید خواهد شد که همه معتقدند پیشرانه آن ترکیبی از موتور V8 4.0 لیتری مرسدس و یکی از انواع موتورهای الکتریکی خواهد بود که در مجموع 700 اسب بخار قدرت تولید می کند. احتمالا احیای مدل SL که مخفف خودروی اسپرت و سبک وزن است حدود سال 2021 اتفاق می افتد و سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب نیز به آن اضافه می شود.

مرسدس SLC

مرسدس SLC


کابین مرسدس SLC

کابین مرسدس SLC

دیتر زتسچه مدیر عامل دایملر در نمایشگاه ژنو 2018 به صورت غیر مستقیم اشاره کرد که گل سرسبد مدل های رودستر مرسدس یک خودروی شگفت انگیز و جذاب خواهد بود.
به همین دلیل است که درباره SLC بیچاره خبر جدیدی نمی شنوید! در حالی که SUVهای کانورتیبل در حال شناخته شدن هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد