موضوعات داغ

آیا با خروج آمریکا از برجام، پژو از ایران خواهد رفت؟

عکس مطلب اول
سخنگوی شرکت خودروسازی «پ اس اَ پژو سیتروئن» فرانسه به خروج واشنگتن از برجام و بازگشت تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا واکنش نشان داد.
واکنش شرکت خودروسازی «پژو سیتروئن» فرانسه به خروج آمریکا از برجام، به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی شرکت خودروسازی «پ اس اَ پژو سیتروئن» فرانسه در واکنش به خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران (برجام) و بازگشت تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا اعلام کرد فعالیت های خودروسازی این کشور کاملا مطابق با قوانین بین المللی است.
وی افزود: این شرکت از نزدیک مسائل مربوط به ایران را پیگیری می‌کند و امیدوار است که موضع رسمی اتحادیه اروپا در این خصوص «متکی به خود» باشد.
گفتنی است دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، شب گذشته در یک سخنرانی ضمن طرح ادعاهای بی‌اساس علیه ایران، خروج آمریکا از برجام را اعلام كرد.
وی بار دیگر ایران را به حمایت از تروریسم و تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرد و در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد ایران پیشتاز اصلی حمایت از تروریسم در جهان است.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/19
همه حرفهاش هم غلط نبود...
1397/2/19
از این پژو هیچ خیری به مردم بدبخت ایران نرسید فقط خودشو و یه عده خاصی پول فقرا رو به جیب زدن حالا حقشه قراردادش به هم بخوره بره گم شه اصلا همین پراید هم از سرمون زیاده لیاقت داشتیم آخوند مملکتو دست نمیگرفت.
1397/2/19
فرانسه تو عذا و عروسی ملت ایران همیشه کاسب بوده

1397/2/19
با سلام. مطمئن باشید نه تنها پژو بلکه تمامی خودروسازان خارجی با فشار آمریکا از ایران میروند
1397/2/19
خداکنه بمونن چون خودرو های پسابرجامی با این قیمت های خوبی که دارن که تو پنج دقیقه ثبت نام میشن دیگه تولید نمیشن
پژو 301 جایگزین 405 به گفته ایران خودرو! قیمت 94 میلیون
508 230 میلیون
2008 130 میلیون
و این بود خودرو پسابرجامی :-)
1397/2/20
خوشبختانه پژو و رنو و سیتروِن هیچ فعالیتی در آمریکا ندارن شاید همین موضوع باعث شه در ایران بمونن وگرنه اگه قرار بود بین بازار آمریکا و ایران یکی رو انتخاب میکردن قطعن میرفتن آمریکا