موضوعات داغ

بازتاب یک سوژه داخلی در رسانه های بین المللی + فیلم

عکس مطلب اول
در بیشتر کشورهای بزرگ جهان، تسهیلاتی برای افراد ناتوان در نظر گرفته می‌شود که از این موارد می‌توان به تاکسی‌های مخصوص و یا اتوبوس‌های شهری اشاره داشت که هنگام سوار کردن افراد ناتوان که بر روی ویلچر سوار شده‌اند، یک پل متحرک از داخل بدنه اتوبوس خارج شده و امکان ورود ویلچر به داخل اتوبوس را فراهم می‌سازد، اما متاسفانه این امکانات در داخل کشور وجود ندارد و یا به تعداد بسیار محدود وجود دارد که تمامی افراد ناتوان را تحت پوشش قرار نمی‌دهد، به همین منظور خانم "زهرا صدیقی" که اخیرا مصاحبه آن در رسانه‌های بین المللی بویژه خبرگذاری‌های فعال در صنعت خودروسازی منتشر شده است، وسیله نقلیه مخصوص خود را تهیه کرده است تا از وسایل نقلیه عمومی دور باشد.
در رسانه‌های بزرگ بین المللی، موتورسیکلت مخصوص خانم "زهرا صدیقی" که در زیر می‌توانید فیلم آن را شاهد باشید، به عنوان یک اختراع از سوی خانم صدیقی معرفی شده است و در متن خبر آمده است که عدم وجود امکانات لازم برای افراد ناتوان در کشور بویژه شهر مشهد، باعث شده تا خانم "صدیقی" وسیله نقلیه مخصوص را اختراع کرده و در شهر مشهد تردد کند، اما در واقع این وسیله نقلیه برای دیگر افراد ناتوان هم وجود دارد و حتی در شهرهای دیگر هم شاهد کاربرد این وسیله نقلیه هستیم که از ترکیب 2 موتورسیکت و اضافه کردن برخی امکانات دیگر تشکیل شده است. هرچند ممکن است تفاوت‌های اندکی میان آنان وجود داشته باشد.
در ادامه می‌توانید مصاحبه "یورو نیوز" با خانم "زهرا صدیقی" را تماشا کنید که در رسانه‌های بزرگ بین المللی بویژه خبرگزاری‌های فعال در صنعت خودروسازی منتشر شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/21
درود براین زن. که نشان داد. از سهامداران. و. دروغ گویان. سایپا و. ایران. خودرو. باشرف تر است
حرفی برای گفتن. نیست وقتی که. انسانیتی. نمانده. در این سالها متمادی دراین وادی بی یار
1397/2/21
بخش نا امید کننده و شرم اور اونجاییه که خانومها نمیتوانند گواهینامه موتور داشته بداشند ، درصورتی که در قانون چنین منعی وجود نداره، اگه الان یک خارجی اینجا پیام میگذاشت که در کشور شما زنها میتوانند رانندگی کنند ؟ همه رگ غیرتشون به جوش می اومد که بله اینجا ایرانه که زنها درس هم میخونن که فلان و بهمان ... خوب همین موضوع کوچیک و شاید بی اهمیت از نظر مردها که هیچ زنی در ایران حق رانندگی موتور را ندارد. مگه موتور با ماشین و اسب و نمیدونم الاغ چه فرقی داره که برای موتور اجازه نمیدن!!!