موضوعات داغ

اولین سری هاوال H2 کلید سپاری شد

عکس مطلب اول
دیروز طی مراسمی با حضور مدیران ارشد گروه بهمن، اولین سری از خودروهای "هاوال H2" کلیدسپاری و به مشتریان تحویل داده شد.
اگر به خاطر داشته باشید، گروه بهمن در روز "هشتم" اردیبهشت ماه سال جاری شرایط فروش هاوال H2 را با قیمت قطعی 95 میلیون و 890 هزار تومانی اعلام کرد که جزییات آن را در خودروبانک مورد بررسی قرار دادیم، حال باتوجه به استقبال بسیار خوبی که از فروش این خودرو به عمل آمد و در مدت زمان اندکی ظرفیت فروش اتومبیل تکمیل شد و حتی باعث شد که به دلیل حجم بالای مراجعات به وبسایت گروه بهمن، مشکلاتی برای مراجعه کنندگان بوجود آید، به همین دلیل گروه بهمن یک مراسم با حضور برخی از مدیران ارشد گروه بهمن ترتیب داد و اولین سری از خودروهای "هاوال H2" را کلیدسپاری و به مشتریان تحویل داد که می‌توانید جزییات این مراسم را در گالری تصاویر شاهد باشید.

هاوال H2

هاوال H2


البته همکاری گروه بهمن با "گریت وال هاوال" برای تولید محصولات این شرکت می‌تواند یک نقطه شروع در همکاری گروه بهمن با دیگر شرکت‌های بزرگ خودروسازی باشد، زیرا روز گذشته در گزارشی متفاوت، مدیران ارشد گروه بهمن در مقابل خبرنگاران حاضر شده و اعلام کردند که علاوه بر برنامه ریزی این شرکت برای تولید سالیانه 6 هزار دستگاه خودروی "هاوال H2"، در نظر دارند تا با یکی از شرکت‌های خودروساز ژاپنی وارد مذاکره شده و بتواند محصولات آن را وارد کشور کند. هرچند محصول بعدی گروه بهمن برای تولید و عرضه به مشتریان یکی دیگر از محصولات هاوال، یعنی نسخه H6 خواهد بود که از آبان ماه سال جاری به مشتریان عرضه خواهد شد و از نظر کیفیت و زیبایی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.
البته تولید 6 هزار دستگاه در قرارداد آمده است و مدیرعامل گروه بهمن اعلام کرده است که باتوجه به استقبال بسیار خوبی که از فروش این خودرو به عمل آمده، مذاکراتی انجام شده و این احتمال وجود دارد که میزان تولید "هاوال H2" در سال جاری به میزان 10 هزار دستگاه برسد و تا سال آینده این مقدار به چیزی حدود 15 هزار دستگاه افزایش پیدا کند تا به نیازهای مشتریان بهتر رسیدگی شود.

هاوال H2

هاوال H2


پارسا نوری معاول مهندسی شرکت بهمن موتور اعلام کرد: در خصوص خودروی "هاوال H2"، این اطمینان وجود دارد که یکی از محصولات باکیفیت بازار داخلی کشور است، زیرا این خودرو طی 2 سال حدود 70 هزار کیلومتر و در شرایط مختلف آب و هوایی مورد آزمایش قرار رفته است و شرکت خودروسازی "گریت وال" باتوجه به موقعیت خاص ایران و تقاضای مشتریان اقدام به آماده سازی خودروی "هاوال H2" برای عرضه در کشور کرده است، هرچند اگر محصولات هاوال سال‌های گذشته و از سوی شرکت‌های دیگر خریداری شده باشد، خدمات پس از فروش آن توسط گروه بهمن انجام خواهد شد.
در ادامه با ورود به مشخصات فنی، بد نیست بدانید که اول از همه به ابعاد و اندازه اتومبیل خواهیم رسید که شرکت سازنده برای طراحی و ساخت H2، از پیکربندی 4335 میلی متری در طول، عرض 1814 میلی متر، ارتفاع 1695 میلی متر و همچنین فاصله 2560 میلی متر برای نصب محورهای جلو و عقب اتومبیل استفاده کرده است که قطعا دارای فضای کابین بسیار خوب و جاداری برای سرنشینان خود خواهد بود.

هاوال H2

هاوال H2


با تایید گروه بهمن و همچنین تنها پیشرانه‌ای که شرکت خودروسازی هاوال برای شاسی بلند H2 در نظر گرفته است، شاهد کاربرد یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی در زیر کاپوت هاوال H2 هستیم که می تواند در محدوده 5600 دور بر دقیقه، حداکثر 147 اسب بخار قدرت تولید کند و یا با نوسان دور موتور در محدوده 2200 الی 4500 دور بر دقیقه، می توان به حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر رسید که توسط یک جعبه دنده 6 سرعته تیپ ترونیک دریافت شده و به سمت چرخ های محرک اتومبیل ارسال می شود.

نظرات کاربران

15 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/21
از قیافه خریدارا بازار هدف چینیا کاملا مشخص میشه
1397/2/22
یه جوری مردمو جمعشون کردن و ازشون عکس گرفتن هرکی ببینه فکر میکنه اینا جایزه ای چیزی بردن!!! خب پول دادن ماشین خریدن، دیگه عکس خاطره انگیز گرفتن به نظرم زیاد توجیه نداره....به هر حال مبارکشون باشه
1397/2/22
بهتره بگین دلال سپاری شد ، چون مصرف کننده که نمیتونه بخره
1397/2/22
چانگان cs75 سایپا داره میاد خیلی بهتره از این
1397/2/22
کلا خط تولیدشون ده دوازده تا هاوال داده بیرون....... فورد هر دقیقه یک ماشین میده بیرون...
1397/2/22
شرط میبندم از بین کسانی که داخل هستن یکیشون هم از مردم عادی نیست! اینا همه فک و فامیل مدیران بهمن موتورن!
1397/2/22
منكه متوجه نشدم . سري اول تحويلش تير بوده بعد الان اومدن 15تا تحويل دادن. اينايي كه تحويل گرفتن براي بهمن خودرو هستن يا مصرف كننده شخصي هستن كه حواله تير و مرداد داشتن؟!
اينو چرا كسي شفاف سازي نميكنه
1397/2/22
شما تعداد ماشین هایی که تحویل داده شده رو تو عکس بشمار..از فردا ببین اگه حداقل 50 درصدشون تو سایتا بودن میفهمی چرا زود تحویل دادن
برای اینکه بازار رو تشنه نشون بدن..تو بازار جو گرونی درست بشه..بعد راحت قمیت سری بعد رو حداقل بزنن 129.900
اتفاقی که دقیقا برای B30 افتاد
پارسال آذر 57 م بود..4 ماه بعدشد 70 م
کلاه شرعی از این واضح تر ؟؟!!!
1397/2/22
اخه اين چه مملكتيه كه يك ماشين بايد ٢ساعته ٣٥ ميليون گرون بشه خدا لعنت كنه دلال جماعت و باعث و بانيش
1397/2/22
مشکل از خود ماست
اگه کسی نخره از دلال مطمئن باشید ظرف یک مدت دیگه این بساط دلال بازی جمع میشه
البته خودروسازها هم مقصر هستن که فروش محصولشون رو باز نمیذارن
مطمئنا اگه فروش سایت ها و نمایندگی هاشون همیشه باز بود اینهمه هجوم نمیووردن مردم و فقط مصرف کننده میرفت میخرید نه بورسچی و دلال
از بس این روند اشتباه نهادینه شده برا مردم وقتی یه ماشینو میخوان پیش فروش کنن همه از ترس اینکه یک ربعه تموم بشه ،میریزن ثبت نام میکنن

امیدوارم یکم این روند اصلاح بشه و از جهان سومی دربیاییم
1397/2/22
همچین قیافه گرفته تو عکس انگار نوبل برده. :))
1397/2/22
تیترو اصلاح کنید : اولین سری هاوال H2 به دوستان و آشنایان مدیر عامل و مدیران ارشد بهمن موتور کلید سپاری شد
1397/2/22
شرط میبندم یک نفرشون هم از مردم عادی نستن
1397/2/22
ما که هر چی تلاش کردیم نتونستیم ثبت نام کنیم، نه من نه همه کسان دیگه ای که می شناختم و متقاضی این ماشین بودن، جالبه که 2 هفته قبلشم مزدا3 رو ثبت نام می کردن که اونم همین وضعیت رو داشت، خیلی دوست دارم بدونم کسانی که ثبت نام کردن چجوری موفق شدن ثبت نام کنن !!!
1397/2/22
از رنگ های ماشین هایی که تحویل داده شده مشخصه که این ماشین واس یکی از گزینه های زیر خریداری شده
1- دلالی
2-فروش راحت تر خودرو در بازار دست دوم
3-نگاه کردن به خودرو به عنوان سرمایه
4-همه ی موارد


از عواقب بازار مریض خودرو ایران
این خودرو با توجه به درآمد مردم نهایتن باید زیر 60 میلیون قیمت داشته باشه چه بسا کمتر
تنها راه پیشرفت خودرو، کم کردن تعرفه و دزدی های شرعی برای خودروهاست که تا مردم با همین قیمت میخرن هیچ تغییری مشاهده نخواهد شد.