موضوعات داغ

630 اسب بخار برای جنتلمن انگلیسی؛ آستون مارتین و معرفی DB11 AMR

عکس مطلب اول
آستون مارتین توانایی های حرکتی بالا و کابین لوکس را در مدل جدید DB11 AMR با هم تلفیق می کند که گل سرسبد مدل های گرند تورر فعلی این خودروساز است. این مدل مجهز به موتور V12 توئین توربو با حجم 5.2 لیتر است که قدرت شگفت انگیز 630 اسب بخار را تولید می کند که نسبت به مدل استاندارد DB11 V12 که جانشین آن می شود 30 اسب بخار قویتر است. گشتاور این موتور مانند قبل 700 نیوتن متر است.
این قدرت اضافه شتاب صفر تا صد این مدل را به 3.7 ثانیه رسانده که 0.2 ثانیه سریعتر از قبل است. حداکثر سرعت نیز به 335 کیلومتر در ساعت افزایش یافته که 13 کیلومتر بیشتر از DB11 V12 است. مالکین این خودرو می توانند صدای این عملکرد بهتر را نیز بشنوند زیرا صدای اگزوز AMR اندکی بیشتر است.
آستون مارتین ادعا می کند که هیجان رانندگی با DB11 AMR بیشتر است. تیم توسعه این خودرو برنامه تنظیم تعویض دنده ها در گیربکس 8 دنده اتوماتیک را اصلاح کردند و برای بهبود هندلینگ و واکنش دقیق تر فرمان، تنظیمات سیستم تعلیق را دستکاری کردند.
آستون مارتین AMR از تعداد اندکی موارد ارتقای نمای ظاهری برخوردار می شود که نمای خارجی آن را اندکی تهاجمی تر نشان می دهند. آستون مارتین به جای کروم از جلای تک رنگ تیره برای قطعات استفاده کرده است و تزئینات تیره در اطراف چراغ های جلو و چراغ های دودی عقب اضافه کرده است. سقف سیاه براق و قطعاتی از جنس فیبرکربن روی کاپوت و حفره های گلگیرها از دیگر موارد قابل ذکر هستند.

آستون مارتین مدل DB11 AMR

آستون مارتین مدل DB11 AMR


آستون مارتین مدل DB11 AMR

آستون مارتین مدل DB11 AMR

خریدارانی که قصد بهبود نمای ظاهری خودروی خود را دارند باید مدل تولید محدود سیگنچر ادیشن را بررسی کنند که با رنگ سبز استرلینگ، نوارهایی به رنگ زرد لیمویی و تزئینات فیبرکربن ارائه می شود. داخل کابین این مدل از پوشش چرم سیاه تیره همراه با نوارهای لیمویی در صندلی ها استفاده شده و ترکیبی از فیبرکربن و تزئینات کرومی تیره ساتنی در آن به کار رفته است. آستون مارتین قصد دارد فقط 100 دستگاه از این نسخه ویژه تولید کند.
آستون مارتین DB11 AMR نسخه سیگنچر ادیشن

آستون مارتین DB11 AMR نسخه سیگنچر ادیشن

آستون مارتین DB11 AMR تابستان امسال با قیمت پایه 241 هزار دلار در بازار امریکا معرفی می شود. این خودروساز قیمت نسخه ویژه سیگنچر ادیشن را فقط برای بازار بریتانیا اعلام می کند که 201.995 پوند است که بر اساس نرخ فعلی ارز معادل 274.295 دلار است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد