موضوعات داغ

افتتاح اولین مرکز اختصاصی آزمایش رانندگی تویوتا و رنو در ایران

عکس مطلب اول
در سرتاسر جهان خودروسازان برای آشنایی بیشتر خریداران با خودروی مورد نظر خود قبل از خرید، پیست های مخصوص به خود ایجاد می کنند تا خریداران بتوانند در آنها آزمایش رانندگی با انواع خودروها را انجام دهند. این روند در میان واردکنندگان داخلی نیز رواج یافته است و بعضی از آنها در خارج و داخل شهر اقدام به ایجاد چنین پیست ها یا مراکز اختصاصی رانندگی کرده اند.
اخیرا شرکت های ایرتویا و نگین خودرو به اتفاق یک چنین مجموعه ای را برای تست درایو و آموزش استفاده از امکانات خودرو افتتاح کرده است که مساحت آن 4300 متر مربع است. از این 4300 متر مربع، 3650 متر مربع آن مخصوص آزمایش رانندگی و بقیه قسمت های آن مخصوص فضاهای آموزشی است که بر اساس استانداردهای رنو و تویوتا ساخته شده است. آموزش فروش و آموزش فنی از جمله آموزش هایی هستند که در این مجموعه برگزار می شوند.
متقاضیان برای ثبت نام در تست درایوهای رنو و تویوتا باید از طریق سایت نگین خودرو و ایرتویا اقدام کنند و آزمایش رانندگی در شهر یا در این پیست را انتخاب کنند. زمان در نظر گرفته شده برای این تست درایوها که رایگان و برای عموم آزاد است 30 دقیقه می باشد.
مجموعا 30 آزمایش در این پیست قابل اجرا است که بیشتر آنها مربوط به آپشن های خودروها است. تست شتاب، تست سیستم تعلیق، تست اسلالوم و تست خط کش (برای پی بردن به نقاط کور خودرو) از جمله تست های رانندگی فنی قابل اجرا در این مجموعه هستند.

پیست اختصاصی آزمایش رانندگی تویوتا

پیست اختصاصی آزمایش رانندگی تویوتا


پیست اختصاصی آزمایش رانندگی تویوتا

پیست اختصاصی آزمایش رانندگی تویوتا

برای خودروهای شاسی بلند و کراس اوور آزمایش نحوه استفاده از سیستم های کمکی برای بالا رفتن و پایین رفتن از شیب های تند نیز اجرا می شود.
هدف از احداث این پیست، آشنایی بیشتر با خودروها قبل از خرید و انتخاب صحیح تر از سوی آنان است. با توجه به اینکه رنو و تویوتا روی این خدمات مستقیما نظارت دارند، خدمات پس از فروش این خودرو توسط این دو شرکت در ایران با خارج از ایران تفاوت چندانی ندارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/30
کاش سایپا هم یه همچین مرکزی برای آموزش آپشنای خودروهاش راه اندازی میکرد.آخه مردم طرز صحیح استفاده از لگن ببخشید پراید رو بلد نیستن زن و بچه رو میذارن تو ماشین با ۱۴۰ تا سرعت تو این جاده های استاندارد بعد خونوادگی از دنیا میرن.نمیدونن چیزی که سوارن ارابه مرگه.خدا لعنت کنه باعث و بانیش رو