موضوعات داغ

نمایش عمومی ام جی 360 در مجتمع تجاری ارگ تجریش تهران

عکس مطلب اول
از حدود چند هفته پیش تا اواسط خردادماه، شرکت سایک چین اولین محصول خود در ایران یعنی ام جی 360 را در مجتمع تجاری ارگ تجریش تهران قرار داده تا علاقمندان بتوانند از نزدیک با این خودرو آشنا شوند. جالب است که علاقمندان زیادی در طول این چند روز به ام جی 360 پرداختند و روزانه بیش از 10 خودرو در همین قسمت به فروش رسیده است. البته این برنامه توانسته صفحات ام جی در فضای مجازی را نیز تقویت کند و در حال حاضر صفحه رسمی اینستاگرام ام جی mg_motor_iran_official از 10 هزار نفر گذشته است.
ام جی 360 اولین محصول تولیدی ام جی در ایران است و در رده سدان های متوسط به بازار آمده است. در حال حاضر یک شوروم مرکزی در خیابان شریعتی تهران برای محصولات جدید ام جی افتتاح شده است.

ام جی 360

ام جی 360

ام جی 360 به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو مجهز است که می تواند حداکثر 130 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این خودرو به یک صفحه نمایش 8 اینچی لمسی مجهز شده و نسخه توربو آن از سیستم EPS نیز بهره می برد. همچنین روی ام جی 360 توربو سیستم های دیگری چون ABS و CBC، EBD و BA و همچنین VSC، TCS، HAS نیز بهره گرفته شده است. همچنین سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS نیز روی آن نصب شده است.
برای ملاقات نزدیک با ام جی 360 و مشاهده قسمت های مختلف آن از نزدیک می توانید به مجتمع تجاری ارگ تجریش تهران مراجعه کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/1
واقعا باکیفیت و جذابه
1397/3/1
با این افزایش قیمت مسخره ای که داشتن و وضعیت تحویل و خدمات پس از فروش مبهم مطمئنا شکست خواهد خورد